!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

خدایا :-(

وقتی نگاه میکنم که دو فصل اول فیزیک پیش ۱۵۰۰ تا تست داره ...
شروع میکنم به حل کردن :-X
(مرگ بر نفس اماره که میگه غر بزن , لفت بده :-\ )
لازم نیست هر ۱۵۰۰ تا رو حل کنی  

...
سوالات غیر تکراری رو بذاری پشت هم مجموعش به ۵۰ تا هم نمیرسه 
بقیه اش تکراره فقط 
یه سری تست ستاره دار داره که با اونا شروع کردم , امیدوارم کامل یاد بگیرم بقیه اش لازم نباشه
;-)

سلام . اگه مایل به تبادل لینک هستی منو باعنوان " دانلود نمونه سؤالات پیام نور با پاسخنامه " لینک کنین و خبرشو بدید تا منم خیلی سریع با هر عنوانی که دوست داشته باشید لینکتون کنم . ممنون .

:-\ سوالات کنکور ندارید؟!
آبیِ کانون باحال‌تر از گاجه. البته نمی‌دونم کتاب تستی که استفاده می‌کنی چیه.
همون گاجه 
مشکلم توی فیزیک فقط کندخوانیمه که گاج هم ماشالله خدای حجمه :-\
یه نگاهی به ۳۰ سال کنکور فیزیک کانون بنداز :)
باشه حوا جان مررررسی عزیزم :-*
آخ کنکور .. کنکور .. کنکور ..
منم خیلی دارم درس می خونم ولی کنکور نمی دم. 
خوش به حالت
آآآخ
دانشجویید؟
چی میشه که کسی که کنکور داره خوشبحالش میشه ینی؟!(تفکر فراوان)
اه منم همیشه این وسواس رو دارم که الان این همه تست رو چیکار کنم؟:| یه بار از فصل گردش مواد ۶۰۰ تا تست زدم-_- 
وقتی زوج یا مضرب ۵ و... هم میزنم همه‌ش عذاب وجدان دارم که یه نکته‌ای جا مونده و ناقص دارم یاد میگیرم-_- 
درد مشترک :-D 
ولی خب دیگه وقت نیست
گاج نقره ای آره؟ 
اره
همون ستاره دار ها رو بزنی خودش خیلی خوبه :) چون مهمه تر و نکته ای تر هست و مسلما نکته ای داخل ستاره ای هست مجموع نکات غیر ستاره ای هم داخل هست پس نگران نباش و خوب حل کن:)
همونا تموم شه شاهکار کردم توی فیزیک :-D 
مرسی آرام جان :-*
دوران کنکور دوران سختیه . از جهت تعیین سرنوشت هم حیاتی عه
من جدیش نگرفتم شرایطی پیش اومد الان ایران نیستم :|
یعنی یک راه باعث شد یک راه دیگر برم
جدی اش بگیر
خب خیلی خوبه که ایران نیستید , بفرمایید چه کردید و از چه راهی رفتید ما هم بریم *.*
جدی که گرفتم...ممنون
😂😂
چه حس مزخرف ی
مرسی :-))))
اوه اوه
یادم به خودم میوفته
تلاش زیاد مطلبه
کلی موفق باشی ^_^
مررررررسی میم عزیز :-* 
راهی پر هزینه است ..
خواهم داد 
و امید که ارزششو داشته باشه
من ک غر میزنم و اصلنم دلم نمیخواد فیزیک بخونم😣😑
دلت نمیخواد ولی باید بخونی ;-)
منم مثل تو فکر کردم ... می کردم ..
داستان جالب شد :-! الان علامت سوالم
:)
عاقا لبخند کافی نیست :-D :-))
سعی کن از حال الانت لذت ببری
چون یه وقت میرسه مثل من دلت لک می‌زنه برای یکی از همون 1500 تا تست :)

موفق باشی و بهترین نتیجه رو بگیری عزیزم
لذت میبریم در حال حاصر , شده یه حالت روتین که سختیهاش به چشم نمیاد :-) 
بیا نصفشو بدم بهت :))
ممنوووووونمممم شباهنگ جان :-*
بوی گاج نقره ای میاد:)) 
خودشه :-)))
چقدر حس بدی بهم دست داد :)
ان شاءالله که موفق باشید
یاداور خاطرات :-)
ممنونم
موفق خواهی شد نه فورا ولی حتماً... 
حال لیمو خانوم گل؟ 
سلام عزیزم موفق باشی ❤
سلام دوست همیشگی مهربونم
ممنون خوبم...توچطوری؟همه چیز روبراست؟
مرررسی قربانت,تو هم موفق باشی :-*
سلامت باشی منم 29ام امتحانات ام تموم شد انشاءالله ترم بعد ترم آخرم :)
عههه به سلااامتییییی عزیزم :-) وقتی پایان یه راهی نزدیکه هم حس خوبیه هم حس بد ولی الهی که با موفقیت بگذره :-*
سایت خوبی دارید
ممنون
گاج نقره ای؟
من همشو زدم :)
اره :-) 
دمت گرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan