!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

چارچوب

یکی از همکلاسی های پسرم بهم پی ام داده و بخاطر رفتار امروزم در مقابل یکی دیگه از همکلاسی هامون که اون هم پسره تشکر کرده و البته تبریک گفته بخاطر شخصیتم!
راستش من فکر نمی کردم بقیه ی همکلاسی ها بخصوص این اکیپی که الان یکیشون بهم پی ام داده اتفاق رو دیده و متوجه شده باشن
برام جالب بود که بچه ها انقدر حواسشون به همه چیز هست !

جو کلاسمون خیلی خیلی صمیمیه و هیچ حد و مرزی نداره.وقتی میگم هیچ حد و مرزی واااقعا هیچی در نظر بگیرید! روابط صمیمی که نمیتونید متوجه شید کی به کیه!!
و خب من امروز خیلی ریز و بی سر و صدا میخواستم خودم رو از اون جمع جدا کنم که گویا اکثر بچه ها متوجه شدن
رشک برم به این احوال کلاس تون😩😭
نه بابا. خیلی هم خوب نیست ! مرز نداره و گاهی باید شوخی های عجیبی رو تحمل کنی
پس باید تبریک بگیم ما هم به خاطر حرکت شایسته ات 😉
:) 
آفرین بلده سر صحبت رو باز کنه
اینی که اومده تبریک گفته؟! 
نه بابا همچین چیزی پیش نمیاد.ینی نباید
از اون پسره ک بهت پیام داده از همه بیشتر بترس 😂😂
اونم باید از من بترسه :)))))
عجب دختر گل و با شخصیتی دارم من :))))
:))) از قدیم گفتن مادر رو ببین دختر رو بپسند ؛)
خوبه اینجور جوی ولی خب احتیاط هم داره....
من اگه کامل بگم چطور جوی هست که دیگه نمیگید خوبه عزیزم :) هر چیزی یه حدی داره
بنده خدا هرچی رشته کرده بود پنبه شد( یا همچین چیزی) 
خب طبیعتا باید متوجه شه رفتاری که من به یک نفر اجازه ندادم به بقیه هم قطعا این اجازه رو نمیدم
ولی من فکر میکنم کاملا بدون منظور بوده حرفهاش
سلام 
همون کامنت دلژین :))))


+

کلی کیف کردم ،  برات ^__^
آفرین دختر خوب و نازنین :**
فرشته ی روی زمین 😘
واقعاااا آفرین 💚
سلام
:))))

مرسی عزیزم :***
((:این از همه اونا واردتر عمل کرده 
مهم نیست :))

خوبه که جو کلاستون صمیمی هست 

ولی این شمایید که حد و مرز خودتون با بقیه رو مشخص میکنید و میگید که چطور باهاتون بر خورد کنن پس این مرزو درست تعین کنید

کاملا درسته
همه ی روابط باید حد و مرز داشته باشن!هرچیزی که اذیتت میکنه جلوش رو بگیر :)
حتما :) مرسی
این تعریف نبوده:// چ ساده ایم ما دخترا!
من که همشو نگفتم :))) هرچند اینم قصد مخ زدن یا خودش رو خوب نشون دادن داشته باشه من که این طرف بی خبر نیستم ! وقتی از یک سمت ماجرا مطمئن باشی بقیش دیگه مهم نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan