!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

هعی روزگار!! :-D

با داداشم نشسته بودیم درس میخوندیم
تماس گرفت با مامانم صحبت کنه زد روی اسپیکر
منم داشتم میشنیدم
اول خاله ام باهاش صحبت کرد بعد تهش گفت سلام لیمو جون رو هم برسون!
من یه لبخند ملیح زدم
بعد مامانم شروع کرد صحبت کردن
تهش یه جمله گفت , بعد خیلی آروم گفت هیس هیچی هم نگو تا لیمو نشنوه 
من :|
داداشم :-D (مامان شنید , شنییید , شنیییید )
من :|
من :|
بازم من :|
خب نتونستم سکوت کنم! یه پی ام دادم به مامانم نوشتم :عجب دنیاییه :| :|

پ.ن:ترسیدم دوسال بعد خودم بیام اینجا رو بخونم فکر کنم موضوع جدیه مثل بعضی دوستان :-D 
خبری نیست , صرفا جنبه طنز داره
:)
:-)

خوش امدید
به خاطر خودت بوده
نگران نباش
زیاد پیش اومده واسه خواهر خودم :))))
باید یه کمپین اعتراضی راه بندازیم


خوش اومدی :-)
مامانا همیشه با پسراشون یه درگپشی هایی دارن😁
دخترا هم با باباشون :-D
فدات | تبادل لینک میزنی؟
:| من لینکهام ذخیره ان واسه خودم , نمایش داده نمیشن.ملاحظه بفرمایید :)
:) (: :) (: | باشه!
:))
اشکالی نداره، ناراحت نباش😎
ناراحت نیستم  :))
سلام :)

:)
بنده خدا مامانت ...
سلام :)

مامانم چرا ؟ :|| قربانی من بودم که:-X
سلام ! 
لیمو واسه همه پیش بیاد . 😩
سلام :)
میخواستم طنزش رو ثبت کنم وگرنه موضوع اصلی یکی از فامیل بود که مادرم نمیخواست به گوش من برسه.فکر میکنه ناراحت میشم و برام مهمه.اما نیست
می‌دونم 😩 ولی چرا 
کدومش چرا؟!
سلام ای کسی که حالی از ما نمیگیری :دی
چطوری؟:)

به به ببین کی اینجاست
سلام :) 
راستش نبودی حدس زدم نمیخوای باشی
مرسی خوبم تو خوبی؟چخبرا
پست بامزه ای بود
ای لیمو. کامنت پست بعدیو بستی ولی من نمیتونم سکوت کنم! اتفاقا به نظر من این دنیا کاملا عادلانه ست همه چیز واسه همه برابره همه به اندازه هم امتحان میدن و روزای خوش هم به اندازه ی روزای سخت وجود داره. عدالت به معنای واقعی تو این دنیا برقراره! کائنات اصلا بر عدالت سوارن. با اینکه خیلیا اینو قبول ندارن. اما من بر این باورم. ما نیومدیم برای سختی کشیدن. اومدیم تا زندگی کنیم. حالا اگه تو باور داشته باشی که باید سختی کشید سختی میکشی. چون روحت باور داره که باید به تو سختی بده.
و درباره ی مرگ فقط بگم که من واقعا مشتاقم بدونم چجوریه! واقعا کنجکاوم!
منم اصصصصصصلا موافق نیستم.هیچ گونه عدالتی نمیبینم
نگاه پدرم مذهبی و نگاه تو متمایل به قانون رازه
قانون راز امتحانشو پس داده و دیدیم که خیلی جاها کار نمیکنه
اما اون بخش مذهبی قابل اثبات نیست :))) هیشکی بعد از مرگ رو ندیده که بگه
مرگ مرگ مرگ...هوف
این مامانا عالین....عالییییییییی....
لیمو جان گرچه نظرات پست آخرتو بستی ولی خب منو میشناسی که؟!!!
تسلیت میگم....ان شالله هرچی خاک اوشون هست بقای عمر بازماندگان...مرگ اقوام و عزیزان سخته....وقتی میگی نمیتونی مرگ رو باور کنی و دوست داری خودت قبل از عزیزانت بری حرفی هست که منم خیلی وقتا میزدم و میزنم....چون از شدت غم رفتن عزیزان سر بلند کردن خیلی سخته...من که هنوز رفتن خاله مو باور نکردم بعد چند سال....فقط برای شما و اقوامتون از خدا صبر میخوام و صبر....
خدا حفظشون کنه :) 
مرسی مه سوی عزیز :-* لطف داری
خدا رفتگان شما رو هم بخصوص خاله محترمت رو بیامرزه
واقعا سخته. 
بازم ممنونم از همدردیت:)
لیمو مرگ خیلیی سوال بزرگیه . من اما شعر سهراب رو هر وقت که می خونم دلم اروم می شه...

"و نترسیم از مرگ

مرگ پایان کبوتر نیست

مرگ وارونه یک زنجره نیست

مرگ در ذهن اقاقی جاریست

مرگ در آب و هوای خوش اندیشه نشیمن دارد

مرگ در ذات شب دهکده از صبح سخن می گوید

مرگ با خوشه انگور می آید به دهان

مرگ در حنجره سرخ _ گلو می خواند

مرگ مسئول قشنگی پر شاپرک است..."

بعله...مرگ مسوول قشنگی پر شاپرک است...

خیلی خیلی بزرگه
قشنگ بود واقعا.منم به دلم نشست 
مررررسی پونه جان :-*
:)))

نوچ نوچ این چه حرفیه(:

ممنون...خبرِ سلامتی و اینا:))تو چخبر؟
:)
منم سلامتی و چیزایی که مینویسم اینجا
همون سلامتی بهترین خبره
درمورد پست بالایی:

چند شب پیش،قبل خواب یه متنی راجع به مرگ خوندم...بعد به مرگ خودم فکر کردم...داشتم به این فکر میکنم که اگه یهو بگن سارا مرده،واکنش خانواده ام و بقیه چیه؟همینجوری که داشتم فکر میکردم شر شر هم اشک میریختم:|ساعتو نگاه کردم دیدم 2ساعت گذشته!!و چقـــــــدر برام سخت بود...سخته دل کندن از دنیا،دل کندن از آرزوها،خانواده،دوستا...برعکسِ خیلیا که میگن ما از مرگ نمیترسیم و فلان من بشدت میترسم:// و اینکه با خطِ 11هُم هم کاملا موافقم(حالا برو خط11 رو پیدا کن:دی...نیم خط ها و کلمه هارم خط حساب کردم:|)
الهی 
ایشالله عمر با عزت داشته باشی ساراجان
من هر ثانیه به مرگم فکر میکنم , نه خود مرگ.بلکه فکر میکنم میگم اگه این کارو انجام بدم , بعدش مردم چی میشه و فلان
و اینه که خیلی وقتا با اونایی هم که نباید رفتار خوبی داشته باشم , دارم. متاسفانه
و در مورد خود خود مرگ.نمیترسم اما میگم کاش به این زودی نمیرم :-))
پیدا میکنم :-D
فداای تو :))) همچنین :))
آره تا ابد زنده موندنم آرزوست :دی :)))
خدا نکنه :-*
:))))) 
عجب!
دختر دم بخت مثل گردوی رو دخت که هر کی که بیاد یه سنگی بهش میزنه تا بچینتش! پس خیلی جای تعجب نداره ! البته این موضوع شمارو در بر نمی گیره!
باز هم مجی :) 
حالا من که دم بخت نیستم به قول خودت 
فدای شما :-* بوس بوس  :))
پونه توی نظرات این پست هم نظر منو گفته هم شعر قشنگی نوشته
مرسی از هردوتون :-)
سلام 😅 من هم از مامانت طرفداری میکنم بنده خدا حق داشتن بدونن روی بلندگوعه خب.. 😁
سلام :))
از طرفشون تشکر میکنم :)


خوش اومدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan