!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

نوزدهمین ورق

من دختر بهارم
می آید بوی بهارم
می رسد از راه و گونه ام را می بوسد
از شدت مهرش گونه ام سرخ می شود !
بر گلهای خاطره ام مهری می زند
بر دفتر سفید رو به رویم می نگرد
بهارم....
به دنبال تولدی دوباره در من است
سارا سمیع

نوزدهمین ورق ؟
بله :-) نوزده سالگی
تولده؟😍
تولدت مبارک لیمووویی جان😍
اره *.*
مرسی عزیزم :-*
آخی چقد کوچولوییییین 
تولدتان مبارک
ان شاالله سالم باشین و امسال به آرزوهاتون برسین
:-))) 
خیلی ممنون از شما , لطف دارید
الان تولدته یا نه؟ :)
تولد تولد رو بخونم یا .. ؟
هست هست :-))
ان شاءالله که همیشه بهاری باشی
خیلی ممنون :-)
عه تولدداریم،تولدت مبارک لیموجان
مررررسی تیکی جانم :-*
تولدت مبارک کلی ^__^
مرررسییی خاله :-)
:-*
وای خداوندگار یه نوزده ساله شکار کردم!
اولندش که مبارک و فلان،
دومندش که همون جا فریز شو خوب گوش بده چی می گم لیمو شیرین.
امروز می ری دو عدد از خوشمزه ترین بستنی ای که دوست داری می خری می ذاری در یخچالتون،

یکیش رو به تاریخ Sunday, 8 April 2018 که دقیقا برات حساب کردم می شه یک شنبه ی هفته ی بعد نوزدهم فروردین، در لحظه ی تولدت نوش جان می کنی.

دومیش رو می ذاری بمونه تا تاریخ  Sunday, 3 June 2018 که باز کارت رو راحت می کنم می شه یک شنبه سیزدهم خرداد امسال، تو اون تاریخ، دومی رو در می آری و در لحظه ی تولدت نوش جان می کنی.

اگه طبق چیزی که گفتم عمل کنی،
اوّلین بستنی رو توی 10,000,000 امین دقیقه ی زندگیت خوردی.
دومین بستنی رو توی 1000 امین هفته ی زندگیت.

و دو تا از هیجان انگیز ترین لحظه های زندگیت رو داشتی بستنی لیس می زدی.
و بابت این کامنت، پول می گیرم، 
چون اون اوّلی (ده میلیونمین دقیقه ی زندگی) رو اکثرا از دست می دن خیلی نزدیکه به نوزده سالگی و تا بیای نوزده ساله رو پیدا کنی چهار روزش گذشته... خلاصه که آره چار روز وقت داری.


کیلگ بدون اغراق اول یه چیزی بگم! بهترین تبریک امسالم همین کامنت بود *.*
و حااالااا من میرم که این دوتا تاریخ رو یادداشت کنم و حالشو ببرم 
مرررررررررسیییییی یک عالمهههه
و رفتم این تاریخها رو جایی نوشتم که عمرا یادم بره! حالا کجا؟!.بله توی دفتر برنامه ریزیم کنار همون تاریخها
۱۹/۱/۹۷ ده میلیونمین دقیقه زندگیم به گفته ی kilgh و اون یکی همینطوری :-)
عالی بود
و ذوق کردم *.*
پول میگیری؟ :-D چقدر؟! کم بگو مشتری شیم :-D

تبریکات به ترتیب تا الان
نجمه
نرگس
فریناز
ثنا
اسما 
پریسا
معصومه



دهم میم بهم تبریک گفت! گفتم امروز تولدم نیست و پنج روز دیگست
حالا یادش رفته:-D (البته تا الان)
که بخاطر اتفاقات جاری بهش حق میدم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شاید باورت نشه ولی خانم ح**** معلم خواهرم هم بهم تبریک گفت , اونم کللللللی! :-D
مرررسیییی :-)))
مبارک باشه تولدت
کم لطف شدی سر نمیزنی به ما.
البته خود من به وبلاگ خودم از خارج دسترسی ندارم هی دارم به بیان نامه میدم انگار نه انگار :|
انشاالله امسال زندگی ات سال خوبی برات باشه :)
مرسی جناب هاتف 
میدونم , من عذرخواهی میکنم , و تقریبا از همه ی دوستان.این روزها درگیر مطالعه هستم و تا سه ماه اینده وضع همینه.حتما جبران خواهم کرد 
یعنی چی دسترسی ندارید؟!ربطش به خارج و داخل چیه

خیییلی ممنون:-)
یعنی تو خونه ات ایرانه . از ایران وارد وبلاگ من می تونی بشی راحت .
ولی من چون ایران نیستم وبلاگم رو خودم و مابقی دوستانم که خارجن نمی تونن ببینن
نه وبلاگ من بلکه وبلاگ همه که دامین بهش وصل شده !
حتما دوباره دسترسی از خارج رو محدود کردن . بخدا خسته شدم . من پول دادم که ۱۰۰ درصد فعال باشه هی قطعی قطعی ..
ممنونم که سر زدی . منم درسام سنگینه ولی سر میزنم .
ممنونم که اومدی و ایشالا درسا عالی پیش بره که بازم طرفای ما بیایی :))
اهان 
اخی چه راه پر پیچ و خمی
حل میشه ایشالله :-)

مرررررسی
نه بابا تشکر لازم نیست , ولی قسمت دوم الهی امییین :-))
تولدت مبارک لیموی عزیز
همین :)
(پتو را بر سر کشیده و مجددا میخوابد)
تنبل خان :-D 

مرسی معلوم جان :-)
سلام :)
تولدتون مبارک باشه ...

ان شاءالله عمرتان دراز و پر از خیر و برکت باشه :))

قدحتان پر از نور الهی ...
سلام :-)
خیلی خیلی ممنونم جناب قدح,لطف دارید
تولدت مبآرک مهربونم :)
سمااانههههه جونم مررررسیییی عزیزم 
اومدم اینجا کامنت بذارم خودم :-D بنویسم تبریک گفتی و کلی ذوق کردم که خودت زحمتشو کشیدی
بوووس
تولد تولد تولدت مبارک:)) با کلی ارزوی خوب خوب^_^
مرررسی عزیزم :-* :-)
گوشیم خاموش بود , به محض اینکه روشنش کردم زنگ خورد.دوتا دیوونه جان یهو با همدیگه بللللند گفتن تولدت مبارک 
سارا و فاطمه بودن از کمپ .:-D

پشت خط بودن از صبح :-) 
و به یادموندنی شد

همچنان میم یادش نیست!
پ.ن: با کلی شوخی و خنده بهش گفتم اما ناراحت شد از اینکه یادش رفته و من قصدم این نبود

پ.ن۲:عاطفه هم به لیست اضافه کن :-)

تولدت مبارک لیموجان. :))
امیدوارم به آرزوهایِ رنگی رنگیت برسی. ^__^
🎉🎊🎈🎁🎂
مرسییی میم عزیز :-* لطف داری 
*.*
تولدت مبارک لیمو جان :٭
مرسی عزیزم :-*
تولدت مبارک لیمو جان. ایشالا که نوزده سالگی واست سال رسیدن به اولین هدف بزرگت باشه :-)
مرسی کاکتوس عزیزم :-* 
تمام تلاشم رو واسش میکنم و امیدوارم که بشه :-)
تولدت مبارک عزیزدلــــــــم🎂❤️👏

بهترینا برات دکتر مهربوونم🌸💉
مررررسی ساراجانم :-* لطف داری عزیزم *.*
;-)

مهمونها رفتن؟ :-D
فریناز و ثنا و حسنا و فردین ویدیو کنفرانس گرفتن , فردین داداش فری اذری میرقصید (بچه ست :-D)
شمع روشن کردن بادکنک اوردن اهنگ گذاشتن رقصیدن , منم این طرف ذووووق میکردم 
عااالی بود *.*
خیلی خندیدیم 
:-) 
وقتی دوستای خوب از هم دور میشیم مجبوریم تولد مجازی بگیریم
واقعا بهار فصل خوبیست برای تولد...
اره همه مدلش خوبه ;-)
تولدت مبارک لیموی مهربون *-* انشالله بهترین ها در انتظارت باشه ♡♡♡
مرررسی انیاجانم :-* لطف داری عزیزم
فاطی (الف) هم امروز تبریک گفت :-D فکر کنم یادش رفته ولی همین که یادش اومد قبوووووله *.*
Hdnعزیز هم خصوصی لطف کرد
:-)
تولدت مبارک لیموی شیرین و دوست داشتنی😍😍ایشالا امسال سال رسیدن به آرزوهات باشه😘😘😘
مرررسی تیاراجانم :-* 
امیدوارم اینطوری باشه *.* 
لطف کردی :)
دختر بهار تولدت مباررک:))
ان شا الله خودت همیشه گل سرسبد کارهات باشی ولی عمرت مثل گل نباشه:)
مررررسی مسترصفری :-) به دلم نشست *.*
تولدت مبارک لیمویی :)
مرسی ارام جان :-* :-)
به به
میبینم که تولد داریم چه تولدی :دی

مبارک باشه لیموجان تولدت 
حالا کادو چی میخوای بدی بهمون؟ :دی
:-))) 
کامنت داریم چه کامنتی :-D حالتون چطوره؟
مرسی مسترهشفت عزیز 
من کادو بدم یا شما؟ زمونه عوض شده :-) هعی هعی
همراه با کنجکاوی گیج شدم چرا دوتا لیمو هست؟ 0_0
خودم واسه خودم کامنت گذاشتم :-))
نـــــــگوووو شووووخیییی میکنی؟؟؟؟؟
:-)) اونایی ک توی دنیای واقعی بهم تبریک گفتنو نوشتم :-) خیلی عجیب بود؟:-)
آها
برای من آره
خَیلی هم خوب
:-)
سلام لیمو جان :)
نوزده سالگیت مبارک امیدوارم دلت همیشه آروم و شاد باشه 
تک تک لحظه های عمرت به سبک بهار و موفقیت و خوشبختی مهمون لحظه های زندگی ات دوست خوب من از خدا برات بهترین ها رو خواستارم :)
سلام عزیزم 
مررررسیییی یک عالللمههه *.* چه ارزوهای خوبی :-) خوشحالم کردی 
و ممنون از لطف همیشگیت به من
موفق باشی
تولدت بوده؟ 
:|
الان خودم با پای خودم میرم محو میشم اصن
یعنی انقدر دیر اومدم که حتی روم نمیشه بگم با تاخیر مبارک :/
ولی خب با تاخیر خیـــــلی مبــــــارک دخترِ زرد:) 
اره عزیزم تولدم بود :)
محو چرا دختر بیا همینجا با اغوش باز تبریکت را پذیراییم :-)
این تبریکهای بعدش بدون اغراق جذابن واسم.یاد اور همون روزن دیگه ;-)
مررررسی از لطفت
سلام لیمو عزیز
تولدت مبارک🌹💗💐
سلام عزیزم 
مرسیییی :-*
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sanayepress.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan