!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

The fault in our stars (دیالوگ های این پست قابل لمس اند!)

خب از فیلم pain and gain که گانگستری بود و به ناچار دیدم و اصلا پیشنهاد نمیدم و همینطور از فیلمهای آتش بس یک و دو که دو جدیدتر بود و برای تجدید خاطره دیدم بگذریم! میرسیم به اینی که در عنوان معرفی کردم ، دوبله دیدمش.اما کاش زبان اصلی بود
Kiss and cry یادتونه که دختر ورزشکاره سرطان گرفته بود؟
این هم هیزل سرطان تیرویید و ریه (درست همونی که فیلم قبلی داشت ) داره و توی کمپین با یکی اشنا میشه
میدونستین غول چراغ جادوشون واقعیه؟!هر ادمی یه ارزو میکنه و خیرین پولدار براورده اش میکنن!!  حداقل  توی این فیلمه :))
گاس پایی برای دویدن , و هیزل ریه ای برای دویدن نداره! بنابراین قدم میزنن! با هم!

بخشی از دیالوگ ها :

یه کتاب دست هیزل بود , مامانش دید و گفت:کتابهات تغییر کردن , اون پسره بهت داده؟
هیزل گفت:منظورت از اون بهت داده عشقه؟
مامانش گفت:اره منظورم همون بود ! این رویای هر مادریه!

"تو انقدر درگیر خودت بودنی که اصلا نمیدونی چقدر بی نظیری!"

"میدونم عشق یه چیز بیهوده ست و اینکه فراموشی اجتناب ناپذیره و اینکه ما همه محکومیم , همه به خاک برمیگردیم , و خورشید در اخر تنها زمینی که داریم رو می بلعه , میدونم! و من عاشق توام!! شرمنده!!"

"بعضی بی نهایتها از بعضی بی نهایتها بزرگترن!"

"اگه رنگین کمونو میخوای باید بارونو تحمل کنی.مجلس ختم واسه مرده ها نیست , واسه زنده هاست !"

"زندگی از زندگی سرچشمه میگیره"

"من خیلی خوشبختم که عاشقشم! تو این دنیا نمیتونی انتخاب کنی که اسیب نبینی , اما میتونی انتخاب کنی کی اینکارو باهات بکنه!! من از انتخابم راضی ام.امیدوارم تو هم راضی باشی"

اگه کتابشو نخوندید و فیلمشو دوس داشتید(که بنظر داشتید!) کتابو بچسبید که خیلی از فیلمش کاملتره و حسابی آخرش زار میزنید
من اینو دو تا چهار صبح دیدم و وسطاش فیلمو متوقف میکردم گریه کنم :)) اخرین باری که یه فیلم همچین بلایی سرم اورد دو سال پیش بود 
اره اینو خیلی دوست داشتم . و حتما میرم سراغ کتابش.ممنونم از پیشنهاد :)
عشقشون جاودانه شد ... 💙
دیده بودیش؟ 
اره واقعا :)
منم عاشق دیالوگهای قشنگم


عالی
پس نوش جان :-)

ممنون عالی خوندید
چه اشک‌ها که نریختم پای این فیلم!

فیلمشو بیشتر از کتابش دوست داشتم راستش... حسای خوب فیلمش تو کتاب خیلی بیان نشده‌بود 3>
من همیشه اول فیلمو دیدم بعد کتاب خوندم.مثل من پیش از تو
اما نمیدونستم این کتاب داره.دوستان گفتن

خیلی فیلم قشنگی بود
عه چه جالب! منم برعکس! معمولا اول کتاب!


خیلیییییییییییییی 3>
ببین کاراتو لیمو! الان دلم خواست دوباره ببینم 3>
شکاف ایجاد شد :)) 

یه کاری کنم بری الان ببینیش؟ :)))
من اون جایی که رفته بودن مثلا مراسم یابود در حالت زنده بودن برای گاس بگیرن، رو دوست نداشتم. یه جورایی انگار به زور می‌خواستن اشک مردم رو در بیارن. ولی کلا شخصیتای پرداخته‌شده و قابل‌قبولی داشت.
برعکس من اون قسمت برام جالب بود.اینکه بنی بعد از مرگ بقیه چه حس و تفکری نسبت بهت خواهند داشت
اره قشنگ بود.:-)
اووه چقد معرفی فیلم. به این می گن نحوه ی صحیح ترکوندن تابستون. :))) ایول.

این یکی آشنا بود گفتم زیرش یه نظر بنویسیم.
اون دیالوگ که توش می گه مقیاس درد از یک تا ده هم خیلی محشره.
یا اینکه دنیا یه کارخونه ی برآورده کننده ی آرزو نیست...
یکی دیگه هم که همون تیکه ای که ایزاک می آد متن یادبودش رو می خونه. 
و حتی اون قسمتی که هیزل می آد می گه من می خوام درباره ی ریاضی حرف بزنم.

اتفاقا به یکی از بچه های وبلاگ می گفتم (نمی دونم پستشو دیدی یا نه یه چیزایی درباره ش نوشتم چند هفته پیش)
خاطره ازین قرلره که قرار بود از کتابش خط بکشم زیر دیالوگ های ناب!
بعد در لحظه به خودم اومدم دیدم کل کتاب رو دارم مارک می کنم. :))))
کلا کتاب پر کوتیشن رمانتیک و پر احساسی هست هست. 
بخش فیلمش عالی و پر محتواست کیلگ :))

ارههه خیلی خوب بود گفت من نهم و...
اون ایده ی خوندن متن یادبود خیلی برام جذاب بود و پرمعنا
نه متاسفانه اونو ندیدم نمیدونم چرا :-( اما یه همچین چیزی رو قبلا هم توی یک پست گفته بودی اگر اشتباه نکنم , یا شاید هم توی یه کامنت.اره.که عادت داری خط میکشی به جای یادداشت کردن
دیدی چقدر این کتابا و فیلمای این مدلی لذت بخشن؟دوست داری دوباره و دوباره بخونی و ببینیشون انقدر که حفظ شی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan