!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

خوابه یا خودشو زده به خواب؟!

بعضی وقتها نمیتونم تشخیص بدم طرف نمیفهمه یا خودشو زده به نفهمیدن!
نفهمی آرامش داری!
خودتو بزنی به نفهمیدن هم خودش یه نوع قدرته ! 
خلاصه که شما برنده ای ! 

+از آن پست های انتشار در آینده ای که من نیستم :)
دقیقا! چیزی ک الان ذهنمو مشغولیده همینه ... خوابه واقعا یا خودشو زده به خواب؟! که قطع به یقین دومی درسته چون نمیشه بیدارش کرد هرچی سعی می کنم :) امیدوارم مخاطب تو بیدار شه :) تا دیر نشده ... راستی یهو عکس وبت توجهمو جلب کرد! خیلی قشنگه این قران که فقط روی اون یه ایه نور انداختی ... :) حس کردم تو دلم پره نور شد :)
خیلی وقتا همون دومیه...همه میفهمن منتها به روی خودشون نمیارن و نمیدونم چرا 
دیر شد فکر کنم :-)
قابلی نداره , خوشحالم حس خوبی منتقل کردم :-*
آقا این سری جدید ینی چی؟
از آن پست های انتشار در آینده ای ک من نیستم؟
پستو نوشتم و زدم انتشار در تاریخ و ساعت فلان! 
خودش منتشر میشه دیگه   منم اینجا نیستم :-)

باز اونی که نمی فهمه رو میشه آورد تو باغ 
ولی اونی که خودشو زده به اون راهو نه
تلاشی در این راستا نمیکنیم پس ;-)
واقعا خوابه یا خودشو زده به خواب؟! 
بعضیاهم ذاتا خوابن! D:
:-))) من دلم سوخت که
می خواهی دیگر ننویسی نه؟
خیلی تصمیم بدیه اگر این تصمیم رو داشته باشی و پست در آینده ات هم در مورد همین باشه
همه ما خسته ایم و دوست داریم بریم
ولی موندیم . چون این حس از بین نمیره . حس نوشتن . حس تماس داستن با دوستان . درسته توی این سری خیلی بلاگرهای عجیبی داریم ولی خیلی هم بلاگرهای خوبی داریم.
به نظرم بمون . 
راستش بعضی وقتها به سرم میزنه که برم ولی این تصمیمو نخواهم گرفت 
نوشتن واقعا لازمه 
بله دقیقا اینجا دوستهای خیییلی خوبی داریم هممون :-) 
چشم 
ممنون از شما 
لیموی جانِ دل حالش چطوره؟ دلتنگت شده بودم💖
مامان من همیشه میگه اونی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی اونی که خودشو زده به خوابیدن نه! 
+مواظب خودت باش💙💚💜💛❤💙💚💛💜❤
مررریمی سلااام خوبی توو؟ستاره سهیل :-)) دوبار تا الان تل نصب کردی گذاشتم شب بیام حالتو بپرسم دیدم دلیت اکانت زدی رفتی !! چیکار میکنی دخترر
خوبم من عزیزم مرسی :-* 
کاملا درست میفرمایند مادرگرام 
خواهر زاده ات چطوره؟! ;-)
تو هم همینطور :-*
 آنکه نمیفهمه مقلد خوبی است و هرطور بخواهی 
 او را به دنبال خودت میکشی ..
 آنکه خودش را به خواب زده .. تنها میشه گفت که 
 سیاستمداری است که میداند چگونه همه چیز را 
 در دست بگیرد 
دقیییقا همینه , کاملا درست میفرمایید استاد :-) 
ممنون از حضورتون
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** من برات کلی تایپیدم شارژ نتمون دقیقا موقع تایید کامنت تموم شد 
نمیدونم تایید شد یا نه!
نه چیزی نیومده :-\
خوب بسم الله الرحمن الرحیم. از دوباره مینویسم 😅
یعنی فک کن کلی تایپیدم دقیقا تایید زدم شارژ نت کوفتی تموم شد😥
خوب سلااامممممم:)) نه بابا ستاره سهیل کجا و من کجا😅 هستم هوا سرده درو بستم😅😅 ( نوشته ای که اینجا مغازه ها زدن جلو شیشه خخخ برا زمستون) 
وای لیمو یه مریضی گرفتم الکی میام تلگرام و به ثانیه نمیکشه که پاکش میکنم😅 یه دور پروفایل هارو هم نیگا میکنم البته😅😅
آها منم میخواستم بهت پی ام بدم با خودم گفتم این لیمو که حالا حالا ها آن نمیشه منم که عجله دارم برای دیلیت اکانت پس ولش پی ام نمیدم😂
یه شب تا صب پاکش نکردم ببینم اصلا کسی پی ام میده یا نه صبح که باز کردم مشاهده کردم هیچچچچچچ پیامی ندارم 😩😧 هیچ دیگه پاکش کردم درجا از شدت عصبانیت  😅😅😅خخخخ
منم که کپک زدم کنج خونه. یکی دو روز فقط برای اینکه راندمان کارم بیاد بالا میرم باشگاه😆 خیلی خوب بوده واسم
+خواهرزاده ی گرام هم همش میگه به دوستت بگو واسم صدا بفرسته🤗 💓
💙💚💛💜❤💖💙💚💛💜❤💖
سلام سلام :-) 
سرم اومده , ضدحال محضه ! مرسی که دوباره نوشتی 
باشگاه عالیه برای روحیه ;-)
میگم که , هنوز نیومد میری تو :-D هنگم اصن 
الهییی :-) من دارم ویسهاشو هنوز *..*
و اینکه عجب جمله باحالی کلی خندیدم :-))) نشنیده بودم تا حالا
یاد سیاستمدارامون میوفتم
اونا که جای خود دارن حقیقتا :-\
😀😀 
خوبه با جدا نفهمه 
درست متوجه نشدم 
:-)))
و اینکه عجب جمله باحالی کلی خندیدم :-))) نشنیده بودم تا حالا

+اینا رو بخاطر کدوم یکی از حرفامو گقتی؟ نفهمیدم راستش
+ خوب پس من با تلگرام مامانم بهت پیام بدم ویس های خودتو بفرست من براش بفرستم😆😅 گناه داره بچه. منم دیلیت اکانت زدم ویس ها پرید 😶
سرده درو بستم :-D 


ویسهای خودمو ندارم ویسهای اونو توی پیج ذخیره دارم :-)) هروقت بودش بگو بیاد حرف بزنیم با هم مثل قبلا :-))
اها... اره 
ببین به این صورت میزنن که هستیم هوا سرده در و بستیم  😅😅😅
+باشه مهربون جان:)) 

:-)))) 
قربانت
اعصابم از این نوع آدما خُرد میشه
نباید بهشون اهمیت داد :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan