!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

تو با امید زنده ای

من هیچوقت نه مادر بودم نه پدر! اما میتونم درک کنم چقدر سخته ببینن فرزندشون ناخوشه.خیلی سخته ...
و با همین فکر هیچوقت نگرانی یا ناراحتیامو بهشون نمیگم.خوب هم بلدم حفظ ظاهر کنم.مادرم هم گاهی اوقات میگه چرا هیچی به من نمیگی؟منم شونه بالا میندازم و میگم مامان جان من بی غم در جهانم! هیچی نمیتونه ناراحتم کنه!
انقدر حفظ ظاهر کردم که باورش شده.
فقط اگر خیلی دیگه وضع وخیم باشه چشمام زار میزنه! میخندم اما چشمام نمیخنده و اینو هر غریبه ای هم میتونه بفهمه حتی.
چند روزه این مدلی ام.مغزم هم قفل شده
دیشب ساعت یک خوابیدم سه بیدار شدم و تا صبح درد کشیدم. تنهایی
هر قدر فکر میکنم که چی یا کی میتونه حالمو خوش کنه هیچی و هیچکس به ذهنم نمیرسه!
اما یکی هست. خودم! فقط خودم میتونم قفل مغزمو باز کنم و باهاش حرف بزنم.نباید با خودم لج کنه.
ما باید خوب شیم.
پاشو
بریم خوب باشیم و زندگی کنیم و عادت کنیم به ناملایمات روزگار
عادت کنیم به غم نامردمی ها
عادت کنیم به تلخی زمونه.
نخواه که عادت نکنی چون نمیشه! تلخی و سختی بخشی از این دنیاست و هرقدر ازش فرار کنی عین مرگ بیشتر بهش نزدیک میشی!
فقط عادت کن ندید بگیریش! خودش میاد و میره.
نکنه یه وقت خودت با خودت نامهربون باشیا.گناه داره!
خودت خودت رو بغل کن و باهاش مهربون باش و مراقب باش شاخه های امید درونت خشک نشن.
لطافت قلبت رو نگه دار ! لبخندهای از ته دلت رو که زیبایی خیره کننده ای به چهره ات میده رو ذخیره کن واسه همین روزهای مریض حالی.
تلقین هم معجزه میکنه.
یهو به خودت میای میبینی خوب خوبی!
با بغض مینویسم و نمیشکنم و فکر میکنم به تمام غربتهایی که بر من گذشت و تصمیم میگیرم اول از همه خودم به حرفهام عمل کنم
بعد از زدن دکمه ی انتشار این پست قول میدم حالم خوب خوب باشه :)
از این اتاق میرم بیرون که زندگی کنم.واقعی
راست میگه!.سخت نگیر! سخت نگیر! سخت نگیر!
هر چه بادا باد!

+باورت میشه ؟! خوبم! :)
برای پدر و مادر واقعا  خیلی سخته  غم و.. فرزندشون رو ببینن!!

و ما باید کنار بیاییم نمیشه همه رنج رو به دوش اونا بندازیم!!!
من هیچوقت نخواستم اینطوری اذیتشون کنم و فکر کنم موفق شدم ۹۸% ! اون دو درصدش هم بمونه واسه احتمالات

:(((
میگذره.تموم میشه :)
خدا رو شکر :))))

کشف مهمی انجام دادید ^_^
:) 
حس کردم من دارم این متن رو مینویسم... تمام حس و حآلای من.... یه ساعتایی هست میرم رو تخت میخوابم و زل میزنم به سقف.... ساعتها درگیر چیزیم که خودمم نمدونم چیه... فقط میدونم دلم خوب نیست... دلم مریض شده.... من که خدآی حفظ ظاهرم ... تو اوج غمهام پارسال صدای خندهاآم خونه رو پر میکنه... ماها هیچ وقت اطرافیانمون رو اذیت نمکنیم....ولی تمام غم رو خودمون به جون میخریم..وو گاهی حتی میشیم گوش برآ درد دل آدمای دیگه.....
تموم میشه سمانه :) طوری که یادت بره چه حالی بوده.
مراقب دلت باش.اونه که بهش نیاز داری همیشه
همه نمیتوانند عادت کنند خوب زندگی کنند ... چون خیلی ها از چشم دیگران حتی حق زندگی را ندارند .
دنیا شده دهکده کوچکی که گرگ ها و کفتار ها و در پشت سر آنها کرکس و ها 
شغال ها تمام دهکده را به تصرف آورده .. بره ها را میدرند .. و زندگی میکنند 
بدون اینکه به دیگران حق زندگی کردن در خور انسان را بدهند ..
.دیدن نابرابری و بی عدالتی خیلی غم انگیزه
کاش بره ها هم سهمی داشتن

میشه خوب بود...حتی به ظاهر...
   
سلام....برای ماه رمضان امسال ختم قرآن گروهی گذاشتم وبلاگم...شما هم دعوتین به این جمع....اگه دوست دارین در این راه شریک باشین بیاین وبلاگم و پست ثابتمو بخونین....البته اگه دوست دارین....
سلام 
خیلی ممنون از لطفتون.چشم
:)
منم خیلی آدم ظاهر حفظ کنیم و می تونم کاری کنم که چشامم بخنده ولی کسی خبر نداره ازم
خندوندن دروغین چشمها اصلل کار اسونی نیست اما فکر میکنن برای فرار گزینه خیلی بهتری باشه.توانایی میخواد
حال دلتون خوش :)
سخت نگیریم کلا:) 
امیدوارم حالت خوب باشه یه خوب کش دار:)
خوبم عزیزم مرسی.تو ام حال دلت خووووش :)
امیدوار بودن واقعا احساس شیرینیه:)))
:) پس احساساتت پر از شیرینی ارام جان
و من بعد خوندن این پست فکر میکنم که باید بگم تو آدم خیلى قوى هستى و بسیار جاى حسادت دارى 
امیدوارم همیشه حال خودت و حال دلت خوب باشه
خاتون جان شما به من لطف داری
شکست نفسی میکنی
ممنوووووون  :) حال دل شمام خووووش خوش
عنوان!حقیقتا فقط با امید
:) کاش بمونه برامون
ارههه سخت نگیریم کلا. حالت خوش باشه همیشه ^_^
حالم خوب نبود که خوندم اینو. بعدش خیلی بهتر شدم ^_^
ممنون انگور جانم
خوشحالم حس خوب منتقل شه :) امیدوارم حالت خوب خوب شه به زودی
من حاضرم همه درد بچه ام به جون خودم باشه


آدم گرگ بیابون بشه پدر نشه:)


ان شاالله همیشه سلامت باشین
الهی که هیچ دردی نداشته باشن
:-)) ولی حس خوبیه به هرحال.سختی های خودش هم داره دیگه

ممنونم همچنین شما و فرزندتون :-)

+خیلی برام حس قشنکی بود که یه پدر اینو خوند:)
سلام
بله همینطوره ک میفرمایید..
فقط خود ادمه که میتونه حالشو خوب کنه..
take it easy pal ,it's no big deal..
(سخت نگیر رفیق،این مشکل بزرگی نیست..)

سلام .
درسته
چشم :)  ممنون از شما

حال بدمون بخشی ازبازی زندگیمونه فقط باید خیلی گیر نکنیم. مواظب خودت باش لیمو جونم   
اره دقیقا بخشی از زندگیه و راه فرار نیست.باید گذشت
چشم.تو هم همینطور عزیزم :-*
امیدوارم حالت خوب شده باشه...چون حداقل درمورد من اینطوریه که وقتی تو حال بد گیر میکنم و خودمو نجات نمیدم...خیلی کش پیدا میکنه.
ممنوووونم.الان خوب خوبم :) همه رو گذشتم.
حال دلت خوووش
سلام عزیزم...جز 8 از جدول دوم رو برات گذاشتم...کافیه یکبار به نیت ختم قرآن گروهی در ماه مبارک رمضان جز 8 رو بخونی.... ثواب یک ختم قرآن جمعی برای شماس....
التماس دعای فراوان برای شرکت کنندگان در ختم ، رفتگان و ملتمسین دعا...
مرسی از حضور و اعتمادت
سلام مه سوجان 
خیییلی ممنون از اطلاع رسانی 
چشم حتما 
محتاجیم
قربان شما :-*
لیمو هربار میام وبلاگت یاد دوران پشت کنکور خودم میفتم. احساساتم به احساساتت نزدیکه‌. و اون دوران انقدر سختی کشیدم و درعین حال ظاهرمو حفظ کردم که مغزم دلش میخواد این خاطرات رو بندازه دور. واسه همین ناخودآگاه هم کم فکر میکنم به اون دوران و هم به سختی به یاد میارم. اما هربار میام اینجا حس گنگ اون روزارو یادم میاد.
این چند ماه بعد از عید که مثل کابوس بود. یه جای دنج تو کوچمون پیدا کرده بودم. میرفتم اونجا با خودم حرف میزدم! حرفامو به زبون میوردم و خودمو خالی میکردم.
ولی لیمو قوی باش و تحمل کن. کم نیار این آخری‌
توی این شرایط انقدر ذهنت آشفته ست که حتی خودت هم ممکنه نفهمی. و این آشفتگی نامحسوس ممکنه باعث شه اشتباهات مسخره کنی. جوری که بعد از کنکور با خودت بگی معلوم بوده که راه درست چی بوده من چرا اشتباه کردم آخه! واسه همین حتما از یکی که تجربه داره و معتمده کمک بگیر و بذار راهنماییت کنه.
راه و آینده اونطور که فکر میکنی سخت و پیچیده نیست. مطمئن باش روزای خوشی درانتظارته.
از ته دل برات آرزوی موفقیت میکنم.
منو هم که میتونی پیدا کنی اگه دلت خواست میتونی بام حرف بزنی میتونم بفهممت.
الهی 
فقط خودمون میدونیم چی بهمون میگذره و گذشته , همون بهتر که بازگو نشه
کم نمیارم عزیزم , مرسی :-*
اره ذهنم اشفته ست اما این اشفتگی هارو نگه میدارم واسه اخر شب مثلا , اون موقع فکر میکنم
نمیذارم چیزی مانعم بشه 
مررررسسییییی منم برات بهترینها رو میخوام :-* دلت شاد
حتما *.*
مرسی که هستی
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sorooshnews.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan