!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

مقایسه

سال قبل این موقع سختی درسها و فشار روحی نسبتا زیادی داشتم که ناخودآگاهم انکارش می کرد و حال ظاهریم رو عادی نشون میداد.
دلم چی میخواست؟! که سال بعدش همین موقع روزم رو بهم تبریک بگن!!!
حالا؟ حالا سال بعدش همون موقعست و من اصلا برام مهم نیست که امروز چه روزیه.
حالا انقدر تغییر کردم و اولویت های زندگیم عوض شدن ، انقدر هدف و برنامه و آرزو دارم که یه عنوان واسه یه روز رو دیگه کلا نمیبینم!

فردا کافی شاپ ها و رستوران های مختلفی به مناسبت روز دانشجو تخفیف های 50 درصدی زدن و بچه ها هم رستوران بن جو میز رزرو کردن.با وجود اصرار های زیادشون من نمیرم.از دستم ناراحت میشن و احتمالا چهار تا بد و بیراه هم بهم میگن :)) اما برام مهم نیست. مقاومت در برابر اصرارهاشون کار اسونی برای منی که انچنان توانایی نه گفتن نداشتم اسون نبود اما هم خودم هم اونا باید یاد بگیریم که اولویت های هر کسی توی زندگی متفاوته و قرار نیست همه مثل هم باشیم.
کارهای بسیاااری وجود داره که انجام بدم و لذت ببرم به جای این که برم اونجا.
دارم تمرین می کنم خودِ خودم باشم بدون نگرانی از قضاوت دیگران.دارم تمرین می کنم برای خودم زندگی کنم ... :) دارم هر روز بیشتر موفق میشم!
ادم وقتی از خانوادش جدا میشه،در درجه ی اول حس میکنه زیرپاش خالی شده...بعد که یکم بگذره حس استقلال بهت دست میده چون از همون احساس زیرپاخالی شدنه یادگرفتی که باید با مستقل شدنت کنار بیای،در درجه دوم ادم سعی میکنه بیاد روی اون  حالتی که حالش رو بیشتر خوب میکنه فکوس کنه....یعنی ادم تازه میاد روی خودش شدن،خودش شدن یعنی چشم بستن روی قضاوت و درخواست دیگران و اینکه فقط به حرفی که عقلت میزنه گوش کنی. میخوام بگم کاملا متوجه حرفات شدم.
چقدر خوبه میفهمی چی میگم و این حس خوبی بهم میده :) مرسی عزیزم
و این روندیه که اخرش خیلی خیلی شیرین و قشنگه
موفق باشی و تبریک بهت میگم لیمو💜
ممنونم عزیزم همچنین :*
به هر حال روزته و روزت مبارک :)
دانشجو بودن واقعا فوق العاده ست :)
ممنونم اسوکاجان
عالیه :) اگه جایی که میخوای باشی
سلام :)
سلام جناب قدح
حالتون چطوره؟ :)
ممنونم :)

شما خوبی ؟
من خوبم. خداروشکر
مرسی :)
چه عالی....خود خودت باش...و چون دوس نداری روزتو تبریک بگم سکوت میکنم :)
همین تغییر و پیدا کردن راهت موفقیت خیلی خیلی بزرگیه که هرکسی بهش نمیرسه
نههه
منظورم این نبود که دوست ندارم تبریک بگن بهم. منظورم این بود که اگه نگن هم برام مهم نیست.یا همچین چیزی :) خیلی چیزای دیگه واسه شاد بودن دارم جز یه تبریک
مرسی مه سوی عزیزم :* حس خیلی خوبی ازت میگیرم
قربونت برم لیموی دوستداشتنیِ نازنین❤
خب میدونی،منم تو شرایط مشابه شما هستم و عمیقتر درک میکنم حرفاتو.
و اینکه دیشب از فرط خستگی یادم رفت روزتو بهت تبریک بگم...روزت مبارک هاانی...امید به اینکه،موفقیتهات رو شاهد باشیم.🌹💋
خدانکنه سولین جان :*
میفهمم.گاهی اوقات موقع نوشتن همچین پستهایی اتفاقا توی ذهنمی
ممنوووووونم عزیزم.روز شمام مبااارک
بدرخشی همچنان
I came here to say to you ; I'm crazy about you!! My idol! 
 You deserve to be worshipped for eternity !!!


You are all i want :)
love you honey
مااچ به لپهات💋
:******
روزتون مبارک باشه  : )
مرسی شمیم :)
من خودمم چون امروز بچه ها با مربی خواستن برن بیرون و من باهاشون نرفتم میگم کار خوبی کردی :دی 
ولی کلا من خودم چون تصور میکنم کسی از نبود من تو جمع ناراحت نمیشه خیلی راحت میگم نه.
یه چندتا چیز دیگه هم خواستم بگم الان ذهنم درگیره بعدا یادم اومد میگم =)))
خب تصورت اشتباست.چون اگه نمیخواستن باشی دعوتت هم نمیکردن
حتما حتما
؛*
آخی به عنوان یه سال اولی خیلی متواضعانه نوشته شده بود،
بابا شما الآن باید بزنی همه رو پاره پوره کنی سینه سپر کنی بگی :"آقایون داداشم بکشین کنار امروز روز ماست کلش واس ماس."
به هر حال، اس نو دانشجوینده روزتون مبارک. :)))
:))) دریغ از اندکی حس
مرسی :) همچنین
روزت مباااارک (:
مرررسییی :) :*
روزتون مبارک 
خیلی خوبه 
ولی یادتون باشه در کنار رسیدن به هدف هاتون از یه سری تفریحات و تجربیات دور نمونید چون روزی میرسه که به هدف هاتون رسیدین اما در کنارش حسرت هایی هم براتون مونده که قابل جبران نیست
ممنونم همچنین

تفریح که 100% دارم.اما خب از جنس خودمه :))  
سلام عزیز دل لیمو جان من خیلی شرمندتم نت ام قطع بود :/
با تاخیر روز دانشجو رو تبریک میگم الهی همیشه موفق و سربلند باشی ❤ 
سلاااام حانیه مهربونم
دشمنت شرمنده این چه حرفیه
مرررررسی عزیزم.ممنونم که همیشه به من لطف داری

نه میدونی اصلا بحث خواستن نخواستن نیست، قطعا وقتی میگن بیا یعنی میخوان باشی. ولی منظورم این بود که باور کن نبود من یا هرکس دیگه به این معنا نیست که به اونا خوش نمیگذره و تفریح زهرشون میشه .و من همین که بدونم اونها بدون من هم خوش میگذرونن باعث میشه به هر پیشنهادی نه بگم بدون فکر به چیز اضافه ایه. 
راستی یادمم رفت بهت تبریک.بگم ،وای بعد یه هفته هاهاها 
اون روزت مبارک عزیزم .امیدوارم دانشجوی نمونه شدنت رو جشن بگیریم :) 
اره خب اونا در هر صورت بهشون خوش میگذره چون چاره ای جز خوش گذروندن نباید باشه
ولی من فکر اضافه زیاد دارم :))

مرسی عزیزم :*** لطف داری شما

به عقب بنگرید و خدا را شکر کنید

به جلو بنگرید و به خدا اعتماد کنید

او درهایی را می‌بندد که هیچکس قادر به گشودنش نیست

و درهایی را باز می‌کند که هیچکس قادر به بستنش نیست

:) به به
مرسی از این متن خوب
' , ' , ' , ' , ' , ' , ' ,
, ' , ' , ' , ' ,  ', ' , ' ,
,__,____,
/____,_/ \  .;';';.
l__[]__l_ l  ,,)(,,
یلدای برفی ات مبارک
ممنونم حانیه جان :*
ببخشید دیر جواب دادم.امیدوارم زمستون خوبی داشته باشی
سلام لیمو مهربونم انشاءالله برای شما هم بهترین ها رخ بده ❤
سلام عزیزم
فدای شما.مرسی :***
سلام عزیز دل چشم و دلت روشن 
لحظه های خوبی کنار خانواده داشته باشی گل دختر 
لیمو مهربون من💛
سلااام حانیه جانم
مرسی فدات شم :***** سلامت باشی
خوبی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan