!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

ای غایب از نظر

زنگ بزنم به دوست قدیمی و بپرسم "چون است حال بستان ای باد نوبهاری"
بگم روزگار هجران سخته "الا ای اهوی وحشی کجایی", منتظریم برسی تا برسیم , "جانا دلم چو عود بر آتش بسوختی" اما مهم نیست… ما اومدیم که بسوزیم و با خاکسترمون بسازیم , با این حال "جانم بسوختی و به دل دوست دارمت"
شب ها پررنگ تره این عدم , "شب های بی توام شب گور است در خیال" اما شکوفه های امید دلمون زنده ان , "کاین عمر صرف کردیم اندر امیدواری"
میدونی؟!همه آدمهای زندگیت پرنده های مهاجرن "پرواز را بخاطر بسپار پرنده مردنی ست " میان و میرن. تو دل نبند! "گر گدایی یا که شاهی دل به این دنیا مبند"فقط همون لحظه لمسشون کن.حسشون کن
تو هم پرنده ای جانا ,منم پرنده ام. پرنده تر از هر پرنده ای. اما "افسوس که این کنج قفس راه ندارد" که "پرواز کنم تا که رها گردم از این غم"
رسیدیم به تهش "قصه چه کنم دراز؟بس باشد.چون نیست گشایشی ز گفتارم"
به خدا می سپارمت

عالی

ما رو دنبال کنین
ممنون
ممنون 
:)
سرمیزنم
خوشبحال اون دوست که چنین دوستی دارند .
شما لطف دارید :)
ببخشید دوباره آدرسه رو میدی نگاش کنم نتیجه آزمون سنجش رو؟  :|
http://www.sanjeshserv.ir
چه متن قشنگی شده :)
تا به حال این مدلی ندیده بودم
قشنگ خوندید :)
ساخته ذهن بود
سازه‌ای بس قشنگ بود :))
مرررررسییییی :) تشویق شدم
یه نوشته ی خلاقانه :)
:) اره

+خوش امدید
چه قشنگ!
آفرین
قشنگ خوندی
مرسی :-)
ممنوووووونم 
رو پاسخنامه آدرسه نوشته بود من نمیدیدمش :|||||||  ://///////////
خواهش میکنم :-)
پیش میاد سخت نگیر ;-)
چه متن بامزه اى شده بود:))
لذت بردم از خوندنش..
:-) 
خوشحالم حس خوب منتقل کردم بهت خاتون جان
بسی زیبا:)
نگاهت زیباست .:-)
جسارت میکنم 
گمونم این باشه:کین عمر طی نمودیم اندر امیدواری
اگر اقای نامجو درست خونده باشن البته:-D
صاحب اختیاری
من از اینجا وام گرفتم صخی جان
https://ganjoor.net/saadi/divan/ghazals/sh559/
و هر دو رو اتفاقا درست گرفته
:-)
مرسی دقت
اهنگه رو نشنیدم
سلام سلام سلام
پست های آخرمون تقریبا نزدیک همه از لحاظ مضمون
راستی...واقعا امیدوارم از تصمیمم برنگردم.وگرنه دوباره این روزا تکرار میشه
سلااام :-)
اره نزدیکن
منم بخاطر همین یاداور شدم چون خودم تجربه اش کردم…
قلمت مانا لیموی دوست داشتنی :)
مرسی عزیزدلم :-*
کجا می روی ای مسافر ...
به هر ان کجا که باشد به جز این سرا , سرایم!!
خوش امدید 
چه شاعرانه دلنشینی :)
خوب کنار هم چیده شدن
موفق باشید
خوب خوندید 
ممنون :)
شما هم موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan