!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

غر بزنم واسه آموزش بی رحم و نچسبمون

آموزش بدترین برنامه کلاسی که میشد واسمون طراحی بشه رو تحویل داده.حتی بدترین برنامه امتحانی.کل هفته رو درگیر کلاس رفتنیم
و اینکه کی میگه به همین زودی قراره میانترم ها شروع شن؟ :/
الان حسرت بقیه رشته ها رو میخوریم که چرا اونها حداقل چهارشنبه هاشون هم تعطیلن ولی ما نیستیم و چرا واقعا باید 90% واحدهامون عمومی های نچسب باشن که من ازشون متنفرم؟! عمومی که میگم به زبان و ادبیات فارسی فکر نکنید! به فیزیک فکر کنید
به ریاضی و اون منبع انگلیسی قشنگمون :/
من عاشق ریاضی ام اما از فیزیک متنفرم. حالا با وضع تدریس استادهامون الان هر دو رو در یک سطحم! و شاید بگید خودت باید بخونی و عادت کنی به این وضع اما انصاف نبود از همین ترم اول بیان منابع انگلیسی بدن به ما
فقط سه واحد تخصصی داریم که با دو تا استاد ارائه میشه. چهارتا منبع انگلیسی ؟! باورم نمیشه. همون درس رو آزمایشگاهش هم داریم
خود استادها گفتن ترم فوق العاده سنگینیه و مناسب ورودی ها نیست آنچنان
و من الان در بالاترین حد سردرگمی ام
امروز اولین اخر هفته ای بود که کامل خوابگاه بودم و کارگاه و ... نداشتم.از صبح این رفرنس ها جلومن و یک صفحه از این میخونم یک صفحه از اون و اعتراف میکنم چیز خاصی متوجه نشدم.دلیلش هم بی میلیم به این کتابهاست
من درس های تخصصی خودم رو میخوام :( واقعا بابت دروس این ترم ناراحتم
یه روز هم ورودی های 95 رو دیدیم و ازشون راجع به یکی از استادهای عمومی پرسیدیم. گفتن از یه کلاس 40 نفره 11 نفر با نمره ی ده پاس شدن بقیه افتادن :| 
:|
هیچ کلمه ای در حال حاضر برای شرح و توصیف حالم ندارم

:-|

کلاسای مارو تا سه شنجه جمع و حور کردن رفته 

منم از 19واحدی که بهم دادن فق 4واحدش تخصصیه 

اولین میان ترمم 8 ابان هست (ریاضی) عملا هیچی ازش سرم نمیشه

ایشالا همه رو با نمره خوب پاس کنید :-)

خیلی خوبه که
مشروط نشیم :)))))
ایشالله :دی همچنین
جمعه ۲۷ مهر ۹۷ , ۰۷:۰۲ خانم دکتر تمام وقت
همیشه ترم یک همینجوریه
زود تموم شه راحت شیم :( 
نگران نباش لیمو .این حالتت مختص ترم یکه😅 جا میفتی
اون حرف سال بالایی و نگرانیت و ... جدی نگیر. ما هم واسه جنین شناسی و بیو شیمی و بلوک کاردیووسکولار همین چیزا رو داشتیم . آخر سر خودت رو جمع و جور میکنی ،من مطمئنم😉✌
:))) این ترم اولی بودنه همه جا تو ذوق میزنه
امیدوارم...
هیچ ترسی نداشته باش....ما یه درس داشتیم استاتیک که کلا معروف بود به افتاتیک !!!! اینقدر که بچه ها می افتادن توی این درس....بعد من خودم پله پله با استادم از اول ترم پیش رفتم و نمره ی نهاییم؟!!! 20 !!!!! در صورتی که توی کلاسمون خیلیا هم افتادن .... میخوام بگم از تعاریف سال بالایی ها نترس....نه در مورد استاد ، نه درس و نه هیچی....فقط سعی کن خودت استاد رو بشناسی و قلقشو بفهمی .... نمره ت عالی میشه .... بهتر از اونچه که تصور میکنی....
یادش بخیر برای درس فیزیک وقت امتحان من شبش اصلا نرسیدم درس بخونم.... یعنی دریغ از یک کلمه !!!! بعد از فیزیک هم نفرت داشتماااااااااا.... بعد امتحان فک میکردم می افتم!!!! هرچی بلد بودم روی برگه ریخته بودم....اما نمره م 18 شد....یعنی 3 تا شاخ درآورده بودم !!! اینقد دوستام بهم میخندیدن...گفتم احتمالا نمره م 8 بوده بعد استاد اشتباهی یه 1 کنارش گذاشته!!! اما واقعیت داشت....تونسته بودم با یه نمره ی خوب پاس شم...
راجع به میان ترم هیییییییییچ نظری ندارم چون اصلا سیستم رشته م به شکلی بود که میان ترم نداشتیم....فقط هفتگی تحویل پروژه و کنفرانس و ....
افتاتیک :))))
خوبه که پله پله پیش رفتی.چون من دوتا از دروسم رو کلا نخوندم.یکیش همین فیزیکه.واسه همین اینطوری شد
امیدوارم بتونم همین کار رو بکنم :)
واهاااییی میشه همچین اتفاقی هم واسه فیزیک من بیفتهههه؟ :)))) 

رشته ات چیه؟
از علوم پایه هست
سلام
به حرف ترم بالایی ها زیاد اعتمادی نیس،البته نه همشون
سلام
اره اینم بهمون ثابت شده
عاشق لیمو
؟! 
آقا بیا درسای چندشمون عوض! 
قول می دم اینقدر بخونم جات که بیست شی ریاضی فیزیکو.
این قدر تشنه ی اینام.
الان که مباحث ریاضی عوض شده دیگه برام اسونه باهاش مشکلی ندارم.میفهممش
فیزیک هم دارم میخونم اما انچنان لذتی ازش نمیبرم
اگه دست خودم بود اصلا فیزیک رو نمیخواستم . اما الان دارم به اجبار خودم رو توجیه میکنم که اینم درس قشنگیه :/
و برام جالبن همه اونایی که فیزیک دوست دارن.چرا فیزیک واقعا؟!
فقط برات دعا میکنم که به خوبی و به سرعت ترم اول رو بگذرونی :| 
میدونم که سعی خودت رو میکنی. لیمو جانمممم،فایتینگگگ B) 
مرسی که دعا میکنی :(
تمام تلاشم :) حتمااا عزیزم
برعکس، من عاشق فیزیکم و دنیای اعدادی که مفهوم نداره (ریاضی) منو آزار میده.
اولا واقعا سردرگم کننده ست خوندن مراجع، اما بعد عادت میکنی. اولا واقعا شبیه یه غول شکست ناپذیرن اما بعدش میشن بخشی از زندگی تحصیلیت. من هنوزم مراجع رشته م رو میبینم سر ذوق میام.
فیزیک میتونه قشنگ و دوست داشتنی باشه در صورتی که پایه ای خونده باشیش.من چون نخوندمش نسبت بهش گارد دارم
البته الان که دارم کامنتت رو جواب میدم دیگه ازش متنفر نیستم.بی حسم

و اینکه مراجع دروس تخصصیم رو عاشقم :))
عالیه
چی؟:/
تجربه ثابت کرده این نارضایتی از آموزش مربوط به همه ی دانشجوهاست مخصوصا جدیدالورود ها ، خلاصه این که نگران نباش :)
منم یادمه این تصمیمای عجیب غریب آموزش رو که چه قدر روی نروم بوده و هست ... به نظر من مسئول آموزش باید یه آدم باسواد و دلسوز باشه ... اما همیشه کمترین توجه مربوط به همین بخشه ... خلاصه این که عادیه .
من یکی از دوستام یه ترم کامل اپیدمیولوژی برداشت و امتحانشم خوب داد آخره آموزش صداش کرده گفت عزیزم شما اصلا تو انتخاب واحدات این درس و نداشتی از اول اشتباه رفتی سرکلاس :/  فرض کن یک ترم کاملااا اونم چییی ؟ بهداشت ! :| 
در مورد عمومی هم بگم که کلن من اولا به چشم درسای نمره بیار که معدلو بالا میبرن بهش نگاه میکردم که کلن تصوراتم رو بهم زد :دی ( البته اندیشه و اخلاق و اینارو میشه خوب نمره اورد )  و تنها تجربه ای که میتونم دراختیارت بذارم این که استادای عمومی خیلی به کنفرانس و فعالیت تو کلاس توجه دارن و برخلاف نظر عموم بچه ها که فکر میکنن استادا نمیشناسننشون اتفاقا استادای عمومی بیشتر شناخت دارن. اگر بتونی کنفرانس بدی یا سر کلاس فعالیت کنی خیلی بهت کمک میکنه . چون اینا دو دسته ان یا واقعا برگه هارو صحیح میکنن یا طبق روشی به نام نمرات پرتابی :d نمره میدن که خب در این حالت فعالیت تو کلاس باعث میشه نمره پرتابی بالاتری بگیری :))
+ راستی من یادم رفت بهت تبریک بگم لیموجان . حقیقتا قبولیتو صمیمانه تبریک میگم ^___^ و امیدوارم که خیلی خیلی موفق باشی و کلی تجربه ی خوب کسب کنی بوس بر لپت :***💜💜
پس مشکل همه ست...
وای این دیگه اخرشه بنده خدا چه شرایطی رو تجربه کرده.چقدر میتونه ادم رو حرص بده
ندیدم استادمون روی شناخت بچه ها تاکیدی داشته باشه اما سعی میکنم سر کلاس فعالیت داشته باشم هرچند کلا ساکتم:/ باید یکم در این راستا تلاش کنم واقعا 

مرررررسی شاتوت عزیزم.لطف داری
بووووووس :*
سلامت باشی :)
خوبی خانوم؟  
خدا قوت انشاءالله که درس ها خوب خوب پیش بره :)
ممنون عزیزم.خوبم
تو چطوری؟
درسها هم در وضعیت نه چندان جالبی به سر میبرن:)))  
عزیزی 
اشکال نداره انشاءالله تو همگی دروس موفق میشی خانوم گل 😘 
مرسی دوست گلم :)
چرا که نه فیزیک واقعا؟
و البته عرض کنم که فیزیک تجربی ها رو هم قبول ندارم اصلا. :)))
چیه. 
خیلی فرقه تو اونی که عمقی به ریاضوی ها درس می دن با تدریسشون به تجربی ها. هر درسی رو سطحی بخوان یاد بدن همینه تهش. البته تجربی علاقه مند به فیزیکم کم ندیدم. 
ولی یه سری از مسائل عاشقانه ی فیزیک رو اصلا به تجربی ها نمی گن خب. :دی


به هر حال مراتب هم دردی من را پذیرا باشید، چون منم چار ساله دارم خودمو توجیه میکنم که رشته م رشته ی قشنگیه و زور می زنم رو درساش کراش بزنم که البته زیاد موفق نبودم تا حالا...  :))) حالا باز یه درس فیزیک که زود تند سریع می گذره می ره ایشالا. ؛)

اینجا واسه استاد اصلا تجربی و ریاضی تفاوتی ندارن.و همینه که مشکل ساز شده
وگرنه اونطوری سطحی یکم اسونتر میشد واسمون
از اون سطح دبیرستان وارد عمق منابع فیزیک دانشگاه شدیم :/ :)))
اره مثلا هم کلاسی من 70 درصد فیزیک زده تو کنکورش.عشق فیزیکه

اخ کیلگ الان دارم میفهمم چی میگی
ینی خودم رو سر کلاس درسی که بهش علاقه ندارم تصور میکنم و بعد به این فکر میکنم اونایی که کلا رشته شون رو دوست ندارن چه حسی میتونن داشته باشن
سخته... و امیدوارم کم کم به اون موفقیته برسی یا هر چیز خوب دیگه ای که میتونه واست پیش بیاد
فیزیک منم زود تموم شه :)) مرسی
عمق منابع فیزیک دانشگاه؟
آقا نذار اذیتت کنم. :)))
فیزیک چی می خونید مگه؟ حقیقتش اینه که رشته های منشعب از علوم تجربی جای مانور دادنی برای فیزیک توش نیست که این شکلی ناله می زنی. 
یعنی حداقل دید من اینه که دو واحد فیزیکی که پاس می کنیم، در سطحی ترین حالت ممکنه. عمقی وجود نداره ...

:)))) خجالت کشیدم که
بابا من نسبت به فیزیک گارد دارم اصن.ناخودآگاه هم هست
الان که دارم فکر میکنم چقدر گنده ش کردم واسم مضحک و خنده داره.اما پذیرفتمش! وقتی توی شرایط قرار میگیرم ذهنیتم مانع فعالیت صحیحم میشه.باید تلاش کنم درستش کنم.باید با فیزیک زندگی کنم! :)

من تا الان 4 واحد فیزیک دارم البته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan