!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

حالا دیگه واقعا لیمو شدم :)

مبارکه :))
قالبمو میگم
از اون جایی که متاسفانه سررشته ای توی تغییر قالبم نداشتم و بیان هم قالبهاش محدوده همیشه محزون بودم :D دلم میخواست یه قالب اختصاصی داشته باشم
که الهه ی عزیزم , مادرجان*.* زحمتش رو کشید
کلی اذیتش کردم و از همینجا ازش تشکر میکنم :)
حالا دیگه رنگ لیمو هم به خودم گرفتم :)
خوشحالم اصن :))
بابا دو تا لینک اضافه کردم دیگه دخترم(خط ۲۱ و ۳۴)، چرا شلوغش می‌کنی😂😂😂
از همین جا خواهش می‌کنم😁
اجازه بده شادیمو ادامه بدم :)))
اون وقت گذاشتنه مهمه ;-)
مبارک باشه💛💚😊
ممنونم عزیزم:-)
مبارک باشه؛ باشد که رستگار شوید : )
سلامت باشید آقای خیال .:-)
چه حس خوبی میده به آدم😍😍مبارک باشه لیمو جان
خوشحالم شما هم دوست دارین :)
مرسی عزیزم سلامت باشی :-*
سلام به نظرم پس زمینه ی پشتش سفید باشه چشم راحت تره البته نظر شخصیه
سلام 
اتفاقا واسه همین رنگ خود پست ها سفید موندن 
ممنون از نظرتون :-) اگه بقیه هم همین نظر رو داشتن حلش میکنم
خیلی ناز شده*__*
مبارکت باشه، دست الهه جان هم درد نکنه گل کاشته:))
مرسیییی :)
سلامت باشی نلی جان
واقعا :-)
مبارک باشه D: قشنگه...
متشکرم :دی :-)
چخوش سلیقه
ممنووونم:-)
به به
چه خوشمزه شده اینجا :)
مبارکه ^-^
اوه :-) 
ممنونم ارکیده جان
وای چه خوشرنگ و خوشگل :))

مبااااااارکه *.*
ذووق :)))
مرررسیی سلامت باشی :-* 
خیلی خوشگله *_*
چشمات خوشگل میبینه ;-)
وای خیلی قشنگه تبریکات فراوان 😍😍😍
مرررررسیییی *.* سلامت باشی

مبارکه 

شیرینی نمیدین !؟؟؟

ممنونم :)
قابل شما رو که نداره اما شیرینی از اینجا چطوری تقدیم کنم؟! 
کیفیت پستها رو بالا میبریم :-D
چقدر قشنگ شده لیموجان. مبارک ها باشه
ممنووونم عزیزم
سلامت باشی
بانوک الهه از اینجا ما نیز تشکر میکنیم :/ 
که چنین لطف بزرگیو در حق بانوک لیمو شیرین کردین :)
اوه
:)) متشکرم
مبارکه😃 خیلی قشنگ شده:)
ممنونم سلامت باشی :-)*
آموزش کد نویسیم برای بلاگ بیاد جاهای بیشترش رو می تونی عوض کنی لیمو :)
اگر برسم البته . فعلا که مشغول میکسم ..
من که بی صبرانه منتظر یادگیری اونم :)
الهی که برسی ;-)لطف میکنی
اگه کمک خواستین در خدممتونم :)
خوشبگذره معلم لیمو :)
چقدر خوشحالم دوستای خوبی اینجا دارم 
ممنونم ازتون :)

اوه :)) همچنییین
قالبت خیلیی خیلی قشنگه😍
 ناز و دوست داشتنی است  💖
خیلی خیلی مبارکه 💖😚

قشنگ میبینی :-) 
ممنوووونم واران جان :-*.سلامت باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan