!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

به نظرم خیلی هیجان انگیز و دلبره *.*

یکی از شغلهایی که همیشه دلم میخواست امتحان کنم و هنوز فکرش از سرم نپریده کار کردن توی فست فودی هاست :D
اون یکی کتابفروشی هاست!
کی بشه تجربشون کنم اخه *.* 
من جوشکاری رو دوست دارم یه بار امتحان کنم .
اونم یه تجربه ست :)
شغل خوشمزه ایه
:|
خیلی خوشمزه
خیلیییییییی :)) اصن بخاطر همین دوسش دارم
حالا در نقش چی باشی  تو قسمت فست فود ؟:))

دو نوع غذا رو انتخاب کردی ها ؛)
غذای خندق بلا :دی 
غذای روح :)))


موفق باشی 



سلام :)

سلام بارانی که ادرس هم نداری :)) 
توی اشپزخونه ش باشم , یه کاری که به اشپزی ربط داشته باشه :-D هدف هم بوی غذاهاست , واهاایی 
کتاب هم که عاالی *.*
اصن ذوووق میکنم باید حتما امتحانشون کنم انگار :-)
منم دوست دارم یکبار تو مترو تهران با اعتماد به نفس کامل محصولات غذایی دست پختم خودم و سوغاتی های شهرم رو اونجا بفروشم و این تجربه رو یکبار امتحان کنم :)))))))


+


شما که وبلاگ منو دنبال میکنین بنظرم نیازی به آدرس نیست :))
هست ؟:))



ایشالا موفق باشین تو این امر:)

واو :)) این یکی خیلی هیجانش بیشتره خیییلیییی 
امیدوارم تجربش کنی بنویسی ما هم بخونیم ;-)

نه مرسی :) میخواستم از اینجا مستقیم بیام :-D حله

ممنونم ,همچنین:-*
کار تو آشپزخونه خصوصا فست فودی، با اون همه دود و بوهای غیرخوشمزه. جالب نیست برام ولی کتاب فروشی عالیه عالی! :))
بوهای غیر خوشمزه؟ از ما نیستی ارکیده :)))) غیرخوشمزه؟
;-)
خیییلیی ;-)
فست فودها بوشون خوشمزه نیست دیگه :|
خود فست فودا خوشمزه ان :)
به نظرم بخش زیادی از خوشمزگیشون بخاطر بوشون هست اتفاقا :))

پس از مایی :-D بیا کنارم بشین :-)))
من کار توی کتاب فروشی، گل فروشی و کافی‌شاپ ( به عنوان barman) رو همیشه دوست داشتم امتحان کنم 😅
لامصب همشون جذابن :)))
من دلم میخواد تو بستنی فروشی کار کنم.
کاری هم انجام ندم یه جا بشینم صبح تا شب مدلای مختلف بستنی رو برام بیارن مجانی بخورم :| :)
+در مورد بوی غذا خب لیمو اگه ادم سیر باشه خیلیی بدش میاد بوی غذا رو ولی اگه گشنه باشه ادم دوست داره بو رو. البته بوی سوسیس چندان جالب نیست :(
در واقع دوست داری بستنی زیاد بخوری :))) ربطی به کار کردنش نداشت

در هر حالتی اذیت نمیشم فکر کنم :-) مگه اینکه هوا خیلی گرم باشه

لامصب منم خیلی شغله که دوست دارم امتحانش کنم خیلی ها

فروشندگی - قنادی-فست فود- نجاری- خلبانی- بنایی- خلبانی- و.....

ولی کار تو کتابخونه یا کتاب فروشی برام جالب نیست

چرا جالب نیست؟!سوال شد
مثلا میخای پول ساندویچ رو حساب کنی یا
میز رو تمیز کنی
یا توی قسمت سرخ کردنش باشی؟ :)

شایدم میخای یه ساندویچی بخری؟
نه دیگه میز تمیز نمیکنم که :)) من بخش اشپزخونشو دوست دارم

اونم بعدش میخرم ;-)
برو یه روز هیکلت بو گند روغن که گرفت و از تنت و سر و صورتت چربی چکه میکرد حالت رو میپرسم 😂
مررریم :))))
میرم سلفی میفرستم واست اصن :-D

دلم برات تنگ شده :-(

راستش نمیدونم 

تاحالا نشده بود به این شغل فکر کنم یعنی اصلا تو ذهنمم نیومده بود

ولی خوب حالا که بهش فکر که کردم هیچ جوری جذبم نکرد به عنوان یه شغل

بین کتابها باشی , هر کتابی بخوای در دسترس باشه خب خیلی جذابه واسه من :-) نمیدونم
با ادمهای کتابخوان سروکار داشته باشی...
اولی و دوس دارم. دومی رو حس میکنم محیط آرومیه و‌حوصلمو سر میبره. با این که کتاب خوندن و راه رفتن بین کتابا از علایقمه
همشون رو من موقتی دوست دارم :-)
کتابفروشی محشره :))))))
عالی :-)
پیتزا پر ملات درست کنی بدی دست مشتری ... 
واهایی :-D یاد بامشاد افتادم
من دلم میخواد یه کافه داشته باشم ((:
این سرمایه میخواد و وقت اختصاصی :) 
سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷ , ۲۰:۲۹ خانم دکتر تمام وقت
منم تا قبل دانشجوییم این دو شغلو دوست داشتم بعد از دانشجوییم خیلی دوست داشت کارگر تمییزکار خونه ها بشم.
کارگر تمیزخونه , چقدر جالب بود این یکی

یاد آنه شرلی افتادم ;-) هرچند خرابکاری زیاد میکرد
پیتزا فروشی :)
بستنی فروشی :)
لباس خوشگل :)
کتاب فروشی :)
عالیه 💜
اولی و اخری :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan