!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دوازدهم!

خیلی چیزها واسه نوشتن دارم.خیلی

اما حدود 40 تا کامنت دیگه مونده که تایید کنم و جواب بدم خصوصی هاشونو و خیلی خیلی سرم شلوغه.حتی دلم نمیاد کامنتهای این پست رو هم ببندم تا زمانی که اونا رو تایید کنم بس شما خوب و مهربونید.ببخشید که دیر جواب داده میشه.

واسه همین فقط همین رو گوشزد کنم صرف ادامه ی پست قبلی که



به شدت یاد 12 مهرماه سال 1397 بخیر :)


و اینکه امروز بعد از یک هفته که اومدم اینجا یادم اومده کجام و دلم واسه خونه تنگ شده.از وقتی اومدم هیچ حس بدی نداشتم.دلتنگیم هم خیلی قابل لمس نبود یا شاید هم درکش نکرده بودم

اما عصر یک لحظه بدجوری دلم گرفت و هوای خونه و خانواده داشت و رفتم اتاق الف و گریه کردم

الان بهترم

فردا باز کلاس ها شروع میشه و سرم شلوغتر میشه و یادم میره! اما فقط یادم میره.مسئله باقی می مونه

سرشلوغی واقعا نعمته. منم تا بی‌کار میشم یاد بدبختیام میفتم:)))
اخه به همه کارهام نمیتونم زسیدگی کنم.کلی کار انجام نشده دارم هنوز
چه شلوغه این فضا
دقیقااااا ادم فقط از مشغله ی زیاد یادش میره اما مسئله سرجایه خودش باقیه.
اوهوم
متاسفانه :/
یعنی فقط میتونم بگم هعییییی
بدتر از اون دوستای سیریش هستن
که به زور میبرنت بازار گردی
اقا من از بازار گردی بیهوده خوشم نمیاد به کی بگم؟؟
خب خیلی رک بگو نمیام کار دارم.اینجا اگه رک نباشی کارت لنگه
امروز هوا عجیب پاییزیه منم خیلی دلتنگ خونه بابام شدم :(
اینجا بارونیه
از دلتنگی گفتید و احساسی که درکش کردم(تو سربازی)، اگه بارون زد دلتون تنگ نشه، به عمق ابرها نگاه کنید و به زیبایی بارون، یه نفس عمیق بکشید دلتون باز میشه، اگه بغض کردید یه لیوان آب سرد چاره ی کاره، اگه تنها بودید با بارون گریه کنید، ولی حتماً از بارون لذت ببرید.
:(
بارون که بارید زیاد هم بارید
چقدر خوب بود راه حل ها و پیشنهادها :) مرسی گفتید
شنبه ۱۴ مهر ۹۷ , ۱۶:۵۷ نگار جهانشاهی
خیلی خوبه
اوهوم :)
خوش امدید
ای جااانم ): خودت رو سرگرم دانشگاه کن (: هر چند که اینقدر کارا زیاده که خواه نا خواه سرگرم میکنه ادم رو ..
اره واقعا..داره زیادتر هم میشه حتی :)
آخرش رو بچسب که موفق تر میشی :)
حتما :)
يكشنبه ۱۵ مهر ۹۷ , ۱۹:۱۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یعنی اونقدر سرت شلوغ هست که به چالشی که دعوت کردم نرسی:-)
کو کجا؟چرا ندیدم؟:)))

پ.ن: دیدمش.و ببخشید که زودتر ندیده بودم. تمام سعیم رو میکنم که به تایم اعلام شده برسم.اگه نرسیدم باز هم شرکت میکنم.دعوت شدم دیگه :) مرسییی :**
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan