!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

خواننده هام *.*

سلام بچه ها
خیلی وقته کامنتی بینمون رد و بدل نشده
اما وقتی میبینم اون قلب پایین پست ها عددش هی بیشتر میشه میلم به نوشتن باقی میمونه
من خوبم.روزهای عجیب یا بهتره بگم دوران عجیبی از زندگیم رو طی میکنم که در حال حاضر خودم هم نمیدونم قراره چی بشه.بگذریم
کامنتهای این پست بازه.
بنویسید برام ؛) هرچی دوست دارید.هرطور دوست دارید
شناس ، ناشناس ، انتقاد ، پیشنهاد.هرچی
سلام لیمو😁 سال نوت مبارک باشه🤗

سلااام عزیزم
متشکرررم.سال نو شما هم مبارک
سلام. خوشحال میشم یه سری به وبلاگم بزنید. 🌺🌺
سلام
بله حتمااا
دوشنبه ۵ فروردين ۹۸ , ۱۰:۱۷ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
سال نو تون مبارک
:)
سلام :)
ممنووونم.سال نو شما هم مبارک.پر از سلامتی و خوشی
ما اینجا فقط یه خواننده ایم درست . ولی با ناراحتیت غمگین میشیم و با خوشحالیت شاد ، و برای گزینه دوم دعا میکنیم ‌ . 
دوستت داریم خانوم ❤
ممنووووونم دوست گلم.لطف داری :* مرسیی
خیلی بیشتر از خواننده برام محترمید همتون
منمممم همینطور اخه *.* :****
اوووومممم 
خب بگم که همچنان بنویسید که همچنان می خونیمتون ، خوندنتون واسم جذابه 
دورانیه بس عجیب ولی تکرار نشدنی و جذاب ، سعی کنید بهترین استفاده رو ازش بکنید و بهترین خودتون باشید 
موفق باشید
لطف دارید شما :) مرسی

واقعا.زیباست
امیدوارم خوب پیش بره واسه همه
مرسی همچنین
چرا رشتت رو نمیگی :(
گفتم که قبلا :))
سلام عزیزم خوبی؟  
انشاءالله سال نو برات پر از موفقیت و خوشبختی باشه 
من حدس میزدم اهل شیراز باشی نگرانت شدم و خواستم جویای احوال بشم انشاءالله هر جا زیر آسمون خدا هستی دلت شاد و تنت سلامت باشه عزیز من 
سلام حانیه جان
ممنون عزیزم خوبم تو چطوری؟
متشکرررررمممم.همچنین واسه شما دوست گلم
جامون امنه عزیزم.مرسی که به یادمی :*
تو هم مثل همیشه بدرخشی و بری بالا
الهی هزار بار شکر زنده باشی عزیزم 😘 
سلامت باشیییی :**
بعله :)))))))
سال نو فرخنده باد 
مبارک :))
نه نگفتی :-( حالا یک بار دیگه ام بگو 
علوم پااایه :)))
How r u rescuer! Happy New flood !
:))) its going on!
عالی بود
!!
سال نوت مبااارک خیلی (:

مررررسییی یاسمین :) سال نوی تو هم مباااارک و امیدوارم سال بسیار خوبی داشته باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan