!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

۹۶ پر تجربه

یه نفس عمیق می کشم و به روزهای گذشته فکر می کنم ! کی فکرشو می کرد؟! قرار بود ۹۶ فصل جدیدی از زندگی باشه ولی نشد و به جاش یکی از قشنگ ترین سال ها شد !
توی کابوس های بچگیم , همون سالی که پدربزرگ مادریم فوت شد من توی ذهنم بیشترین سالی رو که برای خودم می دیدم ۹۶ بود! قرار بود نباشم ! اما این بودنم بود که پیروز میدان شد تا اینجا ! فقط چند روز دیگه دووم بیارم پس زمینه ترسناک امسالم تموم میشه !
حالم مثل عارفان گوشه گزینی بود که رفتن و به خدا رسیدن !
من گوشه نشین شدم و به خودم رسیدم , تنها شدم , تنها به معنای وقت کافی برای پرداختن به دنیای درون
خودم رو پیدا کردم , باورهای اجباری و تلقین شده ام رو گم کردم . حالا خود خودمم ... حالا از فکر کردن و به دنبال حقیقت رفتن نمی ترسم . از دفاع از حقم نمی ترسم ! حالا من خودم رو از قبل بیشتر دوست دارم و بهش افتخار می کنم اما هنوز هم جا برای رشد در خودم می بینم , در واقع خودم رو در ابتدای این راهی که شروع کردم می بینم و نمیتونم بیش از این شرح بدم
"این مدعیان در طلبش بی خبرانند / کان را که خبر شد خبری باز نیامد"
۹۶ سال پر تلاش و سازنده ای بود. پربار . پر از تجربه . حالا دارم کوله اشو می بندم و راهیش می کنم به سفر در زمان گذشته.
ازش راضی ام؟! البته.چرا که نه.
دارم آماده می شم .
کی میدونه آماده چی ! 

+پست یکی مانده به ۹۷ :)
96 واسه منم پرتجربه ترین بود
ان شاءالله 97خوبی در انتظارمون باشه :) 
الهی امین :-)
سال عجیبی بود کلا
اره خیلی .
الهی ۹۷ سرشار از لحظات و اتفاقات خوب برای همه باشه :) 
الهی امین :-)
امیدوارم سال ۹۷ بهترین سال زندگیت بشه لیموجان:)))
مررررسی عزیزم همچنییین :-*
امیدوارم ۹۷ برات بهترتر تر تر تر باشه لیمو جان :) پر از حال خوب و موفقیت
مرررررسی یاس دوست داشتنی :-* همچنییین 
۹۶ اخرش اینقد بد تموم شد که کلی خوبیای قبلشو فراموش کردم.
موفق باشی عزیزم  و  ۹۷ برات فصل جدید ِ قشنگی باشه.
عزیزم ... چقدر بد ..ناراحت شدم :-( امیدوارم زود زود فراموششون کنی

مررررسیییی منم برات بهترینهارو ارزو دارم :-*
شروعش خیلی سخت بود ولی پایانش نسبتا خوب بود


سال خوبی داشته باشید
خب خداروشکر پس

ممنونم همچنین شما
الهی که همه ی گمشده ها خودشون رو پیدا کنن

لیموی عزیز برات از خدای خوب و مهربون بهترینها رو می خوام:)
الهی امین


ممنوووونم خانوم شین جان :-) منم همینطوور
پیشاپیش ۹۷ مبارک باشه و امیدوارم سال خوبی باشه..
خیییلی ممنونم و همچنین شما :-) سال ۹۷ براتون پر از شادی و حال خوش
درود ؛
این پستت رو خیلی دوست دارم ،
خوشحالم که به همچین حسی رسیدی و این نشون دهنده ی تکاملته،
به قول شیخ که آنگه رسی به خویش که بی خود شوی...
وقنی خودت رو فراموش کنی اندک اندک سرشار میشی ، امیدوارم روزی بهش برسی...
میدونم و مطمئنم که سال 97 بر جریده ی خاطراتت تا ابد ثبت خواهد شد لیموجان.
سلام 
خییلی ممنونم :)
منم امیدوارم برسم به اون نقطه که بسیار دل انگیزه , برسیم

وای چه جمله مهیج و خوووبی ! *.* امیدوارم همینطوری بشه 
مرسیی یک عالمه و منم برای شما بهترینها رو ارزومندم
شنبه ۲۶ اسفند ۹۶ , ۲۱:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
96 کوتاهترین سالی بود که گذشت!
اره زود گذشت...
رجب بهانه ای است برای دوستی با خدا ،
 لحظه هایت سرشار از این دوستی باد.
التمــــــــــــــــــــــــــاس دعـــــــــــــــــــــــــــــا

انشاءالله 97 ات بهترین باشه 
محتاجیم به دعاا 

مررررسی و همچنین عزیزم
سلتم لیمو
همونطور که میدونی منم مثل تو یه سال نشستم پشت کنکور. و همین موقع ها که بود دقیقا به این موضوع فکر میکردم. انگار پشت کنکور نشستن به آدم این حس رو القا میکنه. اما این حست درست نیست! بجای پرداختن به درون کلا بشین درس بخون همین! چون زمانی که آدم توی خونه نشسته. هروز داره کتابایی رو میخونه که آنچنان علمی بهش اضافه نمیکنه. درطول روز فقط با اعضای خانواده اونم خیلی کم در ارتباطه؛ نمیتونه درست خودشو بشناسه. چون در چنین وضعیتی تو تنها تغییری که میکنی پوست کلفت تر شدنه‌. حس میکنی با تجربه شدی اما این یه حس واهیه که تفکر شدید تو رو بهش دچار میکنه. تو مقاوم شدی اما باتجربه نه. تو هرروز برای کنکور آماده تر میشی هر روز سخت کوش تر میشی اما دانا تر نه.
لیمو توی این مسیر حساسی که هستی خیلی روی خودت کنترل داشته باش. چون پشت کنکور نشستن یه جورایی مثل یه بازی میمونه. خیلی راحت میتونه تورو به انحراف بکشونه و از درس خوندن باز دارتت. تو همچین شرایطی بزرگ ترین نیرو میتونه انگیزه ی هدفت باشه. اجازه نده این مسیر تورو توی خودش گم کنه. 
کمتر فکر کن و کمتر به بیتای توی کتابای قرابت معنایی و آرایه توجه کن.
بدون که ضمیر ناخودآگاهت هرچی که توش باشه تورو به همون مقصد میرسونه. پس خیلی مراقب افکار و باور هات باش. نذار افکار بازدانده مانع رسیدن تو به بهشت دنیویت بشن! باور داشته باش چیزی که میخوای حق توه و هر شب که داری میخوابی تصورش کن. جوری که انگار واقعا داری تجربه ش میکنی.
توی سال جدید مثل بولدوزر جلو برو.
سلام گلشیفته جان . خوبی؟مررررسی از تک تک صحبتهای قشنگت و چشم . حواسم به درسها هست و طوری تلاش میکنم که حتی یک درصد هم پشیمون نشم و به امید خدا برسم به نتیجه مطلوب 
دقیقا میدونم از چه حواس پرتی و مزاحمهایی میگی و من تا الان خداروشکر موفق شدم حذفشون کنم 
فقط راجع به تجربه بگم , من با توجه به حس و حال کنکوریم نگفتم , در واقع ربطی به اون نداشت . نگاه کردم دیدم ادمهای منفی رو دیگه راحتتر میتونم حذف کنم , حرفهای خودم و چیزی که حقه رو به راحتی و بدون ترس میگم , یه چیزایی توی سیاست و مذهب متوجه شدم که قبلا عکسش رو به خوردم داده بودن و .... کتاب هایی که تابستون خوندم و.. همه و همه حالمو بهتر کرد و واکنشهام رو مطلوبتر.از مهر که دیگه دارم درس میخونم

ممنونم عزیزم , برات سال جدید عااالی ارزو میکنم دوست مهربونم
سلام ممنون برای مطالب زیبا
https://sanayepress.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan