!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

کسی که مثل هیچکس نیست و مثل آن کسی است که باید باشد!

میدونی چی شد؟
درسته من حالم خیلی خیلی بدتر از بد بود ، اما حواسم به اون هم بود
رفیقمو میگم.
وقتی حال منو دید ، وقتی رنگ پریده ام رو دید خواست کل برنامه و زندگیش رو بذاره کنار و 300 کیلومتر رو بخاطر من طی کنه بیاد پیشم.
من هنوز هم حالم بد بود اون موقع ، اما خجالت کشیدم از خودم.از اینکه چرا تا وقتی یکی مثل اونو داری باید اجازه بدی اینطوری شی حتی.اصلا مگه میتونی؟
و امروز حال روحیم خوب اما جسمیم داغونه.
بین درد کشیدن ها و تنهایی از خودم مراقبت کردنهام به نگاه نگران تو فکر میکنم.به اینکه چقدر هوامو داری و چقدر خوشحالم دوستی مثل تو دارم.
هفت ساله که داری ثابت میکنی کسی شبیه تو نیست و نمیشه :)
من اگه تو این دنیا یه رفیق دارم اون تویی.
و چقدر خوبه وجود این آدما تو زندگیمون 😍♥️
خدا حفظشون کنه :)
ایشالا بیشتر از همیشه بمونین برای هم😍😍
ممنون تیاراجان :*
سلام :)
دوست خوب نعمته واقعا ...

الان حالتون بهتره ؟
سلام جناب قدح
تولد وبلاگتون مبارک
بله واقعا.خداروشکر


خیلی ممنونم.بله.بهترم
وجود اینجور ادماس که به ادم انگیزه زندگی میده و میشه حس کرد این دنیا هنوز جای خوبیه 
دوستیتون پایدار 
قدرشو بدونین ، در هر شرایطی 
واقعا :) کاملا موافقم.
خیلی ممنونم
حتما
عزیزم^_^قدر همو بدونید کمن این دوستیا
:***
خیلی کم
خوبه که همچین دوستی داری....
خداروشکر
:*
چه خوبه همچین دوستى.. واقعا هم غمت چیه دیگه ننه؟:))
ایشالا الان دیگه حالت خوب باشه
:))
خجالت هم نمیکشه دختره


بهترم عزیزم.ممنون
به به...خدا نگهش داره...😍😍😍😍
آمین
ممنونم :*
مطمئنا تو هم برای اون خیلی خوب بودی که این رفاقت بعداز هشت سال این‌همه محکمه:)
بمونید برای هم:)
شاید :)
حتما...
ممنون عزیزم
خوب بشی الهی، خوب بمونی همیشه...
خدا حفظش کنه برات، حفظت کنه براش :)))
ممنووووونم ماریای مهربون :) :* مرسی 
و چقدر کامنت گذاشتن تو وبت سخته :(
رفاقتتون خیلی پایدااار:) (:
ممنونم :)
سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ , ۲۲:۳۰ قیمت سکه یک گرمی
بسیار عالی بود
سلام لیمو جان یک سوال رو خیلی وقته که می خوام ازت بپرسم.شما همون جودیا ابوت هستی که توی بلاگ اسکای وبلاگ داشتی؟همونی که آدرس وبلاگش بود جودیا ابوت20؟
سلام امیلی :)
بله خودم هستم.جالبه از اونجا خواننده دارم *.*
اخی...یادش بخیر
بکشیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این چه حرفیه آخه می زنی؟
با آرایه های ادبی اشنایی؟
حافظ گشوده ام و چه زیباست فال توحتما قشنگ می شود امسال حال تو با آن زبان فاخر و ایرانی اصیل فرخنده باد روز و شب و ماه سال نو عیدت مبارک مبارک مهربونم الهی کنار خانواده بهترین ها برات رخ بده،،،
راستی فکر کنم فراموش کردم بهت بگم من مربی پیش دبستانی شدم، بیمه ام هم درست شد محبتی که بهم داشتی رو هرگز فراموش نمیکنم خیلی دوست دارم گل دختر 😘 


واااهاااییی خداروشکرررر عزیزززممم...خوشحااال شدم واستتت :*** به به
ا
بدرخشیییی
من که کاری نکردم
سال نوت مبااااررررک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan