!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

گم شده در مه

ترسم چو بازگردی از دست رفته باشم...

خودمو میگم.

خدانکنه :)
:(( 
ممنون خاتون جان :) خوش امدید
پاینده باشی دوست من!!!
ممنونم :) شمام موفق باشید
منم یه همچین ترسی دارم...

خدا نکنه لیمو جونم:)))
پس همچنین :)
ممنون
در نزن رفته ام از خویش کسی منزل نیست...

کاش نرسیم به اینجا :-(
کلا یه مصرعه اما چه حجمی داره...
بسیار سنگین :-(
نترس میم جان ...  همه ما تو یه بازه ای اگر برگردیم به خودمون نگاه کنیم میبینیم از دست رفتیم...
این چه جهانیست؟
نترس میم جان ...  همه ما تو یه بازه ای اگر برگردیم به خودمون نگاه کنیم میبینیم از دست رفتیم...
همون سوال قبلی
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۲۱:۱۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
از دست نری ها. کلی کار داریم:-)

سعیمو میکنم :)
حس میکنم بیشتر این محدودیتها و از دست رفتنامون مربوط به کشوره تآ جهان :)یه دختر 18-19 ساله الان باید بهترین روزا رو داشته باسه و بره دنیآ رو بگرده و ..... نه اندرخم کنکور ریرش مو بگیره و پیر شه...
البته که کنکور معضلات و درگیری های خودش رو داره. و البته که اینجا پره از مشکل , دیگه کسی نمیتونه منکر اینها بشه
اَی باباع‌!!! -_-
:-( چی بگم
هههععییی
:-(
اخ گفتی
منم
منکه رفتم از دست‌...
:-( .....
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sorooshnews.com
مگه دست خودته!
خودم دست خودم نیست؟! :)) ولی هعی روزگار پشمالو.اینجا واقعا داشتم از دست میرفتم :)) تا اینکه یه کندویی از راه رسید :-D
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan