!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

عادت های عجیب من

چالش عادت های عجیب رو جناب هاتف اینجا راه انداختن , و ممنون از پیشنهادشون.
من هم شما رو دعوت میکنم که چند دقیقه ای به خودتون فکر کنید و بنویسید :)
توضیحات رو هم توی وبلاگ ایشون میتونید بخونید
و اما ادامه مطلب و عادات من
۱. من احساس ندارم! احساس می سازم. مثلا شما ذاتا گل رو دوست دارید و با دیدن گل هوش از سرتون میپره! و لبخند میزنید. اما من اینطوری نیستم. تا مغزم فرمان نده هیچ حسی به هیچی ندارم. با این وجود مغزم خیلی جاها فرمان میده :)) و احساسی ام

۲.دنیای من دنیای بی قانونیه . هیچ قانون از پیش تعیین شده ای ندارم. در لحظه تشخیص میدم چه کاریو انجام بدم چه کاریو نه. میخوام بگم الان هیچ باید و نبایدی ندارم که محدود یا آزادم کنه. (البته این یه حس درونیه واسم , بروز نمیدم.شاید هم از نگاه خیلیها پر از قانون و خط قرمز باشم واسشون)

۳. نمیتونم "نه" بشنوم! واسه همین اگر حتی احتمال ۱% هم بدم که ممکنه درخواستم جواب منفی داشته باشه مطرحش نمیکنم , یا اگر مطرح کردم قبل از نه شنیدن طرف مقابلم رو متقاعد میکنم که موافق باشه :))

۴. خیلی غلط اندازم. واسه همین نمیتونم تعریف مشخصی از شخصیت اجتماعیم به کسی بدم. از نگاه "x" خیلی مهربون و صمیمی و بخشنده ام. از نگاه "y" از خودراضی و مغرورم

۵. گریه نمیکنم! آخرین سلاحم گریه ست , خیلی کم پیش میاد .و اگر بخاطر چیزی گریه کنم این اهمیت زیاد اون موضوع رو میرسونه طبیعتا

۶. فوبیای سوسک دارم! میدونم خیلی از هم جنسهام میترسن ازش اما من به معنای واقعی فوبیا دارم! طوری که یک بار مقابل همه اعضای خانوادم تمام لباسهام رو در اوردم :| خیلی تلاش کردم باهاش بجنگم.زشته اخه از سوسک به اون کوچیکی انقدر بترسی! در راستای مبارزه ام همین چند روز پیش با گریه یه سوسک رو کشتم! تاکید میکنم با گریه(مورد پنج)

۷. اگر در اتاقی باشم که درش بازه احساس امنیت ندارم.نمیتونم راحت باشم.حتی اگر کسی خونه نباشه.در رو باید ببندم

۸. اگر پتو نداشته باشم خواب نمیرم. من از گرما متنفرم اما در اوج گرما هم باید پتو داشته باشم

۹. بالشت ندارم و به جاش خرس(شاسخین!) دارم :-D

۱۰. خیلی جاها خیلی ساکتم! قادر به حفظ سکوت ۱۰۰%ی هستم.طوری که با خودشون بگن نکنه این لاله؟! به جاش بعضی وقتها انقدر حرف میزنم که شنونده گریه کنه !! دیده شده در کودکی برای ساکت شدنم چک سفید امضا بهم پیشنهاد شده اما نپذیرفتم و به حرف زدنم ادامه دادم :))

۱۱. حافظه ام دست خودمه! و من هم آدم کلی نگری هستم.مثلا اگر الان با کسی ملاقاتی داشته باشم , ده دقیقه بعد اگر ازم بپرسی رنگ چشماش چه رنگی بود یا حتی چی پوشیده بود یادم نیست! از گذشته ام چیزی یادم نیست.ولی همه ی تجربه هام یادمه. حافظه ی اختیاری دارم , در یک لحظه میتونم حتی خودم رو هم فراموش کنم.(نکته منفی ای که داره اینه که اگر کسی بخواد برای اثبات حقانیتم خاطرات رو یاداوری کنه , حتی خاطراتی که خودم تعریف کردم , یادم نیست! و ممکنه دروغگو به نظر بیام)

۱۲. نمیتونم دروغ بگم! یادمه پارسال میخواستم رتبه کنکورم رو دروغ بگم به پیشنهاد چندتا خبیث! به یک نفر دروغ گفتم.شاید هم اینجا رو بخونه الان :))) [عرق شرم] ، اما بعد از چند دقیقه اقرار کردم! در بقیه موارد هروقت خواستم دروغ بگم خنده ام گرفته.حتی مصلحتی.نمیتونم :-D

۱۳.چون غالب افراد راست دست هستن , عادتهای غذایی من چپ دست براشون عجیبه.قاشق و چنگال رو برعکس دستم میگیرم.دست راستم به تنهایی فلجه! پس انتطار نداشته باشم که بتونم خودم رو اصلاح کنم! بعضی وقتها توی مهمونی های رسمی اذیت میشم اما چاره ای نیست.حتی برای بستن ساعت هم این چپ دست بودنم توی ذوق میزنه
اما دوسش دارم حقیقتا

۱۴. من عاشقم! از ازل تا ابد. (جزء عادات عجیب قرار بگیره چون تو این زمونه کم پیدا میشه عاشق واقعی!! واااقعی!) 
عاشقی چیزی نیست که من اقرار کرده باشم , در واقع ازم اعتراف گرفتن
و شاید بتونم بگم توی دنیا تنها چیزی که بهش افتخار میکنم همینه.
عجیب نیستی ، خاصی!:)
هفت رو هم درک میکنم...
شاید هر خاصی عجیبه و همه خاصن :) و نهایتا لطف شماست ممنون

میشه باهاش کنار اومد



جالب بود مثل بقیه
ممنون وقت گذاشتید :)

جالب بود مثل بقیه
:)
ممنون وقت گذاشتین
چه شباهتی :l



با کدومش؟ :))
با  5 , 9 , 13 ,14 شباهتی ندارم فقط :)



سه تای اولی مهم نیستن اما امیدوارم ۱۴ رو حتما تجربه کنید :)
دوست داشتم بنویسم من اصلا نمیتونم جیغ بزنم , هرچی تلاش کردم نتونستم این کارو بکنم , که یادم رفت بنویسم
واقعا چطوری جیغ میزنن ملت
نه گفتن مهمه دیگه 

کی گفته مهم نیست :l
مهم هست :-)) من از جمله منفی استفاده کردم که اهمیت مورد اخر رو برسونم.وگرنه همشون مهمن برای من نویسندشون :-)
"دوست داشتم بنویسم من اصلا نمیتونم جیغ بزنم , هرچی تلاش کردم نتونستم این کارو بکنم , که یادم رفت بنویسم"


عــــــــــــــــــــــجـــــــــــــبــــــــــــــــــــــــ

:l


:)))))))))
حالا چرا این همه تاکید روی پوکر؟ نمیخوام جیغ زن همیشگی باشم که , در مواقع خطرناک
مثلا زلزله اومد من هرقدر دهنمو وا کردم جیغ بزنم نتونستم صدایی تولید کنم.بنابراین نتونستم به کسی اعلام خطر بدم :-))
۱۱ برام جالب بود :)
و خیلی هم نرمال هستید
اون بخش کلی نگر بودنش متمایل به مردهاست :) 
نرمال که اره :)) فقط قرار بود بعضی عادات مثلا عجیبمون رو بنویسیم , نه اینکه بگیم کلا عجیبیم
منم نمیتونم جیغ بزنم...
و اینکه باید واسه خواب حتما پتو روی سرم باشه تا خوابم بره:)
واقعا چرا نمیتونیم جیغ بزنیم ؟! نکه دوستش داشته باشما , که ازش متنفرم اما خب برای مواقع خطرناک لازمه :-)) مثلا زلزله دزد و...
مورد 3و10رو منم دارم و اینکه منم بلد نیستم جیغ بزنم:(
تو مورد 6و7 دقیقا نقطه ی مقابلتم :)) 

واو 
از سوسک نمیترسییی؟ افرییین :))
پوکر!!


پوکر چیه؟
این " :| "

13تاااا
:|
من سه روز دارم فکر میکنم 
اخرشم به این نتیجه رسیدم کلا ادم عادت مندی نیستم
:))
میتونستم همچنان ادامه اش هم بدم :-))
راستش اصلا عجیب نیستن , من فقط عادتهاییمو که کمتر کسی داره و معمول نیست نوشتم که شرکت کرده باشم :-D

عادتمند نیستی؟ترکووندیااا!!! :-))) من هنوز دارم به اون دو سه تا فکر میکنم

همه از این عادتها داریم
مثلا مورد ٣رو خیلی موافقم

ولی واقعا روی شاسخین نمیشه خوابید
مورد سه خوبه , اما نه همیشه.گاهی اوقات مجبوریم نه بشنویم ظاهرا

میشه :)) عالیه اتفاقا.
1-چجوری دلت میاد رو شاسخین بخوابی؟😢😢
دلش درد میگیره خب 😭
من عاااااااااااااااشق شاسخینم ، اصن دلم گرفت اینو خوندم ):

2-و منم دقیقن مثل خودت فوبیای سوسک دارم و واقعن اگر خدایی نکرده یدونه بیاد خونه و من تنها باشم قطع به یقین سکته میکنم!
وقتی بقیه هستن تا سر حد جنازه شدن پیش میرم چ برسه که نباشن!

3-منم دقیقن همینجورم :))
تو اوج گرما هم باید یه پتویی روم باشه وگرنه اصن خوابم نمیبره
پفش خوابیده بچم :)) میخوام پشم شیشه داخلیشو عوض کنم از اون یکی شاسخین محکمه استفاده کنم :)))
الهی , حواسم بهش هست :) نگران نباش

خیلی بده :-( خیلی خیلی . احساس ضعف میکنم واسه همین با گریه باهاش میجنگم تا ترسم تموم شه :-D

چقد خوب که تنها نیستم :)
مرسی محی جان :-*
هر چی به خودم فکر کردم ،هیچ عادت خاصی پیدا نکردم ! واقعا چرا ؟!!🤔
به نظرت عادات من خاص بود؟! منم همین فکرو میکردم , و اینایی هم که نوشتم به نظر خودم خیلی روتین بود.
اما بیا و بیشتر فکر کن و بنویس :) هوم؟منتظر باشیم؟
تلگرام فیلتر شده!؟ حتی با فیلتر شکن هم وصل نمیشه:/
فیلتر نیست.میگن سرورهاش قطع شده و قراره وصل شه.
اگر بشه :))
چقدر عجیب بودی دخترم🤔🤔🤔
۴ و ۸ و ۱۲ رو منم هستم : دی
عهه مادرجان سلام خوبی؟کنکور چطور بود؟

سه تا نقطه اشتراک هم خوبه ها :-P
خخخ
پس خانوم دکتر قراره عمل پیوند ِ دل و روده ی شاسخین محکمه رو به شاسخین نرمه انجام بده :))

اتفاقا منم همچین کاری همیشه تو ذهنم بوده ولی خب تا الان انجامش ندادم

فقط بخیه ی بعد از عملو یجوری بزن اون کوچولو دردش نگیره :))

+الان بقیه فکر میکنن من خلم 😂
والا همه ش زیر سر شاسخین خودمه که منو دیوونه کرده ❤️❤️
از هشت سالگیم دارمش ولی ذره ای از علاقه م بهش کم نشده بلکه اضافه م شده !
اتفاقا طفلکی خیلی لاغر شده ، موهای نرمش هم یه کمی ریخته، کم پشت شده ولی هنوز دوستش دارم یه عالمه ❤️❤️❤️

:)))))))))))
باشه بیهوشش میکنم :))) دوتا تو سری بخوره حله :-D

نه بابا این چه حرفیه.
اوخی نازی :) منم از شاسخین محکمه یازده دوازده سالیش هست اما این نرمه سه سالشه :)))
مو بکار واسش جذابیتهاشو از دست نده بچت :)) خداحفظش کنه
من برای تغجب و بامزگی گذاشتم



:) قرار بود عجیب باشه که شد ;-)
15.این دختر پنهانی عاشق میشود و عشقش را انکار میکند. 
:))) 
خوبی؟
مورد ۷،۱۰،۱۱ و ۱۲ مث همیم😛
در مورد شماره ۹ هم بالش دارم ولی خیلی وقتا سرم و به جا بالشت رو عروسک خرسیم میذارم😂✋🏻
چقدر شباهت :-)
منم اولش اینطوری شروع شد :))) ولی بعد دیگه فقط من موندم و خرسم :)
خوش امدید :-)

ممنونم. میگذرونیم. تو خوبی ؟
قربانت خوبم.. درسا چطوره ؟ راضی دیگه؟
۱۳ دقیقا مثل من:))
اخ این یکی درده :((
سلام من خواننده جدیدتونم
3 و 7 رو منم دارم....
خوب نوشتین....
ولی وقتی سوسک دیدین مواظب باشین لباس و این طور چیزا...
و اینکه منم لینک کنین:)

سلام
خیلی خیلی خوش امدین
ممنون خوب خوندین
:))))) پیش میاد دست خودم نیست
الان دسترسی محدود دارم سرفرصت چشم
سلااااااااااااااااام:)خوبی؟(آیکون خجالت)

موارد 2،3،6،7،8،10،12 رو عیــــــن منی! :)))

14 ینی چی؟ -_-
سلام سارا خانوم خوب هستین؟ چه عجببب :))
شباهت موج میزنه:))) عالی
واضحه که 14.نیس؟
درسآ هم شکر... از سه تا از اختصاصیا و سه تا از عمومیآ خیلی راضی ام :)
عااااااااالی.وقت داری از اون دوتای دیگه هم راضی راضی شی
سلام لیمو جونم :)
پست جالبی بود
هممون از این عادتا داریم
مخصوصا ترس از سوسک!
سلام عزیزم 
اره هممون داریم . سخته یه چیز خیلی متفاوت بنویسی
سوسک :-(
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ممنون **** خانوم:))) خوب هستم!شما خوب هستین؟!:)))

آرههههه...:)))

نه:|عشقِ خدایی و عرفانی یا انسانی؟! :دی

#سمانه چطوری؟
منم خوبم مرررسسیییی 

:-)))) عشق بطن ماجراست , اصلا ربطی به شخص نداره

سمانه جواب بده
اگر اون اختصاصیه زیست باشه چطور 😅😅😅
سپردم به خدا
خیلی راحتتر بالا کشیده میشه .:-)
راستی تبریک می گم لیمو جونم وبلاگت امسال تو صفحه اول وبلاگ های برتر ثبت شده :)
یادم رفته بود تبریک بگم به امید موفقیت های روزافزون
مرررسییی فرناز عزیزم لطف داری :-* 
شما هم موفق باشییید 
به سارا گلی ^-^ 
خوبم. تو خوبی ؟؟؟
سارا جواب بده
بطن؟کدوم؟چپ؟راست؟:دی ^^

#مرسییی سمانه...به خوبیییییت:)
دوتاااش :-))))
:)))))

وضعیت درسا چطوره؟:):(
خداروشکر.دیگه چیزی نمونده :-) اخراشه.تمام تلاشمو کردم
تو چطوری بعد از مهمونیا؟رسوندی خودتو؟
آفرین آفرین😊

دارم میرسونم😄 فک کنم تا ۸تیر ساعت ۷ صبح باید بخونم😅
اونو که هممون میخونیم اما خوندن بار اولی با بار صدمی فرق داره :-)) شرح بده دخترم.شفاف سازی
بار اولی رو میگم😂

خوبه ... اما خب هنوز کلی کار دارم :)) ینی تموم نشدن هنوز
میرسی سارا شک نکن :-)
خدا کنه:)) مرسی روحیه😄
حقیقته :-)
موردِ ۷ ! من دقیقاً برعکسِ توم ، کسی خونه نباشه درِ اتاقُ نمیبندم :/
:-))) میتونم تشخیص بدم چطوری , دیدم
سلام لیمو
چه جالب بودن
۱۱ و ۸ و ۱۲ شباهت من و تو
سلام عزیزم
سه تا از جالب ترینهاش شد شباهتمون :-)
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sorooshnews.com

این پست هنوز هست :))

چالش چیزهای عجیب من .. مرسی که نگهش داشتی و مثل خیلی ها حذفش نکردی و هنوز می‌نویسی :))

اره :)) ممنونم بابت یادآوریش، خودم هم رفتم دوباره خوندمش و بعضی از عادتهام هنووووز هستن به قوت قبل. در عوض چندتاشون هم حذف شدن. خیلی جالب بود

مرسی از خودت که ما رو دعوت کردی به این چالش قشنگ هاتف جان:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan