!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

معرفی بخشی از فیلمهایی که دیدم

من عاشق فیلم دیدنم , خیلی لذت میبرم ازش به عنوان سرگرمی و البته دریچه ای برای یادگیری 
فیلمهای زیادی دیدم ولی فقط تاثیراتشون باهام مونده , اسمهاشون یادم نیست :-D واسه همین تصمیم گرفتم اینجا فیلمهایی رو که از این به بعد میبینم واسه خودم ثبت کنم.یه سریا رو هم قبلا دیدم که توی ذهنمه نوشتم :-)




لیون حرفه ای :این فیلم یکی از بهترینهاست که چهارمرتبه دیدمش و برای من یاداور یه سری خاطراته :-) نمیشه ربطش داد ولی رمزی طور برام جذابه , راجع به لیون که یه قاتل حرفه ایه و مجبور میشه از یه دختر ۱۸ ساله بی سرپرست محافظت کنه

جان ویک ۲ :من نمیدونستم چندقسمته , دومی رو دیدم.عاااااااااااااالی عالی عالی ,اکشن مهیج.نقش اول اجراش عاااالی بود حرف نداشت , راجع به عهد بین افراد که باید یک بار به همدیگه در هر زمینه ای که طرف مقابل خواست کمک کنند
یادم باشه ۳ و ۱ رو هم ببینم , راستی ۴هم داره؟!

13 reasons why : سریال ۱۳ قسمته ی خوبی بود , ارزش دیدن داره . فقط بدیش اونجاست که سه چهارقسمتش تکراری و کسل کننده میشه , ۱۳دلیل برای خودکشی کردن یه دختر دبیرستانی به نام هانا بیکر

گوگرد : فوق العاده ست , عالی :-) من خیلی خوشم اومد. درمورد یه دختر فراری از ترس تجاوز توسط پدرش

تا شب زنده بمان (live by the night) : سبک کلاسیک داشت , و ژانر جذاب . من دوست دارم دوباره ببینمش :-) موضوع اصلی هم قاچاق شراب بود(شاید!)

منهتن نایت :اینم از اون فیلمهای جذاب و ماجراجویی , درمورد یه مرد روزنامه نویس که توی دردسر میفته 

Like by like :کره ای هست.من خودم اصلا از فیلمهای کره ای خوشم نمیاد و برام خسته کننده هستن , اینو هم از سرناچاری برای فراغت دیدم, ژانرعاشقانه داشت.ولی خب بد هم نبودا , میگم من نمیپسندم کلا 


بانشی : این سریال عاااااالیه عالی , فوق الغاده جذاب.من که عاشقشم. حاضرم چندبار دیگه هم ببینم.راجع به دزد ماهریه که در لباس پلیس زندگی میکنه

bitter harvest: ژآنر جنگ.درام و عاشقانه. انقلاب شوروی علیه اوکراین و فوووق العاده جذابه به نظرم. ساخت کاناداست. و با پایان زیبا

Arrow :اینم سریال فوق العاده قوی و قشنگیه , ولی من کامل ندیدم , جهشی دیدم :-D 

من پیش از تو :بر اساس رمان جوجومویز ساخته شده و فیلم قشنگیه

لالالند :فیلم قشنگیه ولی اونقدر نه که گلدن گلوب بگیره 

انیمیشن زوتوپیا :خوشم اومد ازش , شاده :-)

The vow(سوگند) :ژانر عاشقانه و راجع به دختر ثروتمندی که عاشق پسر فقیری میشه 

Sisters :میخواست طنز باشه ولی نشد :-D جالب هم نیست 


Finding dory :یه انیمیشن جذاب :-) ادامه ی درجست و جوی نمو 

Top coat cash: جالب بوده ظاهرا :-))

Notebook
Arrival
Perfect sense
این سه تا اصلا یادم نیست چی بودن ولی دیدم :-P

Split یا همون شکافته :یه فیلم دنباله دار , راجع به یک اختلال روانی و پر از ایده نو :-) 

اینجا بدون من :با باری صابرابر و نگارجواهربان که فقر رو به تصویر میشه , هرچندتلخ ولی پایان خوبی داشت 

Temps: یه فیلم معمولی.حول زندگی نوجوانها! و روابطشون , مشکلاتشون , دغدغه هاشون ! که هیچکدوم هدف خاصی نداشتن

سیانور
ارزوهای ناتمام
هفت ماهگی
در شب عروسی 
گشت ارشاد یک و دو 
اس و پاس 
بی خوابی اسبها 
اینجا کسی نمیمیرد 
لاک قرمز 
ارایش غلیظ 
مستانه 
میان ماندن و رفتن 
نیم رخها 
این زن حقش را میخواهد 
دروغ خشکسالی 
عاشقی در رقت اضافه
ماجرای نیمروز
این بالاییها فیلمهای ایرانی بودن که تابستون بعد از کنکورم دیدم , خوب و بد قاطی :-X

سارا و آیدا :ایرانیه , برای فراغت خوبه ;-) راجع به زندگی دختری که در دام و مورد سواستفاده دوست پسرش! قرار میگیره

خانه ی دختر :ایرانیه , بد نبود. از پایانش خوشم نیومد . ولی بخاطر حضور حامد بهداد میشه تحملش کرد

لامبورگینی :اینم ایرانیه , طنزه مثلا. یه جاهاییش خیلی خنده دار بود , اما ضعیفه درکل

غزاله :اینم ایرانیه و ابتدایی... راجع به یه مادر و دوتا دخترش که خدمتکار غزاله ثروتمند هستن و میخوان با دغل بازی پولدار شن

عاشقانه :سریالی که درش زندگی لاکچری وار به نمایش گذاشته شده :-D حول محور زندگی آدمهای مثلا ثروتمند

آسپرین :اینو جهشی دیدم :-D قسمت یک , سه , پنج ..همینطوری تا آخر , از عاشقانه به نظرم خیلی بهتر و جذابتره

شهرزاد ۱ :اینم مثل آسپرین دیدم :-)) , داستان عاشقانه و جذاب(شاید)

wonder woman : ساخت ۲۰۱۷ با بازی پر در آمدترین بازیگرسالشون , راجع به رب النوع ها! و نبرد خدای خوبی ها با خدای جنگ آلمان علیه انگلیس. اون جزیره تمیسکیرا منو یاد بهشت انداخت! فیلم خوبی بود 


Bloodrunne : فکر کنم توی نامیدن ژانرهاش ترسناک هم باشه! اول فیلم میگه افراد چیزی نیستن که میبینید! راست هم میگه.داستان چند خون آشام. بد نبود


the purage anarchy : اسم یک روز در امریکاست که قتل و خونریزی به مدت ۲۴ساعت آزاده . میرن و هرکیو دوست دارن میکشن و کشته میشن.انتقام میگیرن.با خون جشن میگیرن.مردم عادی هم باید توی خونه هاشون بمونن.درها رو قفل کنن و ... داستان فیلم هم اینه که چندنفر از ادمهای عادی گیر میفتن تو خیابون و یکی از قاتلها میخواد نجاتشون بده.جالبه


American assasin : این فیلم عالیه.سیاسی سیاسی. و ایران خودمون یک طرف قضیه ی فیلمه . راجع به بمب های اتمی.مسلمونها و حتی میشه گفت داعش.راستش من حقیقتو نمیدونستم و الان بیشتر نمیدونم! خیلی برام جالب بود. داستان هم با یه پسر امریکایی که نامزدش رو تروریستها میکشن شروع میشه

رگ خواب :ایرانی , با بازی لیلا حاتمی. افتضاح.بد بد بد 

ملی و راه های نرفته اش :این فیلم حقیقت تلخی از جامعه رو به تصویر کشیده بود. تعصبهای بیخودی که برچسب غیرت میخورن و اجازه نمیدن ملی از زندگی مشقت بارش جدا شه از طریق طلاق.یا خشونت های همسر ملی که ریشه در گذشته اش داره.یک بیمار روانی درمان نشده! فیلم خوبی بود.

Newness : دوتا دیالوگ خیلی قشنگ داشت که به دلم نشست.و دیدنش حتما نیاز به محدودیت سنی داره!


لانتوری :با بازی مریم پالیزیان,نوید محمدزاده و باران کوثری.تلخ بود.تلخ... اسیدپاشی… چی میشه که یکی دست به همچین کاری میزنه
بخشش , روح بزرگ میخواد

Remember me: قشنگ بود اما تهشو دوست داشتم مدل دیگه ای تموم شه 

تابستان داغ :ایرانی بود و پسندیدم.ریتم تکراری نداشت


اگر دوست داری کمی نظم بدی به سریال دیدنات اپلیکیشن TV showtime پیشنهاد خوبیه
13 reasons why رو هنوز درک نکردم. یه جاهاییش دیگه خیلی زده بود به اون در. ولی قسمت کلی خیلی عذاب آور بود.
فکر می کنم سریال های This is US, Anne with an E, Poldark  رو دوست داشته باشی 
نشنیده بودم حتی اسمش رو , مرسی معرفی 

اره اون یه ذره تکراری هم شد  , من هنوز فصل دو رو ندیدم

سرفرصت میبینمشون.مرررسی
چقد فیلم 
چه علاقمند
نه خیلی حس میگیرم از رو فیلم واس همین سعی میکنم زیاد نبینم
:)
طبیعیه , چندتا که ببینی عادت میکنی به نظرم
ممنون بابت پیشنهادت لیموجان. :))🍋
نوش جان ;-) :-*
نمیدونم چرا ماجرای نیمروز اینقدر خوب بود
با رگ خواب موافقم😤
وای خدا پنجشنبه شه سریعتر از شر امتحانا خلاص شم برم توی دریای پر فیلم و سریال
باورت میشه اصلا یادم نیست داستان ماجرای نیمروز چی بود؟:))) وای چقدر داغون اخه

چیزی تا پنج شنبه نمونده ;-)
دوس دارم همشو ببینم،ولی نتِ درست و حسابی ندارم :(
رنگاارنگگگ گفتی نت داغ دلم تازه شد
دیشب ده گیگ حجم رایتل خریدم الان اصصصلا کار نمیکنه :-( :-( 
چراااااا؟ :|
نمیدونم واقعا :-( 
نتمو که روشن کردم شارژمو کامل تموم کرد دیگه بستهه کار نکرد :-( هعی
ممنون لیمو جون :)
قابلی نداشت :-*
مرسی مرسی :))
جدا نیاز داشتم به این معرفیا در آستانه ی بیکاری تابستون! 
من خودم اعتقاد دارم که فیلکها و کتابها تاثیر میذارن ولی خودم تا الان چنان تاثیر خاصی از فیلمهایی که دیدم حس نمیکنم! 
من تاثیر رو از دیالوگ ها و نحوه واکنش ها میگیرم , دنبال چیز خاصی نیستم
با زندگی روتینشون همراه میشم و میگم اگه من بودم چیکار میکردم یا ...
خواهش میکنممم :) امیدوارم خوشت بیاد
من عاشق اون اولی هام.یه سریاله هم هستا بانشی , دیوونش شدم همون موقع,نمیدونم چه ژانری میبینی

والی یهو شک شدم فک کردم همه رو یه هفته ای دیدی هوووف :)))

نه بابا :))
دو روز اخیر چهارتا فیلم دیدم فقط , قبلش ندیدم همش خواب بودم :))
من فقط لالالند و لانتوری رو دیدم از بین این همه، فکر کن چقدر فیلم بین خوبی نیستم. 
لانتوری خوب بود. بد نبود بنظرم. 
ولی نمیدونم این لالالند چی بود؟  جالبه همه دوسش داشتن و کلی عاشقش شدن ولی من از اول تا آخر اینطوری بودم :| 

لالالند از بین این فیلمها جزء بدها!!! دسته بندی میشه واسم
خیلی قشنگتر داشت
فکر کنم مثل من عاشق سیاستی! یه فیلم سیاسی هست معرفی کردما,اون برای من جالب بود.یه موضوعو طوری ساختن که ما به عنوان یه ایرانی باورمون نمیشه اصن! نمیدونم حقیقته یا نه اما خب فیلمه کلا سیاسی بود دوست داشتم

عههه با من هم نظریییی :)) منم گفتم که اصن ارزش جایزه گرفتن نداشت


(من کامنتهامو خط اولشو میخونم جواب میدم میرم خط بعدی!! و برام جالب بود خط اخر هم نظر شدیم)


ممنون از پیشنهادات ..
اما در مورد یه فیلم یا کلا اینجوری نباید نقد کرد ..
مثل نقدت برای رگ خواب .. من برام سواله چرا بد بد افتضاح .. :)
به دلیل نیاز دارم ..
خواهش میکنم :)
من معمولا راجع به هرچیزی که دوست نداشته باشم حرف نمیرنم :)) الان ببین اونایی که خوشم اومده رو توضیح دادم
از طرفی موقع نوشتن فیلمها گفتم اگر دلیلم واسه بعضیهاشو بدم اسپویل میشه فیلمه.واسه همین ننوشتم
رگ خواب رو اگه میخوای بدونی به نظرم ریتم خسته کننده و بی روحی داشت , تهش هم دوست نداشتم,یه جورایی فقط حالگیری بود
رگ خواب به نظر من عالی بود عالییی 
مثل خیلی از فیلمای جدید ایرانی کلیشه ای نبود 
درسته تلخ بود 
ولی من چند روز ذهنم و وجودم درگیرش شد
شکاف سلایق :))
اتفاقا بعد از اینکه گفتی رفتم سرچ کردم گذاشتم تو صف دانلود همون فیلم سیاسی رو. و اتفاقا یه مطلب راجع به فیلم سیاسی های هالیوود دارم که میخواستم بعدا پستش کنم حالا حتما این فیلم و  اول باید ببینم. 

جایزه و اینا رو که اصلا ولش کن داورا سلیقه ای نمره میدن. ولی درکل انگار مردم هم دوسش داشتن. البته نسبت به بقیه عاشقانه های هالیوود که من دیدم یه فیلم لایت و شیرین بود شاید بخاطر این بود که مردم دوسش داشتن. 
من این فیلمه اولین فیلم سیاسی ای بود که دیدم.
مشتاقم پستت رو بخونم

اره واقعا.سلیقه ها متفاوته
من خودم مثلا اون فیلم سوگند رو بیشتر از این دوست داشتم.از حیث مقایسه ژانر که هر دو عاشقانه بودن
در مورد لیون باید بگم اون دختر ۱۲ سالش بود . ماتیلدا دوازده سال داشت.
مورد بعدی بحث سرپرستی نیست . ماتیلدا دوست دختر لیون شد!
که توی تلوزیون دختو خونده گفتن . خواستم فقط این رو بگم اصلاحش کن
فیلم های خوبی بودن که دیدی . چند تا شون رو دیده بودم
وقتی داری فارسی می نویسی خوب نیست به جای خوشتیپ یا خوش قیافه بگی هندسام ! قشنگ نیست

نه هاتف من الان دوباره چک کردم ماتیلدا خودش گفت هجده سالمه
و اینکه من ننوشتم سرپرستش شد ! نوشتم ماتیلدا بی سرپرست بود و اون ازش مجبور بود محافظت کنه. دوست دخترش نشد که:)) لیون قبول نکرد
مرسی :)

اینو پارسال نوشتم حق باشماست , درستش میکنم.
مرسی کامنت نقادانه ی خوبی بود :-)


اگر فیلم رو دقیق نگاه کرده باشی ماتیلدا میگه من ۱۸ سالمه ولی دروغ میگه در واقع دوازده سالش بوده . دروغ میگه که بتونه وارد اون گروه بشه.
اگر فیلم رو بدون سانسور نگاه کرده باشی ماتیلدا دوست دختر لیون میشه یعنی بینشون عشق جاری میشه
جالب شد :))) 
یعنی توی نسخه اصلی میگه که دوازده سالشه؟ ویکی پدیا هم نوشته دوازده اما اثری ازش توی فیلم ندیدم
اون بخش دوم هم دیدم باز اتفاق خاصی نیفتاد :)) هعی هعی تقلبی بوده فیلمم:-D
اوووووف زوووتوپیا.دختر من عاشقشم.انقددددر که انگیزشی بود شخصیت جودی هاپس
اینجا بدون من رو هم دوست داشتم

اره خیلی قشنگ بود زوتوپیا رو یادمه نیمه شب با پدرم دیدیم:)))
مرسی از معرفی فیلمات. درباره ی اکثرشون نظرم مشابه بود مثل لالالند که من درک نکردم چرا گلدن گلاب گرفت ولی خیلی وقتا اینجور جوایز موجب شگفتی میشن که چرا بردن یا نبردن و طبیعیه. عجیب تر اینکه اکثر مردم خیلی دوستش داشتن و جزو بهترین فیلمهاشون شده. 
درباره ی رگ خواب به نظر من خیلی خوب بود. ولی میتونم دلیل اینکه چرا باهاش ارتباط برقرار نکردی درک کنم. فیلم برای اونایی که با موضوعش درگیر بودن خیلی ملموس و دردناک بود و پرداخته شدنش به این صورت واقعا جای تقدیر داشت. 
ولی در عوض ملی و راه های نرفته اش اصلا خوب نبود. ایده و چهارچوب کلی فیلم خوب بود و بازی بازیگرها و نحوه ی پرداخته شدن به این موضوع فوق العاده ضعیف بود. درکل خیلی خیلی خیلی جای کار داشت و میتونست با این موضوع و انتخاب درست بازیگرها و شیوه ی روایت داستان فیلم موفقی بشه که متاسفانه نشد. 

+ اینجا ما هم میتونیم پیشنهاد فیلم بدیم؟ 😜
سلام :-)
خوش اومدی 
خواهش میکنم.چه خوب که هم نظریم :) 
و برام جالبه چرا رگ خواب رو اکثرا دوست داشتن! شاید یک بار دیگه ببینمش اگه بهش دسترسی داشته باشم
ملی اره میتونست خیلی بهتر باشه اما کلا خوب بود.

حتتما چرا که نههه:) اون بالای وبلاگ رو ببین , بخش معرفی کتاب و فیلم با کمال میل پذیرفته میشود:))
لیمو؟؟؟؟ خواهرم؟
Knewness دیگ چ فیلمی بود؟
خیلی بد بود خیلی من چیزی ازش حالیم نشد
وفقط حس تنفر نسبت ب انسان هارا در من افزایش داد:/
منم نوشتم که :)) فقط دوتا دیالوگ قشنگ داشت
از دل بعضی فیلمها فقط میشه یه جمله کشید بیرون همین
این همه فیلم من تعریف کردم ازشون رفتی اینو دیدی خواهر؟:)))
فک کنم عاشقانه میبینی ... حتما زندگی شگفت انگیز است رو ببین (تاثیر گذاره واقعا ) 
همه ژانرها رو میبینم تقریبا اما خییییلی به فیلمهای تخیلی علاقه ندارم
چشم , ممنونم از پیشنهاد
یه سری هاشو ندیدم و با اجازه اسکرین گرفتم از این پستت :) 
خونه خودتونه :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan