!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

تنهایی + سپندارمذگان + قلمبه جان

این پست هم ثبت شه برای بیان تنهایی عمیق این چندروزه که  دیگه دلم نمیخواد در ذهنم رو به روی کسی باز کنم
میشه گفت شاید هم منتظرم یکی نقش خودم در روابطم رو برام بازی کنه.
تقریبا ۹۰% روابط من یک طرفه هستن! این مدلی که من در تمام لحظات سخت و هروقت که بخوان یار و یاورشونم و در اصل خودم تنهام
از حق هم نمیگذرم که کافیه به بعضیهاشون بگم باش تا باشن! اما اینکه یکی بتونه منو کامل بفهمه برام مهمه و نمیتونم به راحتی با هرکسی صحبت کنم.و موضوع مهمتر اینه که کسی از مسایل مهم زندگیم خبر نداره. کیه که در اون لحظات حوصله داشته باشه اول توضیح بده بعد هم صحبتی بخواد!!
خلاصه که مساعد نبودم(شاید نیستم هنوز) , چندبار هم اومدم وبمو سفید کنم دیدم بلد نیستم و اینکه با این وب بیچاره چیکار داری اخه الان! (همونطوری که موقع وارد کردن ادرس یه صفحه سفید میاد و فقط یه خط نوشته داره ! کسی بلده؟!اگه بلدید لطفا بهم یاد بدید) 
راستی میگن فردا ولنتاینه! ایرانیها بیشتر درگیر رسومات بقیه هستن.خوبه یه دلیل برای شادی و عشق پیدا کنیم اما به اینم دقت کنیم که خودمون هم "سپندارمذگان " داریما! یکم به فرهنگ خودمون هم اهمیت بدیم
سین.عین. دوست و فامیل عزیزم هم رفته برای من یه آباژور رنگی رنگی ناز خریده به همین مناسبت و فردا مهمونمه.*.*
وقتی اومد بهش میگم موهامو ببافه و دیوونه بازی کنیم و شاید دومین دابسمشمون رو بسازیم و بخندیم و بخندیم و بخندیم !و بیخیال همه چی اون چند ساعت... فقط من و قلمبه جان خوش بگذرونیم
فعلا همینا دیگه... 
زمان چه خوب چه بد میگذره , اینو یادمون نره
با قسمت اول خیلی موافقم ..........خیلیا هستن ولی یکی باشه که همه مدله درکت کنه واقعا عالیه ........امیدوارم فردا روبه راه بشی و با قلمبه جان کلی خوش بگذرونی 
من تو زندگیم فقط یکی از این ادمها دارم که بعضی وقتها واقعا از همدیگه فاصله میگیریم و همین سختش میکنه , دیگه کسی رو یادم نمیاد!
مرسییی
خوش امدید :-)
‌کسی بهش یاد نده لطفن:/با تچکر:)
خاتون گلی :'(   :))))
شاید لازم شد ! 
دوستان خواهش میکنند :-D
مبارکت باشه. :))) ^^
ممنون میم جان :-)
سخته پیدا کردن چنین آدمای 
شما یه سر به قالب عرفان بزن می‌تونید اونجا اونچیری که میخواین رو پیدا کنید . ( سرچ قالب عرفان )
و لطفا نرید . 
رسم و رسومات بقیه خیلی مد توجه ایرانیان هست 😀 یعنی تنها کشوری هستیم که هم کریسمس داریم هم والنتاین هم عید نوروز و ... همچی داریم ...
بله با اون چیزی که ته پستتون گفتید موافقم 😊
زمان بد میگذره البته بعضی کم دخیل نیستند .
مرررررررسی که کمک کردید یک عاالمه 
واقعا...داغونیم.خودمونو گم کردیم
اون که بعله ;-)
ابله اون آدمیه که وقتی از تنهایی می‌نویسیم برداشتِ غلط می‌کنه. (صرفاً چون دلم پر بود گفتم)
:)))
وگرنه ما که خوشیم. :))
بعضیا عادت دارن به قضاوت کردن و برچسب زدن, بفرست هرزنامه ;-)
همه یه روزایی ناخوشن , دلیل نیست که . حق با شماست بانو :-)
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۹۶ , ۰۹:۰۳ عَقـایِدِ یِکــ رِضــا

بسیار عالی

موفق باشین

خیلی ممنونم

در وصل هم ز عشق تو ای گل در آتشم

عاشق نمی شوی که ببینی چه می کشم

 

با عقل، آب عشق به یک جو نمی رود

بیچاره من که ساخته از آب و آتشم.

چه زیبا
http://erfanwd.blog.ir/1395/05/13/darjmatn
دقیقا همینه اونی که میگی...خاموش بودن خوبه گاهی:)
مهرااا خوش برگشتییی , چند روز پیش به یادت بودم اومدم دیدم هنوز نیومدی 
خوبی؟
مررررررررررررسییی

پ.ن: هنوز نیومدی که :-(

کاش علیرضا کمکت نمیکرد:( سفید نکنی اینجا رو :(
فعلا هستم در خدمت شما یاس عزیزم :-* :-) 
چشمت به عاباژور افتاد احیانا یاد یه بنده خدایی نیفتادی؟ :دی
مگه میشه یاد شما نبود اصن؟ ;-)
 خیلی خوشحال شدم بانو که شما نامی از سپندارمذگان بمیان آوردید 
 جشن زیبایی بخاطر زن و زمین و عشق آریایی ..
سلام استاد عزیز
من واقعا  غمگین میشم وقتی فرهنگ و تمدن خودمون رو نادیده میگیریم
امیدوارم یه روز اصلاح شیم
سپاس عالیجناب لیمو ...
موفق باشید ، راستی آزمون گزینه دو میدید ؟!!
عالیجناب؟ :))))

ممنوون همچنین
نه سنجش.چطور؟
آهان ، صحیح ..... البته اونم سوالاش هر هفته داره لو میره قبل آزمون !!

راستی دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید ، سپاس .
وا چه بد :-(
خیلی ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan