!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

نتایج کنکور ۹۷

بذارید این روی داستان رو بگم که خوشایندتره
با دیدن سه رقمی زبان که فکرش هم نمیکردم چون برام بازی بود یهو اشک شوقم صورتم رو خیس کرد و دهنم وا شد که جیغ بزنم ! اما تجربی رو دیدم شوکه شدم و گفتم خدایا تهران رو ازم نگیر و اشکم شد اشک شک و ناراحتی از دست دادن رویایی که قولش رو دادم ! ... پرروییه اما بذار امیدوار باشم که میشه.امیدوار باشم که قولم عملی میشه
من قول دادم خیلی فکر کنم , قول دادم به خیلی چیزها فکر کنم اما ته ته دلم همونه ... خدایا! میشه برام معجزه کنی؟اینجاش دیگه دست من نیست , دست توعه.
میشه شما هم دعاها یا انرژی های مثبتتون رو به سمتم روانه کنید؟


+ بچه ها! دیدن اینکه ناراحتید و غم دارید سخته. باور کنید کنکور ته خط نیست !! زندگی خیلی میچرخه.این رو نه فقط به شما که به خودم هم گفتم و باورش کردم
از ته قلبم از خدای مهربونم میخوام،همون معجزه ای که منتظرشی برات اتفاق بیوفته😍❤
تو اولویت خدایی،هیچوقت یادت نره❤❤❤
مررررسیییییییی دختر خانوم جان :-* ممنون
تو هم موووفق باااشییی
تبریک میگم لیمو جان😉
ولی لیمو واس کسی ک سه سال از زندگیش گذاشت کنکور ته خط محسوب میشه
ممنووونم عزیزم
نه باز هم ته خط نیست.من دوستی داشتم که همینطوری بود و رفت دانشگاه الان هم همزمان سر کاره حالش هم خوبه,این مهمه فقط

امیدوارم بهترینت واست اتفاق بیفته 
دقیقا ...
واقعا کنکور که ته خط نیست...
خیلیا تو همون انتخاب رشته اشتباه میکنن و خیلیا هم تو همون انتخاب رشته فوق العاده عمل میکنن.
در ضمن به نظر من اصلا مهم نیست آدم کجا درس بخونه ...
مهم اینه که تو همونجایی که درس میخونه خوب بخونه.
انشاءالله هرچی به خیر و صلاحتونه هم براتون پیش بیاد.
اره انتخاب رشته هم خیلی مهمه
چون خیلی دوستش داشتم نگرانم.وگرنه نشه هم خب نشده دیگه.یه شهر دیگه
الان میتونم امیدوار باشم فقط
ممنونم لطف دارید :) شما هم موفق باشید 
تبریک 😊
ممنون :-)
عزیزم لیمو^_^
واسه زبانت خیلی خوشحال شدم^_^
ولی نفهمیدم الان تجربیت خوب شدی یا خوب شدی ولی تهران میخای؟
مرسی تیکی جان
تجربی هم با رتبه ام میتونم به چیزی که میخوام برسم , مشکل اینجا بود فقط تهران میخواستم!! که الان باید بقیه شهرهام بخوام دیگه
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷ , ۱۰:۵۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
بهترین ها برات رقم بخوره لیمو جان:-)
ممنونم عزیزم :-*
عه من نمیدونسم شما هم کنکوری بودی.‌‌..
عزیز ان شالله موفق باشی و یه رشته عالی توی دانشگاه خوب بخونی. 
بابت رتبه عالی زبان هم تبریک :)
ننوشتم ازش حق داری :)

مررررسی ارکیده جان
لطف داری :-*
چه قدر خوب که از رتبه‌ی زبانت راضی هستی. انشاالله همون اتفاقی که دوست داری برای انتخاب رشته‌ی تجربیت هم بیفته:)
همه بالاخره متوجه میشن که کنکور ته خط نیست. ولی تو این مرحله و بعد از دیدن رتبه ها معمولا خیلی سخت تره.
خداروشکر 
الهی امین.ممنون مادر :))
اره اولش یکم سخته
امیدوارم خاله هم موووفق باشه :-*
لیمووو جان 
چی شدی؟  چیا میخوای؟  برای زبان عجله نکنیا :/ 
آخ معلوم سلاام
پیشرفت کردم :)) 
خیلی دارن هلم میدن سمت زبان اما نه.عجله نمیکنم
لیموجان ایشالا اونی که واست بهترینه واست اتفاق بیفته عزیزم. این مهم ترینه بنظرم❤
خسته نباشی بابت یک سال تلاش قشنگت 😘
ممنونم کاکتوس عزیزم :-* برای خودم هم همین مهمه

*.* مرررررسیییی سلامت باشی
ان شاء الله هر چی که به صلاحه همون بشه
انشالله
ممنون
عزیزم موفق باشی :)
مرسی اسوکا جان:-)
خیلی خوشحال شدم
موفق باشید
ممنونم لطف دارید :-)
تبریک میگم.
امیدوارم بهترین اتفاق ممکن برات پیش بیاد 
ممنونم زهراجان :-)
چه خوبه که بچه‌ها کم کم دارن متوجه این موضوع میشن
کنکور آخر خط نیست
امید که همه متوجه شن
 تبریک میگم لیمو جان:) 
چه خوبه که دوتاشو موفق شدی 
مرسی هانای عزیزم

برای خودم اره.شاید برای خیلیها چیز خاصی نباشه
موفق باشییی
ایشالله هرجا خیره
ایشالله
ممنون
ای بابا
ما منتظر بودیم تلویزیون ببینیم یکی بیاد بگه لیمو هستم از بلاگستان :دی

مبارکه مبارکه
ان شاءالله با انتخاب رشته خوب تهران قبول میشی 
:)) نه بابا اونا نخبه ان دیگه مسترهشفت ! :-)

مرسییی
امیدوارم.ایشالله
ان شا الله موفق باشی و به اون چیزی که میخوای برسی 😌😌😌 
ممنونم عزیزم :-*
Don't forget your dreams! 
چشم :)
سالی که کنکور دادم خیلی خیلی خیلی دلم میخواست همون شهر و رشته ای رو که از اول دوست داشتم قبول بشم اما یهو زد و تهران قبول شدم.نمیدونی چقدر گریه کردم و ناراحت شدم و دنبال انتقالی بودم ولی الان که پنج سال گذشته میبینم اون یکی از بهترین اتفاقایی بود که برام افتاد.یعنی چیزی که خودم میخواستم هیچ وقت به این خوبی نمیشد.تو تلاشتو کردی قبلش الانم تو تناخاب رشته بی نهایت دقت کن (خیلی زیاد دقت کن)ولی واقعا بقیه اش دست تو نیست.
موفق باشی
منم دوست دارم تهش فقط حال دلم خوب باشه
راضی باشم
خوشحالم که راضی ای
موفق باشی

چشم حتما,مرسی :-)
امیدوارم اون چیزی بشه که صلاحته و خودت هم میخوای.
کنکور آخر دنیا نیست.
الهی امین
ممنون رافایل عزیزم
لیمو جونم مااچ گنده بهت .. مبارکت باشه نازنین ...
تهرانم نشد فدای سرت .. مهم اینه دکتر جون خودمی 😍
ممنونم پریچک جان
نه دیگه اونو نیستم :))
سلام لیمو جونم :)
امیدوارم به هر چی که دلت می خواد و البته به صلاحت هم هست برسی و موفق و سلامت باشی 

سلام عزیزم
الهی امین 
خیلی ممنونم ازت:-*
تبریک
این حرف آقای استاد بزرگ خیلی خوب بود
ممنون
بله واقعا.استفاده کردیم :-)
خیر در اتفاقی ست که میافته...شک نکن...امیدوارم بهترین اتفاقات برات بیفته
الهی امین
ممنون مه سو جان
موفق باشی❤️❤️
ممنونم :-) همچنییین
امیدوارم بهترینها براتون اتفاق بیفته
ممنونم

خوش امدید :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan