!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

به امید انتخاب درست

به محض ورودم به اموزشگاه استادم منو دید و گفت شنیدم که همونی شده که باید! درسته؟
گفتم اره زبان فلان رتبه شدم
چشماش برق زد و برگشت سمت بقیه و هی میگفت می بینید؟لیمو با ما بوده!!
یکی کنارم بود که ندیدمش و نشناختمش فقط صداشو شنیدم که گفت این دست نداره؟!و همه منو تشویق کردن
داشتم میخندیدم و از تبریکهاشون تشکر میکردم اما هیچکس نمیتونست حدس بزنه که چی داره اون لحظه توی ذهنم میگذره
من داشتم به یه چیز دیگه فکر میکردم که نه تنها خوشحال کننده نبود که ناراحت کننده هم بود
حالا منم و خیل عظیم عزیزان کنارم که نگرانمن و نهایت تلاششون اینه که من درست تصمیم بگیرم و انتخاب کنم(بچه ها قرار نیست پزشک شم! من الان دارم میجنگم که برم دنبال هدف جدیدم , چرا میجنگم؟چون ۹۹/۹% مخالفمن!)
منم که به تمام صحبتهاشون فکر میکنم و میرم میپرسم و میام و دوباره چرخه تکرار میشه
و البته یه سری هام هستن که صرفا برای ارضای حس کنجکاویشون میان و میرن اما با یاد اون جمله کتاب قهوه سرد آقای نویسنده که میگه "وقتی که از بازی خارج بشی یعنی دیگه کسی به یادت نیست و وقتی کسی به یادت نیست یعنی مردی" با روی خوش جوابشون رو میدم
ته همه ی این اتفاقات چیزی که توی ذهنم حک میشه اینه که:
برو جایی که دلت راضی باشه
و مهمتر اینکه مسوولیت تمام انتخاب ها و تصمیمهای زندگیم با خود خود خودمه و نه هیچکس دیگه.بخصوص از این جا به بعد
این نتیجه ی یک سال  تلاش های اساسی منه و من راضی ام

و خدایا! به من بصیرتی بده که بهترینم رو پیدا و انتخاب کنم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******* ***** *********
دمت گرم :))
چقدر این پست خوب بود دوست مهریونم😘😘
بهترین تصمیم رو بگیری❤❤❤
نوش جان 
ممنونم عزیزم
تو هم موفق باشی :-*
به خداااا که پزشکی اونجوری که فکر میکنید نیست برید از یه پزشک عمومی بپرسید میگه چه رشته سختیه
دوستان بخونن :)مرسی نیلو
All the best for you
Thank you so much :)

چه قشنگ شده :))
از صمیم قلبم میخام از انتخابت راضی باشی😙
ممنونم تیکی جان :-*
امیدوارم بهترین ها واست رقم بخوره عزیزم:-D
ممنون عزیزم :-)
شما توی چشم من بزرگتر شدید با این پستتون
ممنون :)
لطف دارید
بهترین تصمیم رو شما می تونید بگیرید.
چون شما از هر کس دیگه ای نسبت به خودتون آگاهی دارید
بهترین ها نصیبتون
واقعا 
ممنونم ازتون
سفر خوبیُ برات آرزو میکنم.....
سفر...
چه قشنگ شد
ممنون
میدونی لیمو،اگر کسی یه روز جلوی راهت واینستاد شک کن به خودت!
تجربه منه.
رویاهات رو قربانی حرف هیچکس نکن همین.
موافقم

چشم
ممنون
انشاءالله که بهترین تصمیم رو میگیری لیمو جان :) 
ممنون سارا همچنین :-)
هر چی آرزوی خوبه مال تو ؛)
مرسییی حواجان همچنین :-*
برو جایی که دلت راضی باشه ♥
حتما :-)
مرسی

خوش اومدی
زندگیت همیشه جفت شش ! 
ممنون :-)
موفق باشید و میشید و تبریک!
ممنونم :-) لطف دارید
امیدوارم اتفاقی که به صلاحته، بیفته
انشالله 
ممنون
من هم این موقعیت رو داشتم، خوبه بدونی تنها نیستی:)
یک سال زحمت کشیدم برای چیزی که میخواستم و وقتی خواستم انتخابش کنم با کلی مخالفت مواجه شدم حالا مخالفت معمولیه قضاوت هاست که ادم رو اذیت میکنه ولی من سخت تر از این حرفا بودم و بعد مشاوره چیزی رو انتخاب کردم که دوستش داشتم :)
موفق باشی تو انتخابت :) 
افرین بهت :-) امیدوارم الان راضی باشی
مرررسی :-*
با این حجم انرژی ای که لیمو داره، امکان نداره چیزی بشه که نباید.
بیان ازت یاد بگیرن ملت کنکوری! خوشحال شدم.
مرسی کیلگ لطف داری به من :)
 :))))
ان شالله اون چیزی که میخای میشه :)
امین
ممنون
لیموجان شاید نظر من برات خوشایند نباشه اما یکم با نظرت مخالفم!

درسته کسی که زحمت کشیده  این یک سال رو تو بودی اما اینم در نظر بگیر حتی برای همین که چطور تلاش کنی و چی بخونی و چطور بخونی هم مشاوره گرفتی 

یه جمله هست که میگه اگر پختگی حالا را داشتم اشتباهات گذشته رو انجام نمیدادم و اگر اشتباهات گذشته رو انجام نمیدادم پختگی حالا رو نداشتم.

مشاوره دیگران قطعا میتونه چیزای زیادی به ما بگه حالا درست یا غلط!
راه هایی که ما میخوایم الآن بریم رو خیلیا رفتن .سعی کن حسابی فکر کنی برای تصمیمت
حسابی
نفرمایید 


درسته
اره منم که گفتم استفاده میکنم از صحبتهاشون و فکر میکنم.طوری نیست که چشم بسته برم جلو
چشم حتما
ممنون :-)

+اتفاقا خیلیها میگن زبان بخون.اما خودم دقیقا نظر شما رو دارم و ترجیح میدم همون راه تجربیمو ادامه بدم
من زبان رو خارج از دانشگاه هم میتونم ادامه بدم و صدالبته ادامه خواهم داد
اینکه درست تصمیم بگیری و پای نتایجش هم بمونی خیلی خیلی خوبه...موفق باشی بانو
ممنونم مه سوی عزیز  :-*
سلام مطلب خیلی خوب بود ، ممنون
مرسی!
چقدر منطفی نوشتی.آفرین.این منطق رو سفت بچسب و برو دنبال اون چیزی که واقعا علاقه ات هست.
چشم , ممنونم از لطفت :-)
يكشنبه ۱۴ مرداد ۹۷ , ۰۴:۱۹ مهاجر جدید عجیبک سابق
لیمووو چه میکنی! راستش این مدت انقدر شلوغ بودم که فعالیت وبلاگی خیلی اندکی کردم. کم و بیش میخوندمت اما حس و حال کامنت گذاشتن نداشتم. تا که این پستت رو خوندم.
منم سال پیش دقیقا تو شرایط تو بودم. تغییر هدف داده بودم و همه مخالفم بودن. پزشکی دیگه هدفم نبود. و به عشق دانشگاه تهران میجنگیدم. به تهران اونطور که باید نرسیدم اما الان که نگاه میکنم میبینم خدا بهترین راهو گذاشت جلوی پام.
حقیقتا من نمیدونم تو چرا تهرانو میخوای اما من دلایل بزرگ و عجیب و پر درد سری داشتم. با تهران نیوردنم انگار زندگیمو باختم. اما حقیقت امر این بود که من مهاجر هیچوقت بازنده نیستم و نخواهم بود. چون باور دارم که همیشه برد مال منه. و هم اکنون حس پیروزی دارم!
لیموی گلم توی این راه کم نیار و تا آخرین نفست بجنگ! من راه فوق العاده سختی رو طی کردم. زندگیم جهنم شده بود. هر روزم به گریه و زاری سپری میشد. چون مخالفین عزیزانم بودن و فوق العاده قدرتمند. اما پیروز من بودم. چون میخواستم و پای خواسته هام وایساده بودم. بجنگ و کم نیار. موفق میشی.
من در واقع سالها پیش هم اینجا از اون یکی هدفم نوشته بودم.پزشکی هم یه وسیله واسه رسیدن به اون بود.راهی هم که الان انتخاب کردم باز همونه
میرسه به هدف نهاییم
خوشحالم که الان با برگشت به گذشته حالت خوبه و راضی ای
درسته تو هیچوقت بازنده نیستی و نخواهی بود.همیشه یه راهی واسه برد هست
چشم.تا ته تهش میرم
اخی الهی...الان دیگه وضعیتت بهتره خداروشکر
حتتتما
ممنون مهاجرجان تو هم موفق باشیییی اساسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan