!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

حسود بخیل :\

1. یادتونه گفتم قراره برم یه کلاس دیگه تدریس کنم؟ رفتم و خودم لذت بردم و امروز استادم که معلم همون کلاس هست رو دیدم , من پیش بقیه معلمها بودم , بهم گفت بهت افتخااار میکنم*.* بچه ها به شدت لذت بردن و گفتن کاش معلممون بود اصن:)) میخندید میگفت اومدی جای منو بگیری:-D , بقیه معلمها زیر چشمی نگام میکردن :||
واقعا دلم میخواست بگم پس اون کلاس رو بدید من تدریس کنم اما نگفتم!

2. کتابی که خودم تدریس میکنم رو یکی دیگه از معلمها که قبلا دوسال باهاش کلاس داشتم , به پسرهای همون سطح درس میده
امروز یکی از پسرها قرار شد بیاد سرکلاس من , ظاهرا مدرسه فوتبالش با کلاس اصلیش تداخل داشته
اومد و عاالی بود محمدرضا! خیلی سطحش از دخترهای من بالاتر بود و دلیلش این بود که سال دومش بود.درصورتی که دخترهای من ترم اولشونه! انصاف نیست اخر ترم کلاس من با اون یکی کلاسه مقایسه شه واقعا! هست؟! اما قراره بترکونیم به هر حال!
حالا اینا رو بیخیال.این محمدرضای قصه ی ما خیلی شیرین زبون بود و وسط کلاس هی از خاطرات جلسات قبلش میگفت و یه جمله ی نقل قول از همون معلم خودش راجع به من گفت!
و من فهمیدم چقدددر الان معلمه از من متنفره و چشم دیدن من رو نداره :)) چرا؟! چون کلاس من , کلاس اوشون بوده! و با یه کلاس دیگه جا به جا شده
وقتی محمدرضا اون جمله ها رو گفت از یه طرف احساس قدرت کردم! از یه طرف دلم میخواست به معلمه که خانوم هم هست بگم بابا لامصب تو همسن مادر منی :-\ 
به محمدرضا گفتم از این به بعد یا بیا سر کلاس من یا خانم ک! اینطوری نمیشه که یک جلسه اینجا باشی یک جلسه اونجا.من نمیتونم مسوولیتتو قبول کنم!

3. فردا امتحان جامع کتبی دارم و تا الان یک کتابمو خوندم:-\ در این لحظه , ساعت یک شب من اظهار ندامت میکنم که جدیش نگرفتم!! به کودک درونم دلخوشی میدم که تو عادت داری تا صبح بیدار باشی! بشین اینا رو بخون من فردا ظهر که از امتحان برگشتی میبرمت مهمونی!گردش! تو فقط آبروی من رو نبر!!!
سلام اومدیم یه پست بخونیم دو پست خوندیم
خیلی خوبه آفرین
یه دوستی که زبانش خوب باشه هم پیدا کردیم الحمدلله
الان لذتی بردم از اینکه مثل پازل این تیکه به تیکه ی زیاد فیلم دیدنتون چسبید
یادمه کلاس زبانو همیشه برای اذیت رفتم و هیچ وقت هم جدی نگرفتمش
تنها وقتی که زبان جدی گرفتم سر این بود که یکی از بچه های شهر که اتفاقا برای تافل میخوند بچه های روستا رو مسخره کرد و من برای اینکه خجالت بکشه از این کارش کل اون محدوده رو یه خوب خوندم آزمون آینده سازان بود صد زدم و مقام کشوری هم آوردم بعد اون هی میگفتن زبانت خیلی خوبه میگفتم نه بابا باور نمیکردن

عربی خیلی پیچیده تر از انگلیسیه و کارکردن عربی ذهنو خیلی آمده میکنه و تقریبا انگلیسی خیلی راحته
سلام :)
ممنون که وقت گذاشتین
لطف دارید ممنونم 
آخ گفتید فیلم دلم براشون تنگ شد :)) اما نمیشه دید فعلا:-(
:-D 
افرین به این انگیزه , اینم یه راه موفق شدنه

عربیم هم دوران دبیرستان خیلی خوب بود! و باید بگم اره زبان انگلیسی به نسبت فارسی و عربی خیلیییی اسونتره

کسی بخواد خودش زبانشو قوی کنه اونم در حد یک ساعت در هفته براش وقت بزاره به نظرتون چقدر طول میکشه مسلط بشه . استعدادشم خوب باشه . تقریبا بخواد از صفر شروع کنه
کاش یک ساعت در روز بود! 
مسلط در چه حد؟گلیم خودشو از اب بکشه بیرون یا ازمون خاصی شرکت کنه؟این دوتا خیلی فرق داره
اما خب کلا این نوید رو بهتون میدم که حتما و حتما جای امیدواری داره و شدنیه
عزیزم انشاالله امتحانت به خیر و خوشی بگذره و با خبرای خوش برگردی
ممنووونم آسوکا جان :-* آمین
گود لوک :)))))))))))))))))))))))))
موفق باشی.
کار تدریس انجام دادم . باحاله .
تنکس :))))
ممنونم 
اره باحالی های خودشو داره
پنجشنبه ۴ مرداد ۹۷ , ۰۹:۴۸ .. مــَـمــَّـد ..
بابا موفق میشی.... آب خوردن واسه شما ... من میدونم!!!
مرررررسی لطف داری :) اینو قبل از ازمون خوندم انرژی گرفتم
خانم معلم  توانمند!!
موقتی :))
ممنونم
 Dear and Lovely LIMoOOoooOo
Thank you for sharing your valuable experiences!I have always  accentuated that if you continue you efforts , you can expect an impressive breakthrough in your life!I eagerly look forward  to hearing from you! U R in my heart for eternity!  DONT EVER FORGET!   n
Hey! look at here!
So glad to read your comment
That's kind of you baby.thanks for visiting my blog
Of course i will continue and also will try harder than now!
you are my sun!! Love you
I'll never ever forget it!! 
:-*
من همچنان ذوق میکنم از موفقیتت:)
مرررسی صخی جانم , فدایت :-*
You'll kill it, surely 
Oh yeah!! I'll do it!!
چه کتابی تدریس میکنی؟
Family and friends
Magic 
اینا بچه ان
بزرگسالان تجربه four corners داشتم

چه جالب!
طرح پژوهشی من فور کورنرز بود و یک سال تمام دنبال اشخاصی میگشتم که با این متد درس خونده باشن :| حالا که طرح در حال تموم شدنه یافتمت :)
من دو سال پیش سه و چهارش رو خوندم.همون سبز و ابیه فکر کنم :)) طی این دوسال نرفتم کلاس که احیانا ازش بنویسم و متوجه شی , حق داشتی
امید که با موفقیت هر چه تمام , طرح تموم شه کامل :)
اگه ازت بخوام بهم میگی تا اینجا چه کتاب هایی رو کار کردی؟ از اول بگی تا الان که داری دیپلم میگیری *_^ 
البته که میگم :) 
فقط الان خونه نیستم تا شنبه , بهم یاداوری کن که همه رو با دقت بگم :)

اگه ازت بخوام بهم میگی تا اینجا چه کتاب هایی رو کار کردی؟ از اول بگی تا الان که داری دیپلم میگیری *_^ 

یادآوررررییییییییییی :))

گفتم جمعه یا شنبه؟ :)))
کاش ناشناس نبودی میومدم وبت راحت میگفتم بعدا

خب حالا صبر کن ببینم چی تو ذهنمه
با lets go شروع کردم
بعد چندتاشو خوندم اموزشگاهمو عوض کردم 
Got it starter رو شروع کردم تا اخرش رفتم , بعد four corners سه و چهار رو خوندم
Summit
و for and against به صورت تفریحی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan