!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

همین دیگه!

خلاصه بگم چی قراره بشه!

کنون گر گلستان در دامنم باشد نمی بینم
گذشت آن کز پی یک گل به صد گلزار می رفتم

می شود آنچه باید بشود! 


شعر زیبایی بود
نوش جان
قشنگ بود ، دیگه گلزاری نمی بینیم که
تا شقایق هست زندگی باید کرد!

دقیقا
:)
:-)
شعر قرابت عجبی با حال این روزهایم دارد
الان دارم یه چیزی مینویسم که شاید مربوط به حس دیشب شما هم باشه
ممنون
سعدی میگه: خاطر داشتم که چون به درخت گل رِسَم دامنی پر کنم هدیۀ اصحاب را. چون برسیدم، بوی گلم چنان مست کرد، که دامنم از دست برفت.

لیموی عزیز! ما مستِ بوی گل شدیم. عنان از کفِمان ربودند. 

{بیـ ربط نبودا}
اره دیگه ... منظور من هم این بود که وقتی گل خودمونو پیدا کنیم دیگه بقیه گلستان مهم نیست , هرکاری میکنن بکنن! همون مست بوی گل خود شده ایم!

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ** ***** ****** لیمو ؟!🤔
آره هوپ :) منظورم هم یه چیز مثبت بود
:-*
آخ آخ آخ سعدی میگه 
خار سودای تو آویخته در دامن دل
ننگم آید که به اطراف گلستان گذرم:)
چه خوب بود ... :) مرسی
سه شنبه ۹ مرداد ۹۷ , ۱۶:۰۵ .. مــَـمــَّـد ..
بسیار بسیار زیبا..
زیبا خوندید.:-)
می شود آنچه باید بشود! 
آره :)
از چه میخواهی رو برگردانی لیمو جانم؟
هیچی :) میخوام رو بیارم :-D
شعر داره رو برگردوندنو میگع که
میگه "کنون"
یه گلی پیدا کرده دیگه کاری به گلستان نداره :)))



در آن نفس که بمیرم در آرزوی تو باشم

بدان امید دهم جان که خاک کوی تو باشم

به وقت صبح قیامت که سر ز خاک برآرم

به گفت و گوی تو خیزم به جست و جوی تو باشم

به مجمعی که درآیند شاهدان دو عالم

نظر به سوی تو دارم غلام روی تو باشم

به خوابگاه عدم گر هزار سال بخسبم

ز خواب عاقبت آگه به بوی موی تو باشم

حدیث روضه نگویم گل بهشت نبویم

جمال حور نجویم دوان به سوی تو باشم

می بهشت ننوشم ز دست ساقی رضوان

مرا به باده چه حاجت که مست روی تو باشم

هزار بادیه سهل است با وجود تو رفتن

و گر خلاف کنم سعدیا به سوی تو باشم


اوپسسسسس من یه معنی دیگشو برداشتم
ای جان❤
:))  :-* حالا شد
ازون شعرای کمر شکن بود
:)) تقریبا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan