!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

این پست برای شما :)

سلام :)
پس از مدت ها بسته بودن کامنتها ، حالا این پست رو صرفا برای شما منتشر میکنم
که از اوضاع و احوالتون بگید ، حالتون چطوره؟
یا حتی اگه سوالی ، انتقادی ، پیشنهادی ، چیزی هست بفرمایید.
شناس یا ناشناس هم فرقی نداره.
الحمدلله علی کل حال   ☺
سلام.اول از همه خوش امدید :)
خوش باشید
یه برد سفارش دادم و اومده، اگه کار نکنه یه یه ماه باید چیزی نخوردم پولش در بیاد دوباره سفارش بدم :)) دیگه استادم پول نمیده :)))) خلاصه یخورده استرس
اوه چه شرایط مهیجی
امیدوارم کار کنه :) و بیاید اینجا هم بگید :))

سلام:)
سلام جناب قدح :)
سلام لیموی دوستداشتنی.
حالت چطوره؟
سلام عزیزم
من خوبم مرسی.اومدم پستت رو خوندم کامنتها بسته بود
تو خوبی؟ :)
به به، سلام لیموخانم گل بلبل :)
سلام معلوم خان :) خوبی؟
سلام لیموی عزیزم:))))
سلام تیکی جان
حالت چطوره؟ :)
و بالاخره....دلاور خسته نباشی! :)
:))))))) سلامت باشی :)))
خوبی مه سو جان؟
مرسی که می نویسی
اومدیم که بنویسیم :) خوب هستین؟
خوبم عزیزم قوربونت.
اره بستم چون حال و حوصلم سرجاش نبود واقعا.اما الان بهترم خداروشکر
خداروشکر :*
مراقب خودت باش:)
خوبم ولی حوصله ندارم یکم:)
تو چی؟
راستی سلام:))
سلاااام گلااااوییییژ
چه عججججب
کجایی دختر
یه مدت خیلی تو فکرت بودم و اتفاقا دنبالت گشتم.یه نفر هم یه بار سراغت رو ازم گرفت که الان اصلا حضور ذهن ندارم کی بود
روبراهی؟در چه حالی؟
منم خوبم.اگه سرمانخورده بودم بهتر بودم :)
بسیور بسیور سیر سینوسی داره احوالم :|
میام و می‌نویسم فردا یا پس فردا
اغا چرا بلاگرا دیگه نیستن خیلی از وبلاگارو دیدم که ماه‌هاست چراغشون روشن نشده:(
حیف
چرا؟
منتظرم :)
ازت بی خبریم
اره میبینی؟همتون یهو رفتین .. :(
سلام :)))))

چطوریایی ؟! همه چی خوب پیش میره ؟!

داشتم میخوندم یهو نمیدونم چی شد اومدی تو ذهنم :) بعد اومدم دیدم کامنتا هم بازه ، چی بهتر ازین :))

یادش خیر قبلنا هر روز رو حرف میزدیما (:


به به سلام ساراجان
خوبی؟
من خوبم.مرسی.خداروشکر :)
تو چخبرا؟وضعیتت چطوره؟

اره یادش بخیر ... چه روزهایی رو یادم اوردی.چقدر دنیا چرخید ...
من که عالی...شما چطوری؟!
خداروشکر
منم خوبم :) مرسی
اوضاع مرتبه 
قربونت تو خوبی؟
بسلامتی برگشتی خونتون
خوبم تیکی مرسی :)
سلامت باشی عزیزم.اره دیگه تقریبا ده روز گذشته
لیمو جانِ خودم*-*

حالت چطوره دلاشفت؟ :) خوبی؟
سه شنبه ۹ بهمن ۹۷ , ۱۸:۰۲ انواع لوستر سقفی با قیمت
وبلاگتون عالیه موفق باشید
:/
الحمد الله منم خوبم خانوم خوشحال ام که پیش خانواده ای تعطیلات خوش بگذره خانوم ❤ 💚 💙 
انشاءالله ترم دو هم خوب و خوش بگذره بیشتر ترم بهمن تطبیقی هست :)
ممنونم عزیزم
حتما بهتر خواهد بود با تلاش بیشتر :) مرسی حانیه جان
سلام دختر جان ،،،
خوبی؟
خواستم بگم میخونمت ، با اینکه تنبلی میکنم در کامنت گذاشتن ،،،
به به سلام عزیزم
خوبم ممنون.خداروشکر
حال شما چطوره؟
باعث افتخاره :) لطف میکنید

معمولیم رفیق: )
دعا کن برام😘💛
دلاشفت جدیدا اسمت رو عوض کردی؟یا من به اسم واقعیت میشناسمت
اگه میشه یاداوری کن بهم
تو ذهنم نیست اسم قبلیت متاسفانه

چشم حتما.:)
انشاءالله خانومی :)
به جای تعطیل نوشتم تطبیق :)ببخشید 
فدای سرت :*
سلام:)
یکم ازخوابگات واسم‌بگو ازدوستات ازروزمرگی هات توخابگاه...
عجیب گیرکردم...دلبستگیه مفرط!!!
سلام فاطمه :)
خیلی کلی پرسیدی.مثلا از دوستام چی بگم؟!
هر کدوممون سرمون به کار خودمون گرمه و کاری همدیگه نداریم.گهگاهی با هم شوخی میکنیم و میخندیم و سلف میریم
برعکس اتاق بغلیمون که هرشب مهمونی و بزن و برقص دارن و کلی دوست دارن ، ما بیشتر درس میخونیم
دلبستگی به چی؟
میدونی خابگا وهم‌اتاقیام یجوردلبستگی دادن بهم ک میدونم یجایی اذیتم میکنه...
اون اتاق بغلی ک میگی دقیقااتاق ماست ولی خیلی وقتاازهدفام دورم میکنه میدونی ک چی میگم؟!
چ خوبه ک بیشتردرس میخونید:)
خب من این دلبستگی رو اصلا ندارم و اهلش نیستم
در واقع وقتش رو ندارم
اما خوبه.لذت ببر از این دوران
فقط کمتر سروصدا کنید شاید اتاق بغلی امتحان داشته باشن :))))
من همیشه احساسم ی قدم ازعقلم جلوتربوده شایدبخاطرهمینه ک دلبستگی ایجادشده وبماندک روندی چیزاییو کندکرده...
حتی میتونم بشینم مدت هابه دیواری زل بزنم ک دوستم تکیه داده وبه نبودنش بعددوسال فک کنم..!!
ک درسمون تموم ش چی میشه؟!
زیادی میرم جلو،نه؟😁
خییییییلی رفتی جلو :))))))))
دیدم کامنت ها بسته س،بعضی وقتا لذت میبرم وقتی میبینم کامنتها بسته س،نمیدونم چرا،راستش گاهی میام و پست هاتو میخونم و نمیدونم چی باید بگم،پست های خیلی از دوستامو میخونم و حرفم نمیاد.
این روزا نمیتونم خوب حرف بزنم و تایپ کنم،توی ارتباط برقرار کردن به مشکل برخوردم،چندتا پست خوندم و وبلاگ رو ورق زدم و رسیدم به این پست.
راجب پستی که مرتبط بود با کتاب بادبادک باز،باید بگم این کتاب رو چندین بار بهم پیشنهاد کردن که بخونم،هیج ذهنیتی نسبت بهش نداشتم و فقط پست تو یکم اطلاعات بهم داد.
امیدوارم یه روز بتونم با کتاب های نویسنده های ایرانی ارتباط موثر تری برقرار کنم و لذت ببرم و حین خوندن واسم شبیه عذاب کشیدن نباشن.
ممنونم از اینکه کامنت این پست باز بود و زبون منو هم باز کرد(زبون که نه دستم=))).
خب این یه چالش مقطعیه.هممون گاهی به تنهایی ، به سکوت ، به تماشا کردن و ... نیاز داریم
یا حتی برعکسش
مشکلی نیست که :)
هر کتابی ارزش یک بار خوندن رو داره.کتاب های خوب وارد دفعات بعدی میشن واسه من
:)) قابلی نداشت 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan