!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

فروشگاه اینترنتی ماه بانو

خب میخوام فروشگاه اینترنتی ماه بانو رو بهتون معرفی کنم
در بانه , غرب کشور , مدیریت میشه
محصولاتشون رو بدون واسطه و با قیمت مناسب ارایه میکنن.
حالت چی هستن؟ وسایل خونه , از شیر مرغ تا جون آدمیزاد:))
محصولات ماه بانو گارانتی دوساله و خدمات پس از فروش پنج ساله داره
خلاصه که اگه قصد خرید اینترنتی داشتید یه سر به ماه بانو بزنید 
توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

فروشگاه اینترنتی ماه بانو فروشگاهی که مدیریت آن در غرب کشور و در شهر بانه قرار دارد.این فروشگاه با دارا بودن مرکز فروش های متعدد در شهر بانه و داشتن نمایندگان خدمات پس از فروش در درصد بالایی از شهرهای ایران را می توان یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی های غرب کشور دانست.

با توجه به موقعیت قرار گیری فروشگاه ماه بانو , این شرکت تمامی محصولات خود را با حذف واسط از تولید کنندگان اروپایی و شرقی به طور مستقیم وارد کرده و با قیمت های مناسبی اجناس اصلی را در دسترس برای خرید هموطنان فراهم کرده است.

اجناس موجود در این فروشگاه از انواع لوازم صوتی تصویری مانند ( تلویزیون و سینما خانگی .... ) انواع لوازم سرمایشی گرمایشی ( کولرگازی , هیتر , پنکه ... )

لوازم آشپزخانه برقی ( آبمیوه گیر , نوشیدنی ساز , آبسردکن و... ) لوازم آشپزخانه غیر برقی ( سرویس قابلمه , سرویس چاقو .... ) انواع یخچال سی دی های آموزشی ( آموزش موسیقی .. ) و تنوعی زیاد از دیگر محصولات با برند های معروف ایتالیایی آلمانی چینی و....

تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ماه بانو دارای گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله هستند در کنار اینکه پرداخت وجه برای خرید محصولات درب منزل و پس از تحویل گرفتن محصولات است.

همچنین این فروشگاه برای خرید جهیزیه پک های آماده و یا دلخواهی شما با قیمت های متنوع را با تخفیف ویژه و اشانتیون هایی مخصوص را فراهم کرده است.بسته به شهر خریدار ارسالی ها از 24 ساعت تا 72 ساعت متغییر به دست مشتریان می رسد.

هدف این فروشگاه ارائه خدماتی متفاوت به مشتریان جهت دائمی کردن آنها و تبدیل به مشتریان وفادار است پس اگر قصد انجام خرید اینترنتی دارید به نظر ما تست این فروشگاه خالی از لطف نیست.اگر تجربه خریدی دارید با ما به اشتراک بگذارید.


آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan