!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

بیستِ بیست!

دلم میخواد 98 واسم تکمیل کننده ی 97 باشه
97 واااقعا برام مفید بود.خیلی از خودم راضی بودم.توی تمام زندگیم اولین سالی بود که با پایانش انقدر حس رضایتمندی واقعی داشتم. چون 97 رو زندگی کردم! و خیلی تجربه های جدید و باحال داشتم
و حالا با تمااام وجودم دوست دارم 98 مهر تایید اون اتفاقها و برنامه ها باشه و هیجانش رو تکمیل کنه
در واقع 19 سالگیم ، سنیه که سال ها بعد ازش به عنوان نقطه عطف زندگیم یاد خواهم کرد 
و امروز با پایانش واقعا احساس متولد شدن و تازگی میکنم! 
خلاصه که سلام بیست سالگی! حتی سلام دهه ی جدیدم! با آغوش باز و دلی سرشار از امید و آرزوهای بزرگ به سمتت اومدم و تو هم بیا شروع درخشانی باش!
Happy birthday my dearest love ! 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
thanks for all your kinds and favors :)
happy to see u here and every where 
:******
*________*
^__^
سلام لیموی دوستداشتنی.....
تولدت مبارک باشه و بهترین ارزوها رو برات دارم...
الهی که همیشه تنت سالم و لبهات خندون باشه و به ارزوهات برسی❤❤❤❤💛💛💛💛🧡🧡🧡🧡💜💜💜💜💚💚💚💚💙💙💙💙💓💖💕💗👩‍❤️‍👩🌹🌹🌹🌹
سلام سولین جان
متشکررررررم :*
لطف داریییی
امیدوارم همینطور باشه که میگی :)
بیست سالگی پر از اتفاقای هیجان‌انگیزه ^_____^
سعی میکنم باشه ؛)
ایشالله *.*

خوشحالم برات که راضی از خودت :)
با آرزوی تکمیل آرزوهات😅
آقااا من فکر میکردم سنت بیشتر باشه یه لیسانس هم گرفته باشی 😁
متشکررررممم دوستم
:)))) راستش همه میگن.عادت کردم ؛) اما خب بیست سالم بیشتر نیست :))
عجیبه آدم پست غیر دپرس میبینه تو بیان این روزا! 
یکم بی حس و حال شده فضای وبلاگ نویسی 
اما من خوب خوبم...متشکرم از خدا و کائنات و ...
من ۱۹ سالگیمو واقعا دوست داشتم و دارم :)

موفق باشی :*
به به خوشحالم واست

متشکررررم و همچنین :**
چه پست پرامیدی
موفق باشی جانم
و پرامیدتر از این! :)
:) 
مرسی سایه جان لطف داریییییی
حال خوب روانه خودت
خوش به حالت وضعت خوبه
خداروشکر
امیدوارم وضع شمام عالی باشه
:)
متولد شدی؟ 
اصن یه وضعی :))
مباررررکککککههههههههه میگم هوا چقد بوی عطر لیمو دارهههههه نگو تولددددتتتتهههههههههه
مررررررررسسییییی با این کامنت جااالب 

خوش اومدییید 
تولدت مبارک لِمون جان:))
چقدر خوشحال کننده و خوب که سال پیش برات سال خوبى باشه.. ایشالا که هر سال خوب باشه برات. نه! هر سال بهتر از پارسال باشه برات. 

متشکررررم خاتون عزیزم
عجب دعای خوبی . مرسی :*** همچنین واسه خودت
بیست سالگیت مبااارک (:
مرررسیییی یاسمین :*
عه مبارکه
امیدوارم همه چی عالی پیش بره
متشکرم.لطف دارید
تبریک
شاد زی
متشکرم :)

خوش امدید
سلام
یک خبر خوب،از اون خبر های دست اول،برای بلاگ بیانی ها
از این به بعد قالب های بلاگ بیان طراحی میکنم.
زود بیاید تا از دستتون نره.
این سایتم یه جایی بنویسید چون قراره در این منتشر شود:http://hd12034.blog.ir
در بله هم کانال داره،خواستید بیاید: https://ble.im/hd_store

یک چیز دیگه اگر واقعا وبلاگ تان برایتان مهمه.
برید این سایت تبلیغات رایگان داره،خدایی
یک چیز هم بینمون باشه
یک جایی داره برای کسب درآمد،زود بیاید تا پولیش نکردن.
لینک سایته: http://ytre.ir/dnis

متشکرم
خدا حافظ
سلام :)
تولدت مبارک
متشکرم:)
سلام لیمو جان ^_^
عیدت و تولدت با تاخیر مبارک
خیلی وقته اینجا نیومدم واز احوالت بی خبر بودم پست های قبل رو خوندم اما جای پاسخگویی نبود برای همین اینجا مزاحم شدم.
در مورد این دانشگاه اگه یادت باشه قبلا گفتم محیط فریبنده ای داره واقعا زیباست و حس آرامشی که در فضای سبزش داری شاید در جای دیگه ای تجربه نکنی ولی به همون اندازه هم این دانشگاه آشغاله از نظر اساتید، کارمندان و همینطور کلاس پایین خیلی از دانشجوهاش. اساتید از نظر نمره دادن خیلی سخت گیر و از نظر معلومات و چیزی که به دانشجو ارائه میدن خیلی ضعیف هستند. کلا بیشتر وقتا رو اعصاب آدم کار می کنن. برای همین زیاد ناراحت نباش اینم یه دوره ای تموم میشه میره. برای ارشد سعی کن تهران قبول شی خیلی بهتر از این دانشگاه نمره میدن و با دانشجو راه میان. البته خیلی عذر می خوام استاد نفهم همه جا هست. اما این دانشگاه کلکسیون داره. 
لیمو جونم هدف قشنگی که داشتی یادت نره و نذار اسکولا ناامیدت کنن. به امید اینکه بترکونی
چشم حسودا کور :))
سلام فرناز عزیز
متشکررررم
مراحمی شما :** بفرمایییید
خودت خوبی؟
فضای دانشگاه که عالیه ... اما جالبه که میبینم شما هم از وضع استادهاش با خبری ... واقعا نمیفهمم این همه سخت گیری چه دلیلی داره. یه جوری با نمره برخورد میکنن انگار جونشونه !!!
و اینکه عزیزم اون دو خط اخر دیگه منظورم دانشگاه نبود ... ایران بود . 

چشم حتما :** مرسی که واسم کامنت و البته وقت گذاشتی.
شاید واست جالب باشه این کامنت خیلی بهم انرژی داد.باز هم ممنون
:)) 
:***
من باید شما بچه درس خون ها رو با این عادت بد کامنت بستن تنبیه کنم!!!! والا....آدم نمیتونه چهار تا نظر بذاره...
دختر جان.....برای ماه رمضان امسال هم ختم قرآن گروهی گذاشتم....دوس داشتی شرکت کنی بدو بیا وبلاگم و خبرم کن.....بوس بوس...
خوب درساتو بخون و ان شالله موفق باشی
ببخشید ما رو :)
شما خصوصی از اون بالا هر وقت دوست داشتید بفرمایید
اگه برنامه ها تنظیم بود چشششم حتما خبر میدم عزیزم
مرررررررسییی :**** 
مرسی عالی بود 
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan