!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

تفاوتِ کوچکِ جالبِ طبیعی

افلاطون و ارسطو، چارلی چاپلین ، اسحاق نیوتن ، بتهوون ، باخ ، لئوناردو داوینچی ، میکل‌آنژ ، پیکاسو ، شکسپیر ، نیچه ، بیل گیتس ، جورج مایکل ، مهاتما گاندی ، امینم ، آمیتا باچان ، تام کروز ، رابرت دنیرو ، نیکول کیدمن ، استیو مک کوئین ، تیم آلن ، سارا جسیکا پارکر ، آنتونی پرکینز ، سیلوستر استالونه ، آنجلینا جولی ، لیدی گاگا ، جیمی هندریکس ، گونتر گراس ، ماری کوری ، ژولیوس سزار و اوباما از چپ‌دست‌های نامی می‌باشند .

همه بچه ها با ذوق وارد کلاس اول ابتدایی شدن! من هم همینطور
اما من تا مدت ها معلمم مشق هام رو امضا نمی کرد و کاری باهام نداشت چون چپ دست بودم! می گفت باید با دست راستت بنویسی تا عادت کنی اما هر کاری کردم نتونستم و در نهایت پدرم اومد مدرسه ام و با معلمم برخورد کرد تا دیگه بهم گیر نده چرا با دست چپ می نویسم!
دلم میخواست اون موقع هم یکی بود این لیست رو بهش می داد تا از دنیای نفهمیش بیرون بیاد! 
روز من ... میم ... مامانم ... و بقیه چپ دست ها مبااااارک *.*

 Happy International Letf-Handers' Day 
عجب معلمی :/ 
من فقط از تیک هام مشکل میگرفتن چون برعکسی تیک میزدم :دی 
تو کنکور هم صندلی چپ نذاشتن نامردااا اینقدر سختم بود میخواستم بمیرم. 
عهه پس رووووزت مبارکککک


من واسم صندلی گذاشتن منتها منتظر بودم مثل سال قبلش که دوتا راست دست واسم گذاشته بودن باشه.رفتم پرسیدم جریان چیه.سه چهارتا اقا اومدن بالا سرم با خنده نگام کردن که بابا صندلیت خوش چپ دسته!! اون موقع توجه کردم:))
هنوزم از این جور آدما پیدا میشن؟!؟

روزتون مبارک :)
ماجرای دوازده سیزده سال پیشه!

ممنونم :)
روزتون مبارک .
چقدر رفتید اسم جمع کردیذ:)))
ممنون
من جمع نکردم توی یه کانال دیدم :))))
روزت مبارک چپ دست.. 
منون سمولی :)*
به این معتقدم که چپ دست ها خاصن....متاسفانه. 

چیه ؟ برای متاسانه ش هیچ توضیحی نمیدم:D ندارم یعنی:))

تبریک میگم
خاص خوب یا بد؟که بعدش فرمودید متاسفانه؟


عههه:)))

مرسیی
روووووزت مباااارک لیموی دانشمند من 😍
ای جانم 
مررررسی عزیزممم :)*
دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷ , ۱۶:۱۹ دریا _ گاه نوشته های من
روز مبارک
ممنونم :)
روزتون مبارک لیموجان
ممنونم عزیزم :)
ببینم اصلا چرا هر چی میگردم در لیست بالا "پدر پسر شجاع" پیدا نمیشه!؟
نامی نبود که نبود ، چپ دست که بود !:))
لیست ناقصه خانم! روزتون هم مبارک :| 
نویسنده لیست ازتون عذرخواهی میکنه که نبود و چه خوووب که یکی دیگم بهمون اضاف شد


ممنوونم:)
:| 
اول این که واقعا عجب معلمی 
دوم این که روزمون مبارک پس!
واقعا
مباااارکهههه :)

روزتون مبارک 


من قبلا هم اینجور چیزا رو شنیده بودم چقدر کوته فکرن بعضی ها

ممنونم :)

به شدت..جهل تمومی نداره
روزت مبارک.
و سر به دیوار باید کوبید از این اعتقادا
ممنونم زهراجان

نه خودتو اذیت نکن! بگذر و برو فقط..کنارت نباشن کافیه
نمیدونم ملت چه اصراری دارن بچه شون با دست راست بنویسه؟
زن عموم کلی دخترشو مجبور میکرد با دست راست مداد رنگی بگیره نقاشی بکشه. آخر هم نتونست من کلی خوشحال شدم
#راست دست ِ با فرهنگ هستم
افرین به شما راست دست با فرهنگ :))

من خانواده ام نه تنها مخالفم نبودن که میگفتن چپ دست ها باهوشن و تشویقم هم میکردن :)
چرا هیچ نظارتی روی رفتار معلما نبوده(و نیست) واقعا؟ متاسفم برای معلمت
تبریک بهت :) 
سیستم اموزشی معیوب
ممنونم :)
Thanks a lot!!!! Kiss kiss
your welcome honey :)
روزت مبارک عزیزم
میگن چپ دستا معمولا باوهوش ترن ؟؟
ممنووونم نازی جان
ارهههه :) میگن
صادقه یا نه الله اعلم
وااای نخوندم جوابشو الان دیدم گفته بودی  باهوش ترن  خخخ ضایع شدم رفت

نه بابا ضایع چیه :)) پیش میاد

اون بالا تو اون لیست آدماى مهم دست چپى که مینوشتى اسم خودم و خودت رو جا انداختى :دى
میدونستی چیز دور از ذهنی نیست و در ارزوشم؟ میجنگم براش تو هم بجنگ :)
و روزت مباارک
لیموکوچولوی قشنگم
 عزیز دلم 
کوچولوی هفت ساله این روزا میگذره 
تحمل کن!
......


لیمو دیدی گذشت 
روزت خیلی خیلی مبارک لیمو جانم.
مررررسیییی :*
لیموکوچولوی قشنگم
 عزیز دلم 
کوچولوی هفت ساله این روزا میگذره 
تحمل کن!
......


لیمو دیدی گذشت 
روزت خیلی خیلی مبارک لیمو جانم.
الهیییی
عجب کامنتییی
عالی بود
اره دیدی گذشت.... هعی
عمرمون مثل برق و باد میگذره
ممنووونم وجدان عزیزم :*


راستی وجدان میشه ادرستو هم بذاری بتونم راحتتر بیام؟

روزت مبااارک ^_^
مرسیییی :*
اخی تو نیز هم؟؟ :))) 
من مامانم خیلی سعی میکرد با دست راست بنویسم یا غذا بخورم:/ :)))
پس روزت که گذشت مبارررک :))
:)))) 
همچنین:)
ممنوووون :)
بیتوون که تو نقاشی معروفش با دست راست قلم رو گرفته. داوینچی هم که دو دست بوده.

+ امینم :))
آخرِ phenomenal می‌گه:
I write with the left, same hand I hold the mic with
As I fight to the death, 'til my last breath
Managed to prove who the best man is
Surveil it, all cards be the only ones left standing
In the end, but I ain't gonna be the only one with the advantage
Of knowing what it's like to be southpaw,
نمیدونم من اطلاعی ازش ندارم!

شش هفت سال پیش امینم گوش میدادم :)) بدجور
اما الان دیگه نه

چه بااحال :))


راستی چالشتون یادم هست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan