!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

ذهنیات!

از عیدم استفاده مفید نکردم!
چون مهمون و مهمونی اجازه نداد.چون تنبلی اجازه نداد!
دانشجوی شهر دور که باشی وقتی برمیگردی خونه یکم زمان میبره تا به محیط و فضا عادت کنی ، و من به محض اینکه دوباره حس کردم خونه خودمم شروع کردم سه چهار روزی اون درسهای مورد نظرم که البته ربطی هم به دانشگاه نداشت رو خوندم و شلوغی ها شروع شد! 
شب تا دیر وقت بیدار بودنها همانا و صبح تا ظهر هم خواب موندن ها همان!
سیستم بدنم کلا بهم ریخته
از طرفی هم چون پیش خانواده نبودی ، وقتی برمیگردی دلت نمیاد بهشون نه بگی! و این میشه که دیگه کلا آدم خودت نیستی
حالا با فکر به اینکه چند روز دیگه دوباره میرم و هنوز هیچ کدوم از کارهای مد نظرم رو انجام ندادم یا به اتمام نرسوندم نگران میشم... 
باید زودتر دست به کار شم و حداقل ذهنم رو راضی کنم
بلیط هم که به موقع گیرم نیومد و به کلاسهای اولیه نمیرسم
امروز هم که 13 به دره! و من در خانه به سر میبرم.هوای ابری و بارونی و سرررد دست و پای ما رو بسته بود که البته من همینو میخواستم! خونه موندن و این آرامش و وقت آزاد ...
بقیش واسه بعدا
سلام :)
عیب نداره ان شاءالله در ادامه سال روزهای پربار و پر از موفقیت داشته باشی.
سلام جناب قدح :)
از همین الان شروع کردم به انجام کارهام و حس خوبم داره برمیگرده :) دعاتون واسم موثر شد ؛)
متشکرم
کلا تو عید ادم حال درس اینا نداره😊
:)))) اینم هست اما باید جلوشو گرفت اگه چیز مهمی باشه
همه واسه عید کلی برنامه داشتن ، هیچکسم به هیچکدومش نرسیده
الان دارم سعی میکنم رسیدگی کنم :))
چه فکری کردی تو عید میخواستی درس بخونی :)))
سال نوت مبارک و امسال پر از اتفاقای خوب ^________^
اخه باید میخوندم :)) واجب بود
مرررررسی عزیزم همچنین :**
انشالله توی اولین فرصت جبران میکنی
موفق باشی:)
به امید خدا :)
مرسی دوست گلم :) همچنین
اصن خاصیت تعطیلی همینه انگار
منم بعد از کلی وقت که همش درگیر کار و درس بودم تونستم یه مدت خونه باشم
بعد تو این مدت دوست داشتم همه کار کنم الی کارایی که باید میکردم
اصن یه وضی
حالا ایشالا شمام از این به بعد بیفتید رو دور و با انرژی بیشتر کل سالو بترکونید
ویش یو لاک و از این حرفا :)
ای بابا
این حس بدی بهم میده که یه چیزی بر من غلبه کنه! به همه میده
انشالله
همچنین شمااا ؛)
اره بابا سه چهار روز دیگه میرم دانشگاه خواه ناخواه همه ی زندگیم نظم میگیره تا اول تابستون :)
شاید اگه بهش به چشم یه فرصت واسه استراحت و انرژی جمع کردن برای ادامه بهتر نگاه کنی، بهتر بتونی باهاش کنار بیای
موفق باشی!
فکر خیلی خوبی بود 
مررررررسی
شمام موفق باشی
گاهی همه چی در هم بر هم میشه (((:
موفق باشی عزیزم 💙
اره دقیقا :))

متشکرمممممم همچنیییین :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan