!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

یاد ایام

پارسال این موقع کمپ بودم و چقدر خوش گذشت! بهترین روزهای پارسالم همون ده روز کمپ بود.
چهارشنبه سوری هم همونجا یه آتیش بزرررگ داشتیم و اون همه کنکوری دورش میچرخیدیم و میخندیدیم
امسال اما خونه تنهای تنهام. ولی یه جعبه ترقه کبریتی از دوسال پیش که قاچاقی توی مدرسه خریدم دارم :-D انقدر بی خطرم که از ۶۰ تا ترقه شاید هنوز ۴۵تاش سالم باشه :-)) اونا رو گذاشتم عصر برم حیاط ده تاشو بسوزونم , بقیه هم بمونه واسه جیره سال بعدم :-D

+ از من زخم خورده هم این پند رو بشنوید که وقتی یکی یه هدیه بهتون میده قبول کنید ! شاید دیگه همچین چیزی گیرتون نیاد
الان من از پارسال تا الان دارم حسرت اون بلیط vip کنسرت برج میلاد رو میخورم که چرا گفتم درس دارم و نرفتم ! و بعد امسال هرچی خواهش , هر چی التماس , هرچی درخواست کنم که فافا واسه منم بلیط بگیر ! منم ببر ! منم میخوام ! اصلا انگار نه انگار
چندماه دیگه همشونو زخمی میکنم :-D

+یه چیز دیگه هم بگم؟! شما خیلی خوب و مهربونید :) مرسی از تک تکتون برای احوالپرسی و لطفتون *.*
چهارشنبه اخر سالتون خوش!

آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan