!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

۱۳ دلیل برای زندگی

جناب Ove چالش قشنگی رو راه انداختن و منم دوست داشتم شرکت کنم , شما هم در صورت تمایل بنویسید :-)
۱۳ دلیل برای زندگی , برای زنده موندن و ادامه دادن 
من اول توی دفتر آبیم نوشتم و وقتی رسیدم به شماره ۱۲ دیدم ای وای هنوز کلی مونده!ولی خب دیگه با شماره ۱۳ بستمش علی الحساب که چالشمون شسته رفته برگزار شه ;-)

۱. خودم! من اومدم به این دنیا که افسانه شخصی خودم رو بسازم پس حیفه که همینطوری الکی بمیرم!
۲. پدرم و مادرم ! به این دوتا فرشته زمینی واقعا مدیونم  و باید حتی برای اونا هم که شده تا اخرین لحظه با افتخار ادامه بدم و کاری کنم اونا هم متوالیا به من افتخار کنن
۳. خواهرم و برادرم ! من نباشم کی این دوتا رو اذیت کنه؟!کی پای ثابت دیوونگیهاشون باشه؟! همیشه حکم گزینه اخر ولی در عین حال مهره اصلی رو براشون دارم پس باید بمونم!
۴. میم.جیم ! خیلی از هم دوریم , خیلی رویایی به نظر میرسه ولی برای یک روز هم که شده باید... باید چی؟! باید کسی رو که از بچگی , بزرگ شدنمو دیده ببینم , ببینه! مهم نیست توی چه شرایطی 
۵. دوستام! دوستهای خیلی خوبی دارم که هر کدوم به نحوی حالمو خوب میکنن , حالشونو خوب میکنم ! درسته این روزا خیلی کم با هم وقت میگذرونیم اما همیشه حضورشون دلگرمیه
۶. افسانه شخصی عزیزانم رو ببینم , تک تکشون رو
۷. خوندن و دیدن بهترین فیلمها و کتابهای دنیا , خارج شدن از "ندانستن ها" تو هر زمینه ای 
۸. رویاهای بچگیم! من زیادی منطقی ام!ولی رویاهای بچگیم از یادم نرفتن , همونایی که هیجان انگیزن , محال , سخت و دور از دسترس به نظر میرسن ولی باز هم برای زنده نگه داشتن کودک درونم و احساس رضایتم از خودم باید براشون تلاش کنم و اگه شد برسم 
۹. مستقل شدن توی زمینه های قابل دسترس!(شامل کار کردن هم میشه :-P) چه هیجان انگیز 
۱۰. هیچهایکر شدن ! *.*
۱۱. زندگی توی کشور مطلوبم 
۱۲. نوشتن افسانه شخصیم برای نوادگانم! (یا درصورت عدم وجود! برای هرکسی که بخونه :-D)
۱۳. خدا ! خالقم , یار همیشگیم. حالا که بهم فرصت "بودن" دادی پس مراقبم باش و تماشا کن :)
لیمو لیمویی:)
:-)) قربانت صخی
فکر کنم باس بگی هیچ هایکر شدن. ؛)
آره، منم دوست این یه مورد رو. 
اصلاح میشود , مرسی که گفتی :-)
خیلی زیاد حتی
ایشالا افسانه ی شخصی قشنگی و دلچســــبی بسازی ((:
ممنونم :-) :-*
دلیل اولت رو دوست داشتم :) خودم 😎
البته همشون یعنی تمام دلایلت عالیه :) 
به افسانه  شخصیت برسی + تموم اهداف دیگه لیموجان❤
مرسی عزیزم لطف داری به من :-*
اتفاقایی که میخوای واست بیفتن ایشاالله
اون اتفاقایی هم که افتادن موندگاار بشن
مرسیییییی *.*
شنبه ۱۶ دی ۹۶ , ۱۷:۱۷ هوای باروونی
سلام لیمو جون 
تبریک می گم برا اول شدنت!!!((:
ان شاءالله هر روز بهتر از دیروز باشی و نوفق تر ار قبل  و به آرزو ها ،اهداف و خواسته هات برسی....
از صمیم قلیم برات بهترین هارو آرزو میکنم (:
م
پ.ن!:من خیلی وقته تو رو میخونم!(:
سلام
کلی فکر کردم ببینم کجا اول شدم :-))) بعد یادم اومد ساعت مطالعه بوده! متاسفانه پنج روز هفته رو تونستم بخونم فقط.
مرررسی عزیزم همچنین شما
خیلی لطف داری *.* منم برای شما ارزوی موفقیت دارم
خاموش بودی من نشناختم الان , پس به جمع خواننده های روشنم خوش اومدی دوست من 
يكشنبه ۱۷ دی ۹۶ , ۱۰:۴۱ عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
به همشون برسید انشالله
خیلی ممنون :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan