!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

یک رسیدن دیگر به خود بدهکارم

از اول میدونستم قرار نیست برم اتوپیا!
اما الان خیلی دلسردترم
نسبت به چی؟فضای دانشگاه و هم کلاسی هام
با خودم فکر میکنم شهرهای دیگه و دانشگاه هایی که سطحشون پایین تره چطورن دیگه!
یه مکان و فضا که باید وقتی اونجایی حس کنی محیط اکادمیکه.حس کنی با کوچه و خیابون متفاوته و اکثریت تشنه ی علم و یادگیری ان
دو هفته ای که پایان ترم داشتیم انقدرررر از دیدن دانشگاه و کتابخونه لذت بردم.انقدر خوشم اومد که یه لحظه دلم خواست هر روز امتحان داشته باشم اما این تکاپو و تلاش و درس خوندن ها رو ببینم
هم کلاسی هام سطح علمی خوبی دارن.اما ادب ندارن!
بچه ان.بزرگ نشدن
کاااملا مشخصه بعضی هاشون اندازه یه بچه دوساله میفهمن.
در حدی که نمیدونن در مواجهه با استاد و توی فضای دانشگاه باید چطوری صحبت کنن.از چه کلماتی استفاده کنن
گاهی اوقات ، وقتی که شروع میکنن با استاد صحبت میکنن از اینکه من هم جز اون دانشجوهام خجالت میکشم!
یه سری دیگه رو که نگاه میکنی ، حس میکنی تا الان توی یه قفس بزرگ شدن و منتظر بودن که آزاد شن! و حالا بی حد و مرز هرکاری دلشون خواست بکنن
من مخالف سرگرمی های سالم و ارتباط ها و صمیمتهای سالم نیستم به هیچ وجه.چون خودم هم دارم
اما گاهی شعور و ادبی که توی خیابون میبینم از فضای دانشگاه بیشتره
دلسردم میکنه.هیچ میلی ندارم هر روز توی اون فضا باشم.
اما متوقفم نمیکنه.از اون طرف شور و انگیزه ای بهم میده که زودتر برسم به اهداف خودم.زودتر خودمو برسونم به اونجایی که حقمه.اونجایی که دلم پرمیکشه واسه لحظه به لحظه ش.با وجود تمام سختی هاش
شاید خیلی تند نوشتم.اما حس الانم دقیقا همینه
راستی ! فکر کنم دیگه ده روزی هست که خونه ام.خوبه:) خونه ست :) 
با 90% بچه های کلاس قرار گذاشته بودیم هفته اول رو نریم سر کلاسها.(نه که از کلاسها فراری باشیم...با توجه به اینکه خود استادها هم هفته اول چیز خاصی ارائه نمیدن و از حذف و اضافه به بعد تدریس اصلی شروع میشه.الکی وقتمون رو تلف نکنیم) و ماهایی که خوابگاهی بودیم هم برنامه ریزیهامون رو واسه خونه مون کردیم.الان؟! دوستان قراره برن سرکلاس.
این هم مهم نیست.همشون حق انتخاب دارن.نوش جانشون.
من تا 20م قراره خونمون بمونم.فقط خوشحالم که از همین ترم اول فهمیدم نمیشه رو حرفهاشون حساب کرد
حالا اگه اعصابمو خورد کردن به وقتش منم از حق انتخابم استفاده میکنم (پلیدِ درونم فعاله الان :)) 
ااخ ااخ اخ قربون کلامت،قربون وجودت،که قشنگ تونستی حرفای دل منو بنویسی.😍
خدانکنه 
:)
الانت رو میگی؟یا گذشته؟
دلسردترم رو خوندم دلسترم! :)
:))))
الانو میگم لیمو جان.ببین اصلا فکر نکن که دور و بر من پر از دانشجوهای خارجی هست,نه اتفاقا ایرانی همه جا ریخته و اتفاقا از کار همیناست که ادم روش نمیشه بگه ایرانیم.فک کن یه خارجی که اصلا فرهنگش زمین تا اسمون با ما فرق داره,جلوش هر رفتاری انجام میدن که خارجیا اغلب معتقد هستن ایرانیا بی ادب هستن!واای که چقدر ناراحت کننده است...
:|||||| 
خدا رحم کنه
چقدر بده که اینطوری معرفی میشیم
روابط از بیخ و بن تو جامعه ما معیوبن ... تو دانشگاه محیط محدود و متمرکزه این چیزا بیشتر معلوم میشن :/
دیگه نمیدونم چی بگم واقعا :(
متاسفانه خیلی چیزها را مدارس و خانواده ها یادشان رفته به بچه نشان بدهند و از همه بدتر این دنیای مجازی ها کهخیلی راحت با اسم ها و ظواهر متفاوت راحت هر حرف و حرکتی را نشان میدهند و میلیونی لایک میخورند.

و تر و خشک با هم میسوزن
عزیزم^_^
ان شالله موفق ترین شی لیموو🍭
منظور سوالتو نفهمیدم تو جواب کامنت قبلم:(
ممنونم :) شما هم موفق باشی
منظورم این بود که اسم قبلیت چی بود؟یادم نمیاد
اها اها
مجهول الحال بودم
همون که مثل تو امسال کنکورشو داد.
اسم قبل قبلمم کاکتوس بود!.کاکتوس مال ماه های اول کنکورم بود

یادم اومدی :)))
من حافظه اسمیم ضعیفه مادر :D
چخبرا
یعنی میخوام بگم هممون یه مختار ثقفی درون داریم که به وقتش فعال میشه

+مختار ثقفی از بیانات یاسی بود در این مواقع
:)))) حالا اگه یه وقت فعال شد حتماااا اطلاع میدم :)) ببینم کی فعالش میکنن

:****
این چیزهایی که گفتی رو حتی منی که دانشگاه نرفتم هم درک میکنم عزیزم .یکی از دوستام که استاد دانشگاهه اون روز داشت گله میکرد که بعضی از دانشجو هاش حتی ابتدایی ترین اداب اجتماعی رو بلد نیستن .حالا من فکر میکردم چون مثلا یه دانشگاه کوچیک از یه شهر کوچیکه اینطور یه نگو خیلی سطحی فکر میکردم ‌. و درمورد اخر حرفات متاسفانه نه تو دانشگاه کل ملت ما اینطوری ان .نمیشه رو حرف و اتحاد شون حساب کرد خودتو ناراحت نکن و لذت ببر .ماچ به کلت 
همه جا این علف های هرز پیدا میشه!!! 
دقیقا.کاملا درسته
هی چی بگم دوستم :/ نگفتنش بهتره دیگه
بوووس
منم گاهی از اینکه عضوی از کلاسمون هستم خجالت می کشم.
یا از اینکه عضو یک اکیپ به خصوص هستم.
یا از اینکه دوست صمیمی م چند نفر خاص اند و به خاطر یک رفتار غلط فورا جمع بسته می شیم تحت عنوان اکیپ فلانی اینا!

این فکر کنم ریشه در خود برتر بینی داشته باشه. ولی منم دارمش.
نه حالا صرفا از نظر آداب و اخلاق.. گاهی سر هوش! گاهی سر ظاهر!
یعنی به وضوح یادمه یک بار آرزو کردم خدایا کاش الآن زمین دهان باز می کرد من فرو می رفتم داخل ولی جزو این گروه حساب نمی شدم. که خوب حساب شدم البته. قضیه اخلاقی بود. و بعد اینقدر خجل شده بودم که می خواستم هر طور شده به مخاطب ثابت کنم، نه به خدا من مثل این شل مغز ها فکر نمی کنم... :دی
مگه اشتباهی که اونها میکنن رو شما هم انجام دادی؟اگه نه ، پس حق داری و هیچ هم خودبرتر بینی نیست
وقتی من رفتار زشت اونها رو ندارم و معترض میشم چرا باید خودبرتر بینی باشه؟میگم زشت ها! نه صرفا رفتاری که با من متفاوته

:)))
سلامتی تو چخبر لیموی پر هدف خودمون؟😍🤓
موفق باشی شیرین ترین لیموی دنیا: )
منم سلامتی.اومدم خونه و استراحت میکنم فقط :)
مررررسی دلاشفت جان همچنین :**
میخواستم بگم روی حرف هاشون حساب نکن....حتما سر کلاس میرن که خط بعدشو خوندم که اینکارو کردن.....کلا روی قول های خیلی ها نمیشه حساب کرد....منم یادت باشه ترم دوم ارشدم حتی نوشتم که خیلی هایی که مثلا پدر بودن و سن و سالی داشتن قول هاشون همین مدلی بود...
جامعه هم آب داره هم گل....وقتی اون گل ها رو میبینی چون بزرگتر از سنت میدونی خیلی درد میکشی ولی این دردا بزرگت میکنن.... برای خودت تصمیم بگیر همیشه و ببین چی خوبه برات چی بد...و طبق همون پیش برو......ترم 3 من اینکارو کردم و خیلی خیلی عالی بود و عالی گذشت....محل نذاشتم به هیچکس....حرفاشون هم مهم نبود فقط جوری رفتار کردم که دوست داشتم....و دیگه عذابی ندیدم از رفتارشون .... 
میبینی چقدر بده؟ :/ درک نمیکنم چرا بدقولن 

اره بزرگ میشی.ولی به قیمت سختی
چشم.همینکارو میکنم :)
مرسی مه سو جان :*
متاسفانه روز به روز دارن بیشتر میشن، همینایی که هنوز آداب اجتماعی را بلد نیستن :(
هعی ..... 
خیلی چیزا از بیخ  و بن مشکل داره 
بله
همه اینا میشه تجربه برات :)
هیچ وقت رو حرف هاشون نباید حساب کنی این اتفاق برای من هم افتاده بنده هم جبران کردم براشون :)))
اوهوم
اوووه :)))))
واقعا که عای بووود
متشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan