!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

نوسان حالی

داشتم فکر میکردم چی بنویسم!! فکر کن!! فی البداهه نویس سابق حالا داره فکر میکنه چی بنویسه! آخرشه
یکم از حال و هوام بگم بمونه واسم
از این روزهای نوسانی ... نوسان حالی!
یک لحظه آرومم و یک لحظه آشوب! نرمال نیست اصلا :))
ولی خوبه کلا.راضی ام از خودم
و راضی تر اینکه الان صفحه وبمو باز کردم دیدم اولین درس ۹۷ رو تا الان با موفقیت طی کردم! داریم بهتر از این؟!
وقتی میخوام تنها باشم , وقتی میخوام برگردم به حالت عادی(restart) اینو گوش میدم ... 
تا بهار دلنشین آمده سوی چمن
ای بهار آرزو بر سرم سایه فکن
چون نسیم نوبهار بر آشیانم کن گذر
تا که گلباران شود کلبه ویران من
تا بهار زندگی آمد بیا آرام جان
تا نسیم از سوی گل آمد بیا دامن کشان
چون سپندم بر سر آتش نشان بنشین دمی
چون سرشکم در کنار بنشین نشان سوز نهان
باز آ ببین در حیرتم
بشکن سکوت خلوتم
چون لاله تنها ببین
بر چهره داغ حسرتم
ای روی تو آیینه ام
عشقت غم دیرینه ام
باز آ چو گل در این بهار
سر راه بنه بر سینه ام
استاد بنان
_______
بعضی وقتا که خودمو مرور میکنم میگم من متعلق به دهه شصتم نه هفتاد! دارم با علایق و فانتزیهای اونا زندگی میکنم
خیبی هم عالی آهنگ های سنتی دلنشین تر و پر مفهوم ترن :) 
آرزو میکنم حالت نرمال و دلت شاد و لبت خندون و حال و هوات همیشه بهاری باشه😉😊
ما هم که در جست و جوی معنی :-D 
چه ارزوهای خوبییی مرسیی عزیزم همچنین
منم خیلی وقتا مثلِ هم سنّ و سالام فکر نمیکنم ، خیلی جاها عقایدمون فرق میکنه . :))
فکر کنم جایی از جهان نیست که اختلاف نظر وجود نداشته باشه , هممون گاهی این احساس رو داریم
و اگه منظورت متمایل به دو خط اخر من بود سبک زندگی رو میگم 
:-)
احسنت!!

توروخدا این دهه ها رو بریزین دور . بابا به دنیا اومدن توی یه دهه که سلیقه ها رو مشخص نمی کنه که :)
به کدامین؟! 


ببینید من نه به ماه تولد , نه به اسم , نه به دهه , به هیچکدوم و خزعبلاتی که ربط میدن بهش "کامل" معتقد نیستم. اما اگه دقت کنید توی هر کدوم همشون بلااستثنا یه ویژگی بارز دارن , و بخاطر همون برچسب میخورن! که نمیشه اونو نادیده گرفت چون وجود داره واقعا
من هم منظورم سبک زندگییه بیشتر
ان شالله حال دلت همیشه خوب باشه دوست جان :))
مرسی پرواز عزیزم :-* همچنین
سلام:)) ببخشید شما برای پزشکی ،دندان و دارو موندید پشت کنکور؟
اگه امسال به رشته ی مورد علاقتون نرسید حاضرید یک سال دیگه بمونید؟ 
سلام 
من مردود شدم :-) و نهایتا موندم که بهتر , بیشتر و صحیح تر تلاش کنم
چون سال اول تلاش زیادی داشتم اما اشتباه! راه های اشتباه رفته بودم.
نمیدونم واقعا ! اگه رتبه ام لب مرز باشه وسوسه میشم که بمونم :-D 
این سوال جواب دادنش سخته الان.باید در شرایط قرار بگیرم :-)
راستی خوش امدید
ممنون از لطف شما بانولیمو•• پس شما ۳ رشته ی اصلی رو انتخاب کردید و در نهایت چون با واژه ی مردود رو برو شدید موندید پشت:) احسنت به این همه کمالات و درایت شما لیموبانو^_* 
اصلا فکرش رو نمیکردم که به کامنت من جواب بدید بسیار خرسندم از این همه احترام و نحوه ی برخورد شما ^_~
پس هدف شما هم ۳رشته ی تام هست ایشالله که امسال با واژه ی پزشکی شهر موردعلاقتون مواجه بدید بانوی بزرگوار

راستش نه :-) دورشته اصلی و یه رشته دیگه (محو میشود)
چرا جواب ندم؟! من با این موضوع کنکور مشکلی ندارم :-))
انشالله.ممنونم
شما هم موفق باشید
سلام لیمو جان،امیدوارم حالت توپ باشه:)))
من جواب کامنتت به سها رو خوندم،منم امسال پشت کنکورم،پارسال بدتر از اون چیزی که انتظار داشتم نتیجه گرفتم،میشه آگه ممکنه بگی آون اشتباهات که گفتی چی بود؟چون احساس میکنم دارم اشتباه تلاش میکنم:/یه سری از اشتباهات پارسال م و خودم فهمیدم،مثل کم اهمیت دادن به زیست و دروس عمومی،کم توجهی به سوالای کنکور،ساعت مطالعه ی پایین،.دیگه چی میتونه باشه به نظرت؟
سلام هویجوری :-) خوبممم مرسییی شما چطوری؟
اشتباه اصلی من کم تسلطی بود.همممه مطالبو خونده بودم ولی کم تسلط.تست کم زده بودم.بخصوص زیست که معتقد بودم تست لازم نداره اصلا!! خودمم نمیدونم منطقم از کجا نشات گرفته بود.البته تحصیل در مدرسه دولتی بی اهمیت هم بی تاثیر نبود
خلاصه که تسلط و تست
یک مطلب مسلط بهتر از ده تا کم تسلطه
همین باعث شد من اشتباهاتم زیاد باشه و همونایی هم که درست جواب دادم بپرن
یکی از آهنگ‌های مورد علاقه‌ی من همین بهار دلنشین بنانه
بی‌کلام و باکلامش، هر دو شو دوست دارم

+ به نظرم متولدای 71 و 72 و 73 با دهه شصتیا یکی‌ن. ولی از 74 به بعد که کتاباشون عوض شد، شاید کلی فرق کردن از نظر شخصیتی
بی کلامش رو نشنیدم اما با کلامش سالهاست که روحم رو به پرواز درمیاره ! 
من که ۷۸ام اما دوستام دهه شصتی بودن و نشست و برخاست با اونها قطعا بی تاثیر نبوده.دلم میخواست با همونها هم بزرگ میشدم که تقریبا شدم 
صددرصد تغییر نظام موثر بود
مچکرممم:)))
مرسی از وقتی که گذاشتی دکترجون💜
خواهش میکنم عزیزجان
:-)))
موفق باشی
وبلاگ نوشتن یعنی عشق و خوشحالم تولید محتوا می کنید و می نویسید
امیدوارم آهسته و پیوسته بروید

سه  توصیه از طرف یک وب نویس کهنه کار رو یادگاری داشته باشید
1. وب های حرفه ای و وبلاگ نویس های قدیمی رو با دقت دنبال کنید و مطالبشون رو با دقت بخونید؛
2. همیشه مطلبی رو که می نویسید، مطمئن باشید وقتی منتشر می شه فایده ای به حال آخرت یا دنیای یک نفر حداقل داره ولو اینکه روزنوشت عادی باشه؛
3. موضوع بندی صحیحی رو برای دسته بندی مطالب قرار بدید و روی موضوعات اصلی تمرکز کنید.

من سالها در بلاگفا نوشتم و در نهایت در تصمیمی شجاعانه به بیان آمدم و با 12سال سابقه و اندی وبلاگ نویسی در بلاگفا با کلی تاثیرگذاری اجتماعی(اونجا با هویت واقعی بودم) تصمیم گرفتم در بیان ادامه بدهم
امیدوارم شما و معدود وب نویس های فعال با علاقه ادامه بدهند
لینک و دنبال کردن شما هم باعث دلگرمی بنده است...
ممنون :-) باعث افتخاره
ما هم برخی اوقات آشوبیم
نویسنده ها کلا اینطوری هستن
من که نویسنده نیستم اما بله همه ادمها گاهی اینطور میشن 
ممنون :-)
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sanayepress.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan