!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

راستی هفته دیگه همچین روزی دیگه خونه نیستم

طی یه فکر شاید احمقانه شاید هم منطقی , رفتم و موهامو کوتاه کردم
قبل از رفتن , موهامو اندازه گرفتم بلندترین قسمتش ۷۲ سانت بود
و الان بلندترین قسمت موهام جلوشه که تا روی ابروهامه!
پسرونه ی خالص!

این روزها یا بیمارستان و مطب دکترم واسه مادرجان , یا در حال تکمیل خریدهای خوابگاه و دانشگاه.
که خب واسم حوصله سر بره , هیچ علاقه ای به خرید ندارم
فضای بیمارستان و مطب هم که پر از غم و رنجه.انقدر هزینه ها زیاده که آدم نمیدونه چی بگه دیگه!
تمام وجودم پر از نگرانی واسه مادر و پدرمه و حالم آنچنان خوش نیست.همه ی این اتفاقات مزید بر علتی که نبود شدن و باعث شدن ترک کردنشون واسم احتمالا خیلی سخت شه
کارهای خودم هم بماند

ثبت نام غیرحضوریمو هم نخواستم توی خونه انجام بدم و رفتم کافی نت.بعد از دوبار رفتن , حالا که اومدم خونه یه سری اطلاعات جزیی مثل درآمد پدر , معدل پیش دانشگاهیم با ۱/۵نمره کمتر , محل سکونت اون چندنفری که شماره هاشونو میگیرن رو واسم اشتباه زده.تهش هم سه تا کسری مدارک زده که نوشته حضورا تکمیل کنید :-\ 
پنجاه تومن ناقابل ازم گرفت واسه اطلاعات غلط وارد کردن.
اونجا انقدر خسته بودم که فقط صفحه اولش رو چک کردم :-\
نمیدونم میشه ویرایشش کرد یا نه , اصلا اهمیتی داره؟! شما میدونید؟
بعد ثبت نام غیر حضوری معمولا یه ثبت نام حضوری هست که باید یه چیزایی ببرید براشون درسته؟ اونجا به همه چیز دسترسی دارن و میتونن عوض کنن.
اره حضوریش در واقع ثبت نام اصلیه که مدارک رو میگیرن
کاش همینطوری باشه خیالم راحت شه
خیلی هم منطقیه. آدم خسته میشه خب!
انشاالله که مادر همیشه سلامت باشن.
از یه طرف هم میگم حیف بود مثلا...!

امین.ممنونم عزیزم
سخته ولی باید بری....
نه بابا مهم نیست نگران نباش 
من اصن وابسته نیستم اما الان که مثلا دکتر به مامان استراحت میده , میگه فلان کار رو نکن و ... از درون مچاله میشم که نیستم کمکش کنم و خواهرمم به شدت وابسته ست و هییچی بلد نیست
تهش که به نبودنم عادت میکنن

چشم
دانشگاه ما که نمی شد. خدا کنه از شما بشه :(((
اوه :-( چه بد میشه اینطوری
اون سه تا مدرک رو حتما پر کن ..
اونا هم به نظر خیلی مهم نیست مثلا درآمد پدر رو میخوام چی کار کنند 😒
مدرک که تاریخ اخذ دیپلم بود مثلا و معدل.که معدل پیشم رو ۱/۵ نمره کمتر زده
نمیدونم که :-X
سلام 
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم 
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون

سلام
:-\ گوگل به سایتم دسترسی نداره !
خواهش میکنم :))
شهر شما چقد گرونه 
اینجا من 40تومن دادم واس ثبت نام غیر حضوریم...
من هنوز ی دونه مدادم نخریدم واس دانشگاه :(
حس خرید نیس اصلا
چهل تومن واسه اون بود , ده تومن واسه کپیهایی که گرفتم و ... شد
تازه دوستم ۶۸شده بود. چهل تومنش واسه کارت دانشجوییش
واسم سوال شد که کارت دانشجویی رو خود دانشگاه میده چرا این کافی نت پرداخت کرده
منم خیلی شلوغش نکردم.فقط وسایلی که نداشتم یا ضروری بود
انقدر سرم شلوغه وقت خریدهای اصلی هم کم اوردم
شهر شما چقد گرونه 
اینجا من 40تومن دادم واس ثبت نام غیر حضوریم...
من هنوز ی دونه مدادم نخریدم واس دانشگاه :(
حس خرید نیس اصلا
راسی خانومه ب من گفت ک هرچی ناقص باشه تو حضوری تکمیل میشه نگران نباش
خب پس خداروشکر
مرسی گفتی عزیزم:-*
لیمو همه اینا میگذره 
صد بار میشه ویرایش کرد 
تازه مهمم نیست 
:-)
کاش یکم اسون بگذره.واسه خودم مشکلی ندارم.فقط خانواده ام

:-) اگه مهم نیست ک هیچی
خوبه پس
من تو ثبت نام حضوری یه بار کمک اون افراد آموزش بودم، کلا طبیعیه هیچ کسی مدارکش تقریبا درست نیست. هرچی هم کم باشه میگن بعدا بیار. چون خیلی سرشون شلوغ میشه اون روز
خیلی ممنون که اینا رو گفتید.خیالم راحت شد واقعا
همه مدارکی که سایت دانشگاه و سنجش گفتن رو اماده کردم , فقط مشکلم همین اطلاعات اشتباه اینجاست

شمام مو کوتاه کردین :-( من که خیلی پشیمونم ولی همه میگن بهت میاد 

مو های من یکی دو سانت از شما بلند تره

مبارک باشه 

شاید بتونید اونجا ویرایش کنید

راستی حال مادر چطوره بهتر شدن 


حتما میاد دیگه سخت نگیرید
زود بلند میشه
گفتید خیلی کوتاه کردید من دیگه روی کچل حساب کردم! از من که بلندتره :))
سلامت باشید
خداروشکر , امروز از دیروز بهتر بود.تاثیر داروهای جدیدشه
ممنونم

من رشد موهام خیلی کنده

خداروشکر که بهترن 

:-)

من هیچی واسه دانشجوییم تهییه نکردم یه سری وسایلارو که دارم 

اصل خونه رو نگرفتم عملا صبح باید برم و شب برگردم خریدی نکردم !!!شما باز خوبه یکم بفکرید 

باید بگم من هم همینطور !!
ممنون

اگه بخواید خونه مبله بگیرید که هیچی , اما اگه عادی باشه در حد یه جهیزیه ساده وسیله لازم دارید که :) 
حالا قیمت خونه های شیراز خیلی مناسبه به نسبت تهران
من هم تمام تکاپوها رو مادرم داره که هرچی میگم بیخیال به فکر خودت باش گوش نمیده :-\

سلام نیمه شب شما نویسنده ی محترم بخیر باشه. و آرزوی سلامتی برای مادر گرامی شما. و فکر آسوده برای خود شما
من کنکوری ۹۷ بودم رتبم خیلی بالا اومد.. میخوام بمونم ۹۸ حالا معدلمم چندان جالب نیست.. راستش میترسم مثلا فلان رشته قبول شم ولی مثلا معدلم کم باشه و موقع ثبت نام الکترونیکی به مشکل بر بخورم :(
میشه بگید ثبت نام و اینا چجوریه :(
من اصلا فوبیا گرفتم نسبت به ثبت نام بخاطر معدلم :/
سلام
خیلی ممنونم از دعاهای خوبتون
شب شمام بخیر 
معدل ربطی به ثبت نامتون نداره. تاثیر معدل بعد از کنکور روی رتبه و قبولی در دانشگاه هاست.زمان ثبت نام اصلا مهم نیست
بعد از قبولی و توی ثبت نام اینترنتی هم که دیگه شما باز قبول شدید و معدل اهمیتی نداره.فقط مردودی نباید داشته باشین
اینا اطلاعات منه
از اینکه میگی هفته ی دیگه خونه نیستم نگران شدم ، نمیدونم چراا ! مواظب خودت باشی میری شهر دیگه لیمو جان 🍃
یه کوچولو ترس داره.شاید هم خیلی زیاد اصن ! تصور خاصی از اون حجم تنهایی و دوری از خانواده ندارم.اونم یه شهر بزرگتر و شلوغتر
چشم :-) مرسی عزیزم :-*

اره دیگه مخصوصا که قراره اونجا کاروانسرا بشه برا فامیل تا میگم شیراز میگن عه چه خوب دیگه هروقت بریم اونجا جا داریم 

خدا حفظشون کنه 

مادر و پدرا در همه حال همه فکروذکرشون بچه هاشونه

اوه اوه :)) خوابگاه خودگردان میگرفتید هیچکدوم از این دردسرها رو نداشت
ممنونم.همچنین پدر و مادر شما رو
:-(
کلاً میونم با کافی نتی خوب نیست.
عملاً ویرایش اطلاعات باید باشه
من خیلی سرم شلوغ بود.داشتم میرفتم مطب دکتر گفتم سر راهم اینم انجام بدم تموم شه

راستی خوش امدید :-)
ان شاالله حال مادرتون خوب شه و خدا پدر و مادرتون رو حفظ کنه

خیلی ممنون :)
امین.ممنونم و همچنین والدین شما :-)

:-)
خخخخ،از من ۲۵ تومن گرفتن،کسری مدارک و اشتباهایی ک میگین مهم نیس زیاد،یعنی فکر نکنم چک کنند،برای ما ک این شکلی بود،خوبیه ثبت نام غیر حضوری اینه که دیگه اونجا احتیاج به فرم پر کردن نیس،موفق باشید‎:)‎
روزانه بودید؟
دوستم میگفت اصلا فرم ثبت نام غیرحضوری رو ازش نگرقتن.اونجا دوباره همه اطلاعات رو از اول ثبت کردن
برعکس شما
ممنونم همچنین :-)
فکر کردم فقط دانشگاه ما ازین جینگولک بازیا داره
Soooo booooriiiinggg
واسه ثبت نام همشون دارن :-))

خوابگا فقط همین خوبی رو برام داشت  که کسی نمیومد ولی خوب کارمو نمی تونستم راه بندازم بعد می خواستم یکم مطالعه غیر دانشگاهیم داشته باشم که حس میکنم تو خوابگاه راحت نبودم

بابام مخالف بود گفت تا دانشگاه دورن بعد کلا قصد داشت یجا بگیره برا وقتایی که میایم شیراز که دیگه با دانشجویی من اونجا همراه شد

پس خیلی هم عااالی , موفق باشید :-) 

الان خونه گیرتون اومده؟مشکلی ندارید؟
روزانه ام،تنها چیزی که روش حساس بودن این بود ک معدل کارشناسی رو چک کردن که درست زده باشیم،من حتی تاریخ فارغ التحصیلیم رو اشتباه زده بودم ولی گیر ندادن.
پس شاید معدل پیش دانشگاهی من هم مهم باشه اگه اشتباه زدن واسم
به سلامتی و موفق باشید :-)

ممنون 

نه اصلا اقدامی براش نکردم این هفته رو باید تو رفت و امد باشم احتمالا 

بابام شماره املاکی برداشته باید زنگ بزنه خودمم تو وقت ازادم میگردم 

اهان پس کلا خیلی نزدیکید , خوبه اینطوری :-)
ایشالله زود گیرتون میاد

 اره تقریبا 

کلی دردسر دارم تا خونه گیرم بیاد 

ممنون ایشالا

به یه مشاور املاک اکتفا نکنید , همه رو برید زود گیرتون میاد :-)


بعدا که پروفایلت فعال بشه میتونی مدام تغییرش بدی :دی

زیاد خودتو درگیر مدارک نکن
مورد داشتیم زمان تسویه مدارکشو تکمیل کرده، حتی تعهد محضریشو :))
عه واااقعا؟ :)) چرا هیشکی اینطوریشو هیچی نگفت اینجا :-D البته به جز شما

اوووه :)) تهشه دیگه

مادر رو خبر نداشتم لیمو،
ایشالا سالم و سلامت باشن همیشه.

و اینکه پنجاه هزار تومان؟
خب می دادی این دوست گردن شکسته ت به جای مگس پروندن برات وارد می کرد دیگه.
پنجاه هزار تومان!
خداااااای من.
امین.و مرررسی از لطفت

اره لعنتی :-\ یعنی انقدر همون زمان تحویل گرفتنش هم گیج بودم و عجله داشتم که همه رو چک نکردم.تهش نوشته پرداخت فقط ده هزار تومن !! واسه کارت دانشجویی.در صورتی که بهم گفت یه سری هزینه ها واسه بیمه و خدمات عمومی بود :-\
انقد هم خونه بهم گفتن میذاشتی خودمون انجام میدادیم که الکی پول ندی.حالا همون روزهای تعطیل دو ساعت هم خونه نبودنا,بعد ملت که گفتن از اونا هم همین حدود گرفتن یه ذره راحت شدم.اخه خیلی حس بدی بود ببینی در اولین قدم دانشجویی سرت کلاه گذاشتن :)) ضایعست.

وارد میکردی کیلگ؟ :( نمیدونستم که :( 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan