!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

شاید باید عادت کنی

چرا همیشه سخت ترین لحظات فقط خودمم و خودم؟! و همونایی که "باید" باشن نیستن؟!
تقصیر اونام نیستا , شرایط طوری میشه که نتونن باشن

.
پ.ن:
در بعضی طوفانهای زندگی، کم کم یاد میگیری که نباید توقعی داشته باشی!
مگر از خودت.
متوجه میشوی، بعضی را هرچند نزدیک، اما نباید باور کرد، 
متوجه میشوی روی بعضی، هر چند صمیمی، اما نباید حساب کرد،
میفهمی بعضی را هر چند آشنا، اما نمیتوان شناخت،

و این اصلا تلخ نیست، شکست نیست، 
ممکن است در حین آگاه شدن درد بکشی، این آگاهی دردناک است!
اما تلخ هرگز…

 اشو

ارهه ..

+لیمووو :)
من هستم 😀
فقط بذار پشت هم پست بذارم شاید یادم رفت :-))) 

فدای تو :-* مهربونیت همیشه حس میشه ارام جان.مرسی که هستی :-*
فقط هنگام شادی هستن....
:-( هعی

+خوش امدین :)
خیلى متاسفم عزیزم از اینکه بنویسم بله شاید باید عادت کنى ولى چه میشه کرد..هرچقدر هم گاهى سخت، رسم دنیا همین بوده همیشه و این فقط شامل تو نیست. ما هممون باید این رو بپذیریم و بدونیم که همیشه قرار نیست در سختى هامون یکى که بهش احتیاج داریم کنارمون باشه. بعضى وقت ها باید به این نبودن ها عادت و بیشتر از هرکى به خودمون تکیه کنیم..
کاملا درسته و حق با شماست خاتون جان
خیلی وقته دارم تلاش میکنم بهش عادت کنم و چیزی نمونده دیگه تا کامل کنار اومدنم

:)

💃😚😻😘😍💃😚💜😘😻😍💃😚💜😘😍💃😚😘😍💃💃💜😘😻😍💃💜💜💜😻😍💃😚💜😘😻😍💃😻😻💃💃💜💜😘😍💃😚💜💜😘
واااو *.*
*.*
*.*
*.*
:-*
باید بپذیرید!!!

که باید خودتون روی پای خودتون وایسید!!!
از خیلی وقت پیش این پروسه رو شروع کردم
اما "همیشه" کنار اومدن با این موضوع اسون نیست.گاهی خیلیی سخت میشه تنها موندن
من عاشق گیلاس ام
لیمو تا حالا خیلی کم نخوردم
عجب!
جدا از این اسم نمادین من., لیمو خواص زیادی داره!!
منم فقط خودمم و خودم :))
خیلی خوبه ها.اما نه همیشه
امیدوارم یه روزی اون تنهایی موقع سختی واسمون عادی بشه :)
مجبوریم که بشه آنیاجان ,الهی امین :-)
تنها آفریده شدیم....تنها زندگی میکنیم و تنها میمیریم... اینو همیشه به یاد داشته باش که همه ی لحظاتت فقط خودت مونس خودتی و خودت... شاید بقیه گاهی باشن و مرهمی ولی کلا موقتیه دیگه...
سخته پذیرش این حجم تنهایی برام.اینکه ببینم اون دنیای قشنگ و رنگی که همیشه تو ذهنم ساختم سیاهه.کاش اون همه سفیدش نکرده بودم که سیاهیش عذابم بده
اما چه میشه کرد
به قول دوستان باید بپذیرم
تاحالا تجربش نکردن ...
همیشه یه نفر بوده برام
خیلی هم عالی اتفاقا.خداروشکر :-)
کائنات دست به دست هم میدن و نسبت به ماها بیشترین لطف رو نثار می‌کنن خلاصه /:

واقعا 

+خوش امدین :)
امسال بیشتر از هر وقت دیگه ای خوب تنها بودن رو حس کردم ....یه مدت ناراحت بودم ولی بعد فهمیدم که باید خودم رو تقویت کنم ،و تنهایی جلو رفتن، یکی از کارهایی که آدم باید توش قوی باشه....
افرین.عالیه 
منم در حال تلاشم که بتونم به بهترین نحو بگذرونمش
:(
عادت میکنیم :)
برای من هم همینجوریه متاسفانه
همیشه تنهاییم 
در واقع همه تنهان و نمیخوان همدیگه رو از این تنهایی نجات بدن
همیشه آدما تو سختیا تنهان انگار
...
قانون نانوشته ست ظاهرا
دیگه ۱۹ سالت شده تنها باید مشکلاتو حل کنی:) ;)
حالا چی شده؟!(فوضول خودتی:/)
دارم همینکار میکنم خوشبختانه یا متاسفانه!
همون پست قبله عزیزم اتفاق خاصی نیست.ب همدردی نیاز داشتم کسی نبود
شاید الان که تنهایی  واست سخت باشه 
ولی همین که موقعیت رد کردی برمیگردی عقب میبینی که تنهایی از پسش بر اومدی انقددددددددددددددددددددددددددددددد بهت حس خوب میده ک اصلا قابل توصیف نیست 
پس محکم باش
اره این حسو قبلا هم تجربه کردم و عالی بود *.* الان هم یکی مثل دفعه قبل
مرسی انرژی مثبت :-*
قوی باش...همچون سروی که تنه اش روی زمین خم شد اما نشکست
نخواهم شکست :)
چشم
مرسی :-*
همیشه؟؟!!
یه ذره فکر کنم 
اوممم...
"سخت ترین"ها بله.همیشه
اما بوده شرایطی هم که بهترین دوستام کنارم بودن
همیشه همینه...
دیگه عادی شده:)
هعی …
چون اگه اونا باشن که دیگه سخت ترین لحظات نمیشه!
:-))) اره خوب 

خوش اومدی :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan