!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

Her

از اونجایی که میانترم دوشنبه ام خیلی فرسایشیه یه فیلم رو طی دو روز دیدم
یک ساعتش رو با الف در حالی که یهو خوابم برد و افتادم روی تخت :))) بقیه اش رو تنها و مواقع خستگی

فیلم her یک اثر خاص به کارگردانی و نویسندگی «اسپایک جونز» در ژانر درام، عاشقانه و علمی-تخیلی است. داستان فیلم در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق می‌افتد؛ زمانی که هوش مصنوعی پیشرفت قابل توجهی داشته است. her (او) بدون شک یکی از برترین فیلم‌های سال 2013 است که بعید است کسی هوس نکند تا آن را دوباره ببیند.


+متاسفم بابت جواب ندادن کامنتها.در اسرع وقت جواب میدم
فیلم جالب بود برای من (:
برای منم همینطور:)
موضوعش خیلی خوب بود ولی واقعا کند بود. نیم ساعت آخرش رو داشت خوابم میبرد و میزدم جلو
شاید منم اگه مداوم میدیدمش همچین حسی بهم منتقل میشد
خیلی دوستش داشتم این فیلمو😍اتفاقا برای بار دوم چند روز پیش دیدمش😍
چه باحال:)) 
منم خوشم اومد
منم میخوام !! حالا ببینم که امتحاناتت که تموم شد باز هوس فیلم دیدن داری یا فقط موقع درس حسش میاد! کلا موقع درس حس همه کار میاد جز درس خوندن! 
چی میخوای؟ فیلم her? :))
راستی یادم رفت بپرسم اونایی که بهت دادم رو دیدی؟؟
اخ اخ اره :/
شنبه ۵ آبان ۹۷ , ۱۷:۳۴ فـاطـمـه نظری
خیلی فیلم پر معنا و خوبیه!
من اولین بار، ۳ سال پیش دیدم فکر کنم که یکم برام خسته کننده بود ولی پارسال که برای بار دوم دیدمش خیلی خیلی دوستش داشتم و خسته هم نشدم اصلا. 
اره قشنگه.منم خوشم اومد:)


خوش اومدی:)
خوشحالم که دیدیش. فیلم برای من خیلی حس خاص و عمیقی داشت و بازی خوان فوئنیکس عالی بود که بعد این فیلم عاشقش شدم. 
ایده اش جدید بود :)
شنبه ۵ آبان ۹۷ , ۱۸:۵۶ آقای سر به هوا ...
مگه هنوز میان ترم میگیرن ؟ :))
زمان ما بود :دی ما سه ثلثه بودیم تازه
به منم سر بزن رفیق ..
واقعا دانشگاه جای میانترم گرفتن نیست
:))
چشم
شنبه ۵ آبان ۹۷ , ۲۳:۱۱ مریــــ ـــــم
فیلم خونم اومده پایین!
شاید نزدیک یک ماهه هیچ فیلمی ندیدم جز مختار!
منم فیلم خونم اومده پایین :)) نسبت به دو ماه قبل داغووونه
تو امتحانت موفق باشی عزیزم
مرسی اسوکاجانم :*
فرداست :(
من فیلمش رو دانلود کردم ولی هنوز وقت نکردم ببینم ! :| 
ببینش حتما در اولین فرصت ببینم تو هم دوست داری یا نه :)
امیدوارم خوشت بیاد
درمورد پست بالات فقط میتونم بگم درک میکنم لیمو جان. هم خوابگاهى شدن با آدمهاى جدید و متفاوت یه سرى مشکلات هم داره.از یه طرف هم صحیح نیست به کسى نسبت داد وقتى آدم مطمئن نیست.تو فقط سعى کن فعلا یکم بیشتر حواست به وسایل خصوصیت باشه..
درمورد فیلم هم اقا بیا یه فیلم خوب به من هم معرفى کن :))
اره مقصر خودم بودم.من باید بیشتر مراقب باشم
نه به طور قطع نگفتم و نمیگم چون نمیتونم...

:))) فیلم خوب.. اوم باید بدونم چه ژانری دوست داری.توی موضوعات وبم فیلمها رو یه نگاه بنداز ببین نظرت چیه
We خوبه.اخیرا دیدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan