!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

Wonder

اگه یادتون باشه دلژین عزیز این فیلم رو معرفی کرد 
دیدمش و خییییلی لذت بردم.حالا باز قراره با پدرم هم ببینمش
راجع به اگی , یک پسر استثنایی , که توی یه مدرسه عادی قراره شروع به درس خوندن کنه.و مشکلاتی که باهاشون روبرو میشه.بیش از این نمیشه توضیح داد :)
بخشی از دیالوگ ها:

مامانم همیشه میگه اگه از جایی که هستی خوشت نمیاد , تصور کن جایی هستی که میخوای باشی

این چروکها و خطهای روی صورتمون نقشه ای هستن که نشون میدن داریم کجا میریم و کجا بودیم . این اصلا زشت نیست

_تو رو درک نمیکنم! بقیه آدما همش از خودشون حرف میزنن.اما تو این کارو نمیکنی
+من گوش میدم

بزرگی در قدرتمند بودن نیست , بلکه در استفاده ی درست از قدرته. کسی بزرگترینه که قدرتش بیشترین مهر و محبت رو حمل میکنه به وسیله جاذبه ی محبت خودش 

مهربان باشید با هرکسی که درگیر نبرد سختیه

…………………………………………………………………
+دوستان! این معرفی فیلمها خسته تون نکرد؟چون من هرشب دارم فیلم میبینم و نتیجه اش میشه یک پست.بهم بگید تا اگه خسته کننده ست همه رو بزنم انتشار در آینده از این به بعد.
سلام :)
+خیلی هم عالیه :)
سلام ارکیده :) خوش اومدی

موافق انتشار یک نفر :))

امشب میبینم

امیدوارم کلی لذت ببری:)
من فیلم زیاد نمیبینم ولی تو معرفی میکنی ترغیب میشم ببینم. انصافاً بعضی از فیلم ها قد یه کتاب درسه. 
پس ببین حتما:) بخصوص قبلی رو
اره و اینکه توی یه زمان مشخص میدونی تمومش میکنی یکی از مشوق های منه برای فیلم 
راستی منتظر نقد کتابی که داری میخونی هستم.ولی نفهمیدم ترجمه شده ست یا زبون اصلی.اینم توی نقدت بگو :)
دانلود سریال WestWorld رو برات پیشنهاد میکنم. واقعا فوق العادست.
مرررسی میذارمش توی لیست:-)
سلام این اونه که تصویرش یه پسربچست با یه کلاه که حالت لباس فضانوردی داره؟
سلام 
اره خودشه :-)
فیلم که خوبه
موافق بعدی :)
حالا لیمو جالب اینجاست من عاشق داستان های ناتمامم و هروقت فیلمی که دوست دارم تموم میشه عزا میگیرم کککک 
کتاب ترجمه شده ست قاعدتا. زبان اصلی اصلا ایران نداره فکر کنم مگر اینکه پی دی افی چیزی ازش باشه. 

منظورم از تموم شدن این بود مثلا در مقایسه با کتاب , من چون این روزها از هیچ نظمی پیروی نمیکنم معمولا کتابهام بینشون فاصله میفته.الان دارم چهارتا کتاب همزمان میخونم :))  اما فیلم نه , یک دفعه میبینی و تمام
و اینو میفهمم که بعضی وقتها انقدر از یه اثر لذت میبری که دوست نداری تموم شه.اما عیبی نداره تموم که شد دوباره میبینی و میخونیش :) حتما باز نکته ی جدیدی پیدا میکنی

اهان پس خیلی بهتره . کتابو بهتره فعلا ترجمه بخونیم
نه تو معرفی کن 😐 من قراره بعدِ کنکور همشونُ ببینم😂✋
اخ جون بازم موافق
ایشالله 
پس بعد کنکور با یه کلیک روی موضوع فیلمها حالشو ببر ;-) :-*
نه لطفا. به پست‌هات ادامه بده. wonder رو منم دیدم اخیرا. چیزی که اذیتم می‌کرد کلیشه‌ای بودن و قابل پیش‌بینی بودن و همه چیز به خوبی و خوشی تموم شدنش بود، پسره‌ی پرانتظار. بیچاره‌ها حتی دلشون نمی‌اومد یه شخصیت رو هم بدش کنن. همیشه توضیح می‌دادن که این چرا این کارو کرده و درواقع asshole نبوده. عوامل فیلم واقعا دل نازک بودن.
هیشکی مخالف نبوده و چشم ادامه میدیم :)
ولی به واقعیت نزدیک بودا ,  توی واقعیت هم ادمها همینن.منتها مدت زمان پشیمونیشون فرق داره.یکی یهو بیست سال بعد از رفتارش پشیمون میشه
اما حق با شماست خیلی زود شخصیتها اصلاح میشدن.و این به نظرم میتونه مایی ک بیننده بودیم رو امیدوار کنه که دنیا هنوزم قشنگیاشو داره :)
wonder  هم معرکه است.من موندم چرا اسکار نگرفت حداقل برای گریم
عالی
اخی نگرفت؟حیف
واقعا گاهی این جایزه ها ناعادلانه و به دور از انصافن.یهو یه فیلمی جایزه میگیره که به هیچ دردی نمیخوره.شاید هم تفاوت فرهنگ و سلیقه دلیلش باشه
اوهوم ، دقیقا همین کارو میکنم ^_^
:) 
دیدم فیلمش رو، انصافاً عالی بود.
چرا معرفی خسته بکنه، خیلی هم خوبه :)
اره موافقم

واو :) ادامه میدیم;-)
اخه اون پسر با اون سنش تمام فیلم رو با این گریم سنگین خیلی محشر بازی کرد.واقعا حیف بود
بازیش که عااالی بود من لذت بردم :) یه جاهایی دلم میخواست بغلش کنم :)))
سه شنبه ۲ مرداد ۹۷ , ۱۷:۰۶ .. مــَـمــَّـد ..
عه پ حتما باید ببینمش...

بابا این حرفا چیه تا میتونی فیلم خوب و دیدنی معرفی کن!!
اره حتما ببین :))
چشم
معرفی میکنم

خوبه اتفاقا
دوست دارم که فیلمها کوتاه معرفی بشه، مثلا معرفی امروز خیلی خوب بود
نوش جان 
ادامه میدهیم همچنان :)
من تازه سریال تموم کردم یه استراحت بدم به خودم ...
تازه گول خوردم ظاهرا سه فصله و فصل سومش سال ۲۰۱۹ میاد :|
همون ۱۳دلیل قراره فصل سومش بیاد؟اوه من هنوز فصل دو رو ندیدم
من حدود 210 گیگ فیلم دارم ولی شاید باورت نشه نشده هنوز 20 30 تاشونو ببینم!

فیلمای مد مکس و پارکر هم قشنگن اگه ندیدی توصیه میکنم ببینی بخصوص مد مکس 2015 رو
خوشبحالت :)) من هی وقت میذارم دانلود میکنم

مرررسی میبینممممم *.*
دلم برات تنگ شده دختر......
نامت چیست رهگذر؟!
نه ! 
بیشتر معرفی کن 
من نرسیدم یه دونه فیلم ببینم حتی :)))
چشم دلژین جان.حتما :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan