!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

کارگاه

خب شاید بگید چرا تو که ترم اولی رفتی همچین کارگاهی ثبت نام کردی!
ربطی نداره که :)) من عاشق این چیزام و هرچند ممکنه زیادی حرفه ای باشه و من اونجا شبیه علامت سوال باشم باز هم دارم میرم که شرکت کنم!

فردا کارگاه مرتبط با سرطان دارم *.* و پر از ذوقم و تشنه ی تمام اطلاعاتی ام که قراره دریافت کنم
تازه به قول باباپنجعلی بهم سرتیفیکیت هم میدن :دی
اینم از برنامه روز تعطیلمون
سرتیفیکیته؟
:)))) 

:-)

منم دارم میرم تعمیرات تخصصی موبایل تو دانشگاهو ثبت نام کنم

ایول :) خیلی خوبه
هعیییی... خوشا به حالتون با این دانچگا لاکچری تون :/
ما کلاسا رم به زور میریم😁
:))) بردهای دانشگاه رو نگاه کنی پیدا میکنی حتما همچین چیزایی :)

اوه :))
کسب درآمد فقط با مرور گر گوگل کروم
کافیه یه گوشی یا لپ تاپ یا کامپیوتر و یه خط اینترنت داشته باشی.لینک رولمس کن و وارددنیای بیت کوین شو

http://yon.ir/1BtdN
برای کسب اطلاعات بیشتروپاسخ به سوالات به آدرس اینترنتی زیر
omidali00721@gmail.com
ویابه آیدی تلگرام زیرمراجعه فرمایید:
@Therichestmen
وبلاگ آموزشی👇👇👇👇
http://bitminertab.mihanblog.com
بعدازسه ماه فعالیت،یک بیت کوین کامل استخراج کنید😃😃😃😃قیمت هربیت کوین ۹۵میلیون تومان🤩🤩🤩
چقدر هیجان انگییییز!!!
امیدوارم کلی خوش بگذره و چیزای جدید یاد بگیری ^-^♡
خییلییی :)
مرسی عزیزم :*
سر تیفیکیت ؟!!

اره :) گواهی میدن که همچین دوره ای رو گذروندی
برو
همه رو برو :)
حتما حتما :)
پنجشنبه ۱۹ مهر ۹۷ , ۰۹:۳۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خوب میکنی:-)
آدم با یه جا نشستن به جایی نمیرسه
دقیقا
باید بدویی:)

دارم فکر میکنم کی توی چالشت شرکت کنم :) همش تو فکرتم
کارگاه رفتن خوبه، کسب تجربه ست :)
اوهوم درسته :)
وای چه خوب،امیدوارم موفق باشی عزیزم:))
خیلی دوست دارم بدونم رشتت چیه^_^
مرسی عزیزم لطف داری.
شمام موفق باشی
:) قبلا گفتم علوم پایه ام
عالی
مرسی:)
چطور کارگاهی هست؟  یعنی.چی یاد میدن و کجا به کار میاد؟ !
عرض کردم در مورد سرطانه و مرتبط با رشته ام میشه ترم های بعد
چون الان که دارم درس های عمومی رو میگذرونم
کارهای تخصصی و عملی علوم میشه :)
اها. حالا بازم نفهمیدم دقیقا چی یاد میدن :دی 
ولی خب موفق باشی. ان شالله. اکتیو بودن خیلی خوبه  
حتی اگه به کار هم نیاد بنظرم همین که دانش آدمو بالا ببره عالیه. 
مثلا کشت سلول :))) 
مرسی عزیزم.تو هم موفق باشی
ولی این یکی خدادوشکر به کارم میاد.برای تحقیقات و پایان نامه
در کل خوب بود.راضی بودم.عالی نبود ولی خوب بود :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan