!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

The notebook

فیلم دفترچه یادداشت ساخت 2004
بازیگر نقش اول مردش , همون نقش اول لالالند بود
راجع به دختر و پسری که از نظر فرهنگی و اقتصادی با هم خیلی متفاوتن اما میخوان با هم ازدواج کنن و این بین مشکلاتی سر راهشون قرار میگیره و از هم جدا میشن اما ...
در واقع داستان با این شروع میشه که پیرزنی مبتلا به زوال عقل داره داستانی رو که توسط پیرمردی خونده میشه گوش میده ...!
بسیار از حس فیلم لذذذذت بردم

۱. تو باید یاد بگیری چطور اعتماد کنی
۲. نووا واسه اینکه الی رو متقاعد کنه که نره بهش میگه فقط زندگی خودت با من رو تصور کن! سی سال بعد.چهل سال بعد , فکر میکنی چجوریه؟!
۳. من یه بار تو رو از دست دادم , فکر میکنم بتونم یه بار دیگه این کار رو بکنم
۴. نووا به الی میگه این فکرها رو در مورد خواسته های دیگران تموم کن.تمومش کن! در مورد چیزی که من میخوام , چیزی که اون میخواد , چیزی که پدر و مادرت میخوان. خودت چی میخوای؟خودت چی میخوای؟
۵. ما بزرگ شدن در عشق رو از همدیگه یاد گرفتیم
۶. بهترین عشق اون عشقیه که روح رو بیدار کنه و ما رو بهم نزدیکتر کنه , که اتشی در قلبهامون بکاره و ارامش ذهنامون رو ارامش بده
آخرش خیلییی خوب تموم شد :)
خیلی خیلی خیلی :))
من شش هفت روز قبل دیدمش اما به محض اینکه بهش فکر میکنم حسش واسم زنده میشه
من یه بار این فیلمو به یه نفر پیشنهاد دادم، بعد زنگ زد کلی فحش داد که این صحنه داشتD:
هنوز نفهمیدم کجاشو میگفت :))
:))))))) اونجا بود رفتن توی اون خونه خرابه که دختره پیانو میزدا! در حد ده ثانیه از حد نرمالش خارج شد.در مقابل بقیه فیلمها حتی دیالوگهاش هم بهتر بود
یکی از بهترین رمانتیک هاس بنظر منم
خیلی خوب بود :-)
من دیدمش ... ولی جذب نشدم بهش ،خوش ساخت نبود :/
جالبه برام که دوست نداشتی
سلام لیموی عزیز
این فیلم رو دیده م قبلا و من هم از فضاش لذت بردم! :-)
سلام پونه جان :-)
چقدر خوب :)
ندیدم این فیلمو. من بیشتر انیمیشن میبینم. انیمیشن ها بهترن
اخرین انیمیشنی که دوستش داشتم واقعا زوتوپیا بود
خیلی خوبه فیلمش اما کتابش خیلی بهتر از فیلمشه
کتابش رو نخوندم.حتی نمیدونستم کتاب داره :-)
شروع و آخرش خیلی قشنگ و زیبا بود
با محتوای عالی
موفق باشید
بخصوص اخرش
محتوا فووووق العاده بود به نظرم
ممنونم همچنین :-)
من این فیلم رو خیلی وقت پیش دیدم ، ولی با این وجود هر بار جایی میبینم که ازش گفته شده ، حس خیلی خوبی میگیرم ^__^
از بس قشنگ بود و به نظرم یکی از مهمترین دلایلش پایان فوق العاده ش بود
6 رو دوست دارممممم💜
خیلی قشنگه :-)
آخرین انیمیشنی که من دیدم croos بود ولی زیاد خوشم نیومد. قبلش up و inside out رو دیدم که هر دو رو خیلی دوست داشتم
Up رو دوهفته پیش دانلود کردم اما هنوزندیدم .ب زودی خواهم دید 

راستی خیلی خوش امدی
اوهوم، نویسنده اش نیکلاس اسپارکسه
مرسی گفتی :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan