!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

آرزوهامو بدین برم!

دوران دبیرستان (هاه!!) یه معلم زیست مرد جوان ۲۳_۲۴ساله داشتیم که واقعا موفق بودن توی رشته اشون , خودشون راه ارتباطی برای پس از مدرسه در اختیارمون گذاشتن که من در ارتباط نبودم باهاشون خلاصه
من عشق پژوهش بودم و ایشون هم کمک کردن ما یه تحقیق انجام بدیم و میل کنیم و نهایتا بین هفتاد هشتاد نفر گفتن تحقیق من بهترین بوده *.*
حالا چندتا سوال داشتم که تنها کسی که میتونست خیلی خوب پاسخگو باشه , اوشون بودن! سوالها رو به دوستم الف گفتم و رفت پرسید.تهش تخصصی شد مجبور بودیم بگیم واسه منه دیگه :)) دلیل اینم که خودم نرفتم مستقیم بپرسم خب زشت بود بعد از دوسال یهو تماس بگیرم و بگم اره من واسه سوالم مزاحم شدم نه احوالپرسی :\
خلاصه گفتن اگه ممکنه خودم تماس بگیرم و ...
دیشب(یعنی همین چند ساعت پیش) واتساپشون پیغام گذاشتم!! 
طوماری نوشتم و توضیح دادم , در جوابم یک خط نوشتن که "میخوای .....؟ "
همونجا دگرگون شدم!! اینکه یهو یکی که هیچ شناختی از من نداشت ته ته قصه ام رو حدس زد باعث شد حس کنم من اون هدفمو فتح کردم!! دلم میخواست زودتر offline شم و تمام انرژی اون جمله رو ذخیره کنم واسه سالهای پیش روم
هنوز معتقدم بین هدف و آرزو تفاوت هست
اما اسم "آرزو" برازنده تره واسش. کلا انرژیش مثبت تره!
آقاجان! من آرزومو میخوام!! دلم میخوادش واقعا.عاشقشم! میشه زودتر بهش برسم؟میشه راهم هموار باشه؟یا اگه پر پیچ و خم بود از پسش برآم؟لطفا!!!

+چند پست قبل اومدم غر زدم گفتم دلم واسه لیمو تنگ شده , حالا کم کم دارم برمیگردم به همون لیموی قبلی
آرزوهام دوباره زنده شدن
تو فقط بیاا برسیم لیمو! :))
+آهان! یکی از آرزوهامو گم کردم! نیستش! کجایی؟!
سلام بر لیموی گرامی :)
ان شاءالله به آرزوهات برسی 
سلام :)
خیییلی ممنونم , همچنین

سلام 
روزت مبارک لیمو جان دختر  دوست داشتنی،  دوست خوب من 🌹🌼🌸❤💚
ایشالا بحق همین روز عزیز مزد زحمات خوبت رو  بگیری 🤗💚
سلام عزیزم 
مرررسی , لطف دارید 
روز شما هم مبارک *.*
آمین.متشکرم واران عزیز :-*
همون معلم زیست جوونه دیگه؟ :)
اره :-D
میشه به آرزو منم بگی زودتر بیاد؟؟؟؟
روزمون مبارک 💜
ایییشالله که زودتر میاد

مباارک :-*
عزیزم امیدوارم به آرزوت برسی. در واقع مطمئنم می رسی و روزی می رسه که با خوشحالی تمام میای تو وبت یه جمله رو با بالاخره... شروع می کنی.
مررررررسی فاطمه جان *.* ایشالله
امیدوارم همینطوری بشه :)
تو هم بررسییی به هر چی ارزو داری
هرچیزی که از تَه دلت بخوای میشه عزیزم :) مطمئن باش
چرا همیشه واسم برعکس عمل کرده ؟!
امیدوارم به بهترین شکل به آرزوهات برسی لیمو جان...
ممنونم مه سوی عزیز :-*
عزیزم
امیدوارم به بهترین نتیجه برسی و همه آرزوهات دونه دونه برآورده بشن
ممنووونم آسوکاجانم :-*.
شما هم برسی به همه ارزوهات
خیلی بَده آدم آرزوهاشو گم کنه نه؟
انگار که بخشی از خودش رو گم میکنه..
آرزو وقتی تبدیل به هدف بشه قابل دست یابیه! وگرنه آرزو بودن که مساوی با نرسیدنه به نظرم
امیدوارم هیچ کدوم از آرزوهات آرزو نمونه و به همشون برسی🌺🌺
دقیقا منم اینو چندماه قبل توضیح دادم و گفتم ارزویی ندارم بلکه هدف دارم
اما انگار از اول واسمون جا افتاده ک ارزو شیرین تره , منم به همین خاطر از این کلمه برای هدفم استفاده کردم :-)
ممنووونم مسترهشفت همچنییین. :)
حالا میخوای بری خارجستان ؟؟؟ :دی
:))) اول ارزوهامو بدن بعد شاید رفتم :-D 
ولی جدا معلومه شما خواننده خوب وبلاگمید :)
آرزوت همون علاقه ته که علاقه ی منم هست و جفتمون میدونیم چیه یا یه چیز دیگه ست که تا حالا نگفتی و قراره بهش برسی و یه روزی اینجا ازش بنویسی؟ 
همونه :) + چیز دیگری


گلاویژ یه چیزی بگم باورت میشه؟داشتم خوابتو میدیدم!!!! اومدم اینجا دیدم کلی کامنت ازت دارم
چرا کم پیدایی؟
دومی رو که نمی دونم چیه ولی امیدوارم جفتش میسر بشه برات

+راستی راستی شدم گلاویژ (ستاره ی سهیل) 
َ:) 
مرررسی عزیزم , تو هم برسی به ارزوهات

اره واقعا , بنویس :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan