!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

لاتاری+ دخترعمویم ریچل!

لاتاری ایرانیه !

قشنگ بود دوست داشتم

راجع به یه دختر و پسر که بهم دیگه علاقه دارن اما بخاطر ورشکستگی پدر دختر و زندان برادرش مجبور میشه بره دبی کار کنه

اما تله ای بیش نبوده ...!


و my cousin rachel (یادم نیست کدومتون بهم پیشنهاد دیدنش رو دادید!)

ساخت ۲۰۱۷ و یه فیلم رمانتیک رمز آلود

راجع به فیلیپ یتیم که پسرعموش اندرسون بزرگش کرد و بعد اندرسون بخاطر بیماریش مهاجرت کرد و اونجا با دخترعموشون ریچل ازدواج کرده

و خواستگاری فیلیپ از ریچل و رمزآلودی شخصیت ریچل!

خیلی ازش خوشم اومد.فیلمهایی که توی فضای کلاسیک و قدیم غربن رو دوست دارم

اسب و لباس های چین دار و شمع به جای لامپ و ...

دوتا جمله هم از فیلم نوشتم:

اون به همه ی اینها عشق می ورزید ,واسه همین منم بهشون عشق می ورزم!


+همه بهت خیره میشن.

-خب منم بهشون خیره میشم

وبلاگتون عالیه من الان مدتی هست که هر روز سر میزنم
ممنون ! :|
منم دیدمش لاتاری رو
و نظرتون؟
قشنگ بود
:-) 

لاتاری رو دوست دارم ببینم امیوارم خوشم بیاد 

قراره با خانواده نگاه کنم یوقت حرف اضافه نزنن توش جلو ماد و پدر اب بشم

اینی که من دیدم بدون سانسور بود , اتفاقا با خانواده هم دیدم :-D 
دقت نکردم 

سانسور!!!! مگه چیز خاصی داشت؟!

در وکل شده فیلم میدیدی (ایرانی)م یه شوخی ها و حرفایی زده من که اب شدم در کل خیلی خانواده مثبتی هستیم کمترین مورد چیز نیاز به سانسوره

نه ولی حدود بیست دقیقه از فیلم گویا توی اکران حدف شده

پس یه بار قبلش تنها ببینید :)
پ.ن:چون هم توش فحش میدن هم مسایلی نشون میده که با این تفاسیر شما فکر نکنم بتونید با خانواده ببینید

اها 

ممنون

خواهش میکنم
اهنگشو یه موقعی شنیدم دوست داشتم ولی فیلمشو ندیدم.
تا  فیلم فروشنده رو تازگی دیدم که اعصابم خورد شد .
منم فروشنده رو ندیدم :-)
دیالوگ آخریه خیلی باحال بود :)))
منم خیلی دوستش داشتم :)) یه سرکشی باحالی داشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan