!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

تا جنون فاصله ای نیست از اینجا که منم!

گاهی وقتها انقدر برای رسیدن به چیزی یا کسی دست و پا میزنی که وقتی بهش میرسی میبینی دیگه نایی واسه لذت بردن ازش نداری , دیگه نمیخوایش
شاید تاریخ انقضاش نیمه های راه رسیده , درست جایی که تو چشمات رو بسته بودی و می دویدی که برسی
.
دیگه نمیخوامش
حداقل الآن
حداقل تو این شرایط

تجربش کردم ...
درست مثل داستان من و یک احساس ...
نمیدونم خوبه یا بد 
امیدوارم واسه شما خوب بوده باشه تهش
من این حس رو تجربه کردم...
الهی که یه چیز بهتر سهمت شده باشه
اوهوم...
:-*
لذت هر آرزویی فقط تو راه رسیدن بهش هست...
تو اگر به بهترین آرزوت هم برسی ناخودآگاه متوقف میشی و دیگه شور و شوق ندآری....
چرا دوتا جمله متناقض؟

.
+ من کلمه ی "راه" رو ندیدم سمانه :) 
دقیقا همینه .
سالها لذت بردم ازش,دیگه واقعا شوقی براش ندارم
متناقض ؟ 
سوتفاهم بود :-))
آهان :)
یه آن حس کردم من رآه رو ننوشتم بعد چک کردم دیدم نوشتم.

+ من به همین علت دوست ندارم یه روزی برسه که دیگه آرزویی نداشته باشم...
از جانب من بودم خلاصه ;-)

آرزو… میدونی سمانه من عقیده ام واسه زندگی شخصی خودم دیگه بر مبنای ارزو داشتن نیست,چون اگر چیزی برام مهم شه همش نگاهم اون سمته.من کل زندگیمو در اینده زندگی کردم,همش تلاش تلاش تلاش برای رسیدن به ارزو در اینده.حالا میخوام سعی کنم بتونم این سبک رو زندگی کنم.حال حال حال ولاغیر

یه حالت دیگه هم داره 
وقتی به چیزی که میخوای میرسی یا نزدیک میشی تازه متوجه میشی چقدر فاصله زیاده!
این حالت رو تا حالا تجربه نکردم 
:)
پوپکم،آهوکم، گرگ هاری شده ام.
امان از این دل لجباز
امان…
درسته ولی اون گوشه ها هم یه ارزوی ریزی داشته باش 🌸🌷
چشم عزیزجان :-* مرسی ک مهربونی
میفهمم چی میگی.... یه احساسایی هست که همون لحظه که میخوایش واقعا خواستنیه....بعدش انگار دیگه نایی برای داشتنش نیست....لذتش رفته...

اره..منقضی شده
رنگش رفته
مرسی که درک میکنی مه سوجان :-*
چی رو نیمخوای دخترم؟
خییلی از ارزوهامو
درگوشی بگم یه ارزوی مشترک بوده واسمون
خیلی این حس رو تجربه کردم
امیدوارم بعدش چیزهای بهتری سهمت شده باشه :-)
امیدوارم خیلی چیزای بهتری بیان سراغت
مرسی نیلوجان :-*
نه هیچی نصیبم نشده
:-( :-(  هیچی هیچی اخه 
خواستن، خشنودی گذرا و ملال!:(
ملال :-(
من این رو قبول ندارم.
چرا؟چون احیانا تجربه نکردین؟
شاید اینطور باشه که میگین
شاید اون‌طور که شما تجریش کردین من تجربه نکردم.
ولی این قاعده به نظرم فقط واسه آدماست
صد البته که احساسات و دیدگاه های ادمها به موضوعات مشترک., متفاوته
فقط واسم جالب بود بدونم چرا موافق نیستین :-) مرسی
نمیدونم چی بگم
خیلی این جمله رو شنیدم
ولی من میگم من اگه دنبال چیزی باشم 
هرزمان بهم برسه میتونم لذتشو ببرم
نمیدونم
شایدم به قول شما چون تجربشو ندارم اینو میگم
اگه "خیلی" دنبال چیزی باشی و طول بکشه تا به دستش بیاری دیگه واست جذاب نیست.بس خسته ی راهی 
یا شاید هم کلی از راه تلاشت لذت بردی دیگه مهم نیست برسی یا نرسی
:)
خب بدیدش به یکی دیگه
بعد می بینید که خیلی میخواهیدش
یا اصلا دلتون نمیاد بدین😄😄




دادم رفت :-)) بعدش هم اصلا دلم نخواستش
من هیچ حس حسادتی ندارم :-D
واقعا
بد ترازاون اینه که
برای رسیدن بهش ودرحال دویدن زمین بخوری
ویا چیز های دیگه ای رو از دست بدی:/
اون دیگه درده :-( فکر کن همه چیزتو در راه رسیدن به یه چیز دیگه از دست بدی بعد بهش نرسی , یا برسی ببینی اونی که فکر میکردی نیست :-(

امیدوارم تهش هرچی بهترینه واست اتفاق بیفته:)
مرسی ارام جان همچنین :-*
چیو نمیخوای! نکنه منظورت هدف کنکورته؟ چه بازی در نیازی ها!
بازی چیه :-))) 
نه گلشیفته جان حواسم هست,مرسی
از این میترسم یه روز دچار چنین حسی بشم ..
ترس هم داره البته
ایشالله که نشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan