!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

آرزوی تو آرزوی منه *.*

(من تصور میکنم که تو بیای بگی "…………" پر در میارم.همین الان بهش فکر میکنم ته دلم ذوق میکنم , قند تو دلم آب میشه , ایشالله که میشه , خیلی عالی میشه
آرزوی تو آرزوی منه لیمو)
این یه ویس مال چندین ماه قبله که ذخیره کردم توی صفحه شخصی تلگرامم و حالا چند روزه که هر روز گوشش میدم.ذوقی که ته صداشه , چهره شو که میتونم حدس بزنم موقع گفتن اینا چه شکلیه همه و همه توی هر حالتی که باشم لبخند رو مهمون صورتم میکنه و میشه روزنه امیدم
من خیلی وقته که هدفم شکل و شمایل کلیت به خودش گرفته و حس خوشبختیم منحصر به یک یا چند اتفاق نیست.خیلی وقته که چنگ نمیزنم به چیزهایی که مال من نیست.خیلی وقته درک قشنگتری از زندگی نسبت به چندسال قبلم دارم و میدونم زندگی چیزی نیست جز همین لحظه ها اما وقتی آرزوی من آرزوی توعه , میجنگم برای تو ! میام و میام تا برسم به تو
خدایا تو هم میبینیا , هوامو , هوامونو داشته باش.
:)

سلام :)
ان شاءالله خدا هوای همه مون رو داشته باشه ...

خوبی لیمو ؟
سلام جناب قدح :)
الهی امین…

ممنونم خوبم ,شما چطورید؟ :)
انشالله به آرزوهاتون برسید و حالتون خوب باشه همیشه :)
مرسییی بوبک جان:) همچنین برای شما.
حس و حال خوبت موندگار :-)
ممنونم آسوکا جان.همچنین :)
ایشالا همیشه حس و حالت عالی باشه
و ایشالا همیشه موفق باشی
مرسییییی یک عالمه
همچنین برای شما :)
حال دلتون خوووش
ان شالله که به تک تک آرزوهات برسی لیمو جان *-* ♡♡
ممنووونم عزیزم همچنییین:)
چقدر حس و حال این پست قشنگ بود:)
ایشالا همیشه همینجوری پشت و پناه هم باشید و خدا هم پشت و پناه جفتتون
خوشحالم حال خوبی منتقل شده خاتون جان 
ممنوووونم.
دلت شاد :)
به به ^_^
این ازین پستهآ بودآ :)

میذارم 9 تیر برام توضیح بدی >_<
 این چیزیش نبود سیاسیش نکن :-D 
دیگه واضح تر از اینی که نوشتم پیدا نمیشه ;-)

همونه که قبلا گفتم چیز جدیدی نیست

تنت سالم
روحت وجانت موفق لیموجان
مرررسی تیکی جانم همچنیییین :-*
"خیلی وقته که چنگ نمیزنم به چیزهایی که مالِ من نیست. "

این یه تیکه فوق العاده بود لیمو. ^_^
قابلی نداشت عزیزم :)
حالتون خوب!!
ممنونم همچنین .:)
خانوم این موضوع خودش سیاسیه >_<
بآشه منم قبول کردم چیزی نیست (الکی مثلا)

+بذار مثل آدم درباره پست نظر بدم :) :
اوممم من مخالفم با اینکه : چنگ نزنیم به چیزی که مال ما نیست...هیچ وقت برای انسان مرزی نیست.. همه چیز میتونه مال اون باشه فقط یه اراده توپ میخواد!
لیموجانم بجنگ برآ ارزوهات حتی اگر مال تو نباشن...بجنگ و مال خودت کنشون(چه فعلی شد)

نگاهت سیاسی شده :-))))


خیلی ایده آل به موضوع نگاه میکنی سمانه.ولی قانون و چرخ دنیا چیز دیگریست! هرچیزیو خواستی نمیتونی داشته باشی.گاهی اوقات هم نباید ! داشته باشی
ارزوهام که مال منن , اونا توش بحثی نیست.سبکم واسه جنگیدن برای اونا متفاوته.من خیلی کلی صحبت کردم اینجا
الهی ک برسی به هرچی میخوای :-*
نه اصلا ایده آل نیست .
اگر ایده ال بود الان امثال مریم میرزاخانی و استاد ریاضی و..... رو نداشتیم.
ایده ال و ارمانی نگری وقتیه که من از چیزی حرف بزنم که نشه و نباشه نمونه اش :)
مرسی عزیزم :*
همین دیگه.تو میدونی مریم میرزاخانی چی میخواسته و چی شده؟!.شاید خیلی بیشتر از اینها رو میخواسته اما نشده.ولی نشدن اونا دلیل نمیشه راضی نباشه و از زندگیش لذت نبره.منظور من اینه

بله خب من‌ نمی‌دونم چی میخوان و حتی ایده آلشون چیه ؟
اما میدونم از حرک‌ت واینستادن و برا خودشون مرز نذاشتن ! که مثلا چون جایگاه x مال من نیست دیگه بهت چنگ نزنم 🤷🏼‍♀️
اره کاملا درسته ... آدم حتی اگر به اون ایده آلش هم نرسه باید تا عمر داره از زندگی لذت ببره 🖤
منم نه ایستادم نه مرز گذاشتم چرا همچین برداشتی کردی؟اما یادت نره زندگی یه جایی بهت ثابت میکنه یه چیزی مال تو نیست!!(اگه ب کنکور واسه سنجش این حرفا فکر میکنی دیگه نکن.من از کنکور نمینویسم)
لیمو ناراحت شدی !؟
من فقط نظرم رو گفتم .

+کنکور ؟ 
نه بابا ، حرفام کلی بود.....
ناراحت چراااا :-)))) معلومه که نه 
نظرت محترمه عزیزم

اخی 
یاد پارسال که حس وحال این چنینی داشتم افتادم
ولی حیف اون حس خوب خیلی کوتاه بود
و بعد ها فقط حس تلخیش مزه مزه کردم
 والان بسی بی تفاوت :)
امیدوارم دوباره قوی تر و ماندگار تر تجربه اش کنی :)
بعد از مدتها اومدی,دلمون تنگ بود
آره خدا, هوای هممونو داشته باش ؛)
داشته باش فرااوان :-)
همیشه میخونمتون
خصوصا تو فاطمه اما خاموش:)
موندنی هستین برای همیشه
عزیززززم :-* *.* 
خوشحالم هستی :)
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sorooshnews.com
خواهش میکنم :|
این کیه که آرزوش آرزوته ؟! مشکوک میزنیااا  :,))
خبری نیست :-))))) دوستمه
آره منم دوستم بود اولش! :/
:| یعنی چی؟خب چی شد؟
چه جالب لیمو منم از وقتی اومدم اینور اینطور شدم. زندگی تجربه کردن هست. شکست و موفقیت بی معنیه. تجربه کن و سعی کن شاد باشی :)
واقعا همینطوره :) متاسفانه چیزی که از بچگی بهمون یاد دادن موفقیت مثل یه بادکنک معلق در هوا بود که باید میدویدیم دنبالش و میگرفتیمش.یه چیز مشخص.و اگه نمیرسیدیم احساس شکست میکردیم

خوبه که زود متوجه اصل زندگی شدیم سینا :) 
چشم
جات خالیه اینجا توی فضای وبلاگ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan