!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

کسی هست؟

سلام دوستان
کسی اینجا هست که رشته زبان انگلیسی (گرایشهای مختلفش) رو بخونه و اطلاعاتی راجع به آزمون ارشدش داشته باشه؟
نیازمند اطلاعاتیم :) 
ترم چند بودی شما؟
واسه خودم نیست :)))
دوشنبه ۱۹ آذر ۹۷ , ۱۷:۲۲ مـــــحـــــمدبـــــاقـــــر علیرضالو
سلام.بنده بصورت مستقل به این رشته نپرداختم ولی تو دانشگاه چند ترم خوندم و دارم میخونم با گرایش تاریخ 
دوستانی رو سراغ دارم.سعی میکنم اطلاع بدم
ادمین وبلاگ: تلنگرتفکر
سلام
خیلی ممنونم از لطفتون
حل شد.مرسی :)
سلام
من در خدمتتون هستم :)
سلام معلوووووم :) خوبی؟
اول از همه اومدم سراغ خودت.
اون یکی وبلاگت هم کامنت گذاشتم اما چون عجله داشتم اینجا هم کمک خواستم :) میام بهت میگم
من مترجمی انگلیسی می‌خونم و در حال آماده شدن برای ارشدم. فکر کنم بتونم کمکت کنم.
ممنونم عزیزم. سوالم رو از جناب مهلوم پرسیدم.اگه چیزی بود مزاحم میشم :)
سلام. بله من. بفرما
سلام
ممنونم حل شد :) مرسی
سلام عزیزم 
ببین من رشته ام زبان نیست ولی سال 95 کنکور ارشد زبان شرکت کردم ببین بسته به اینکه چه گرایشی رو میخواستی انتخاب کنی سوال هاش فرق می کرد البته یه سری سوال جنرال هم بود دیگه مثلا برای ترجمه یه سری آیه های قرآن و خطبه های نهج البلاغه بود یا برای اونایی که دبیری بودن تکنیک های آزمون و روان شناسی و اینجور چیزا برای ادبیات انگلیسی هم یه سری تاریخ ادبیات بود به زبان انگلیسی و یه سری هم مثلا شعر های حافظ که باید برمیگردوندی به انگلیسی خلاصه که به اون راحتیا که آدم فکر میکنه نیست من رتبه ام دویست و خرده ای شد اون سال اما خب انتخاب رشته نکردم اصلا 
سلام رومی جان
چه جاااالب.مرسی که وقت گذاشتی و نوشتی :) 
به دردم خورد.
:* 
دیگر بوی بهار هم سرحالم نمی کند
چیزی شبیه گریه زلالم نمی کند
آه ای خدا مرا به کبوتر شدن چکار ؟
وقتی که سنگ هم رحمی به بالم نمی کند
... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan