!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

شما چی؟چطوری می بخشید؟

وقتی میخوای کسی رو ببخشی اما نمیتونی ، ازش دور شو
به خودت فرصت بده
شاید حتی به اون
این یکی از دورترین راه هاییه که واسه بخشیدن یکی به ذهنم میرسه.وقتی اوضاع دیگه خوب نیست
وقتی خودت خوب نیستی 
نمیدونم.حداقل میدونم که در این لحظه دیگه با صحبت کردن واسم حل نمیشد.
درک نمیکنم یه چیزایی رو. دلیلشونو.انگیزه ی پشتشون رو
اینکه بخوایم به یه حسی برسیم اما به چه قیمتی؟
اینکه گاهی فقط و فقط به خودمون فکر کنیم قشنگ نیست ...
هوممممممممم.....خوبی بانو؟!بهتری؟!
منم فاصله میگیرم تا فراموش کنم و بتونم ببخشم....هرچیزی که خیلی ناراحتم کرده و نمیتونم با صحبت کردن حلش کنم
متشکرم عزیزم.بله بهترم
امیدوارم جواب بده ؛)
در طول زمان جوابگو هست....راستییییییییییی برای ختم قرآن نیومدی جدول ها دارن پر میشن ها
ایشالله

اتفاقا توی پست اخیرت دیدم دوباره مه سو...امادوره ایه که همش میانترم دارم و میترسم تموم نشه.واسه همین سعادت شرکت ندارم امسال..
شاید نتونی ببخشی اما این دوری حداقلش اینه که اعصابت در امانه....
شایدهم بتونی ببخشی...نمیدونم....
خوبی لیمو جان؟
چی بگم ... حداقل فراموش و کمرنگ میشه مسئله

بهترم عزیزم.مرسی
شما چطوری؟روبراهی؟
مرسی لیمو که بازم داری میشی همون لیموی سابق !
همون قدر پررنگ!
همون قدر فهمیده !

+با نوشته ات موافقم ! زمان دادن و دور شدن تو این جور مواقع خیلی به هر دو طرف یک رابطه کمک میکنه ! سکوت گاهی جای حرف زدن رو میگیره و همین آدم رو آروم میکنه !

:) عزیزم
متشکرم.لطف داری:*

تعبیر قشنگی بود :)همینطوره
هیچوقت از درد ادم کم نمیشه....اما در طول زمان،این فرصت پیش میاد که بتونی کمتر به اون موضوع ناراحت کننده فکر کنی...
خوبم شکر.
خداروشکر💋💋💋
دقیقا ...

خداروشکر :***
من خیلی درگیر بخشیدن یه آدمی بودم . نمیتونستم . اگ دستم بهش میرسید واقعا پتانسیل کشتنش رو هم داشتم .
زمان که گذشت اونقدر نسبت بهش خشمگین نبودم دیگه . نبخشیدمش و نه میتونم ببخشمش . و راستش بخاطر فکری بود که مخم افتاده بود .
اون فکر بهم میگفت بخشیدن زمانی باارزشه که تو با همه ی دلخوریت تو همون روزا ازش میگذشتی
الان بعد از چهارسال دردت تسکین پیدا کرده و به اندازه ی قبل آزارت نمیده! طبیعیه که میتونی بگی بخشیدم 

نمیدونم تا کی پای این عقیده وامیسم . نمیدونم چقدر درسته چقد غلط
بعضی وقتها توی اون جو که هستیم نمیتونیم ببخشیم.شاید اگه دور شیم بفهمیم زیادی بزرگش کردیم
اگه این فکرو نکنیم تنها راهی که میشه به بقای رابطه کمک کرد فراموش و کمرنگ کردن موضوعه
 هوم ، ادم کلا نمی تونه هیجوره یچیزایی رو درک کنه !!!
نمیدونم چرا هیچ وقت نمی تونم درک کنم که فلانی خوب نیست حتی وقتی خبرش بهم میرسه !!! کلا تو حالت بخششم حتی وقتی میدونم طرف راست راست پشت سرم چرت گفته و...
ولی خب هرچی ادم ببخشه اعصاب خودشه که راحته 
ولی مسئله ای که هست اینه که ادم میبخشه ولی فراموش نه !
خوبه میتونید ببخشید...اسوده خاطرید
ان شا الله در امتحاناتت موفق باشی....درکت میکنم....ولی با اینحال التماس دعا
مرسی عزیزم :**
چشم...محتاااجیم
من که یادم میره کلا. نمیگم خوبه یا بده ولی راحته!
خوب هم میتونه باشه :)
واسه من هم تموم شد مسئله
مژده به دانشجویان عزیز!
پروژه های خود را در یک بار در سایت آپلود کرده و تا اخر عمر فروش کنید!
برای اطلاعات بیشتر و ثبت پروژه به سایت زیر مراجعه کنید
www.enproject.ir
کات کردین؟ 😑
وا :/ 
اون از محااالاته
مگه گفتم اصن کیو و چیو؟ :))))
شکر
:) متشکرم جناب امین
من آدمارو فورا میبخشم،فقط از یه جایی به بعد ممکنه دیگه نتونم دوستشون داشته باشم :)
میفهمم کاملا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan