!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

عشقه ی عشق

عشق ریشه ی عمیقی در وجود من دارد ... عمیق مثل ریشه ی قدیمی ترین درخت انجیر وحشی! 
عشق برای من تعریف خاصی دارد , خیلی خیلی خاص ! 
میدانی من عاشق نمی شوم مگر درصورتی که تا ابد عاشق بمانم
نه از آن هوس های آنی امروزی , نه از آن دوست داشتن های تجملاتی که از چشم و ابروی یار خوشمان بیاید , نه حتی از آن تصوراتی که در ذهن بچه های تازه نوجوان شده میگذرد!
بیا ساده تر از زبان دل سخن بگوییم
من اگر عاشق چیزی یا کسی شوم , دیگر رقیب و جایگزینی وجود نخواهد داشت.جایش در قلبم محفوظ است تا آخرین لحظه ای که ضربان خانه اش میزند...
وقتی کسی را میبینم که امروز عاشق است و فردا فارغ , دلم میشکند که ناب ترین کلمه ی خاکی بازیچه ی دست احساس این و آن می شود ... 
بدتر از آن میدانی چیست؟بازخورد این کارها به دیگری می رسد و می گوید نمیخواهم عاشق شوم
و عشق در سکوت می شکند ...
فکرش را بکن! من می گویم عشق یعنی دوست داشتن بدون قید و شرط , بی آنکه حتی ذره ای تلخ باشد.
و در عوض لبریز از عذاب شیرین باشد 
میدانم متناقض است ! مگر می شود عذاب , شیرین باشد؟ وقتی عاشق باشی شدنی ست و دلت میخواد هر روز , هر ساعت و هر لحظه این عذاب شیرین تکرار نشدنی برایت تکرار شود ...
عشق هم مثل شانس است ! فقط یک بار در خانه ات را می کوبد. بعد از آن دیگر تجربه اش نخواهی کرد , فقط به دنبال رنگ و بویی از آن خواهی گشت...
خودت بگو ! نسخه ی اصلی کتاب با امضای نویسنده اش را می خواهی یا نسخه ی چاپ شده ای که همگان به آن دسترسی دارند؟!

عشق راحتشم رنجه، رنجِ دلچسب :) 
:-) درسته
تو را دوست دارم
بی هیچ بهانه‌ای
شاید دوست داشتن
همین
باشد
:)
شاید :-)
شنبه ۱۲ اسفند ۹۶ , ۰۳:۲۶ سید مقدام حیدری
سلام
فقط غشق به خدا و اولیایش اینجوری است
بقیه اش فیکه
ان شاالله بچشیم لذت و غمش را
سلام 
نظرشما محترمه , و امیدوارم که از ته دل بچشید لذتش رو :-)
خوش اومدید
خیلی خوب نوشتی لیموجان :) دقیقا حرفِ دلِ من بود :))
خوشحالم دوست داشتی :-) :-*
فوق العاده بود 
لطف داری شما , مرسی :-)
نسخه ی اصلی:|

عشق واقعا چیز متناقضیه
حالا چرا پوکر؟ :-)


متناقض ولی زیبا
نسخه اصلی با امضا😅
انشالله که به دستش بیارید :-)
سلام
وب خوبی دارید. احسنت

به وب من هم سری بزنید

طعم طنز حلال با طنزیمات:

http://tanzimat.blog.ir/
سلام 
خیلی ممنون لطف دارید 
چشم حتما
Great !! I  always admire your personality and views lovely Maryam!! n 
Thats kind of you friend
:-) 
Happy to see your comments on my page again.
کلا پوکر جدیت در انتخابمو نشون میده:)

من به پوکر ارادت خاصی دارم:)
اهاان :-)))
بدون اغراق...
متن قشنگی بود
خیلی ممنون.قشنگ خوندین 
خوش امدید :-)
من میگم قطعا :)
:-)) اخه نوشته بود شاید حوا
آره خب
ولی به نظرِ من قطعا هست :))
حوا لجباز است :|
همون اول مینوشتی قطعا ما به اشتباه نیفتیم :-)))
عزیزی حوا ;-)
اصلِ جمله شاید داشت خب :)
ولی من فکر میکنم قطعا :|
قبوله قبوله :-))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan