!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

سلامتی

بزرگترین نعمتی که هر کسی میتونه داشته باشه سلامتیه , چیزیه که تا از دستش ندیم قدرشو نمیدونیم
حدود یک ماه پیش یه ویروس خیلی بد افتاده بود به جونم! سرماخورده بودم از اونا که دو روز زندگی نباتی داری .:-D 
بعد از اون کلی مراقب خودم بودم و هرشب میگفتم ببین الان گلودرد نداری , سرما نخوردی .:-)) از بس دردناک بود
خوشحال بودم حالا دیگه مراقبم و چیزیم نمیشه و به فعالیتهام ادامه میدم تا اینکه مادرم مریض شد :-\ حالش واقعا بد بود هی بدتر شد تا بستری شد
و طی سه روز تماام مسوولیت های خونه با من بود , حتی داروهای مامان هم با من بود(تنها عضو تمام وقت خونه منم :-D)
جالب اینجاست منی که زلزله ۵ریشتری (!) هم از خواب بیدارم نکرد این شبها کلا خواب نمیرفتم , چشمام بسته بود ولی هوشیار بودم 
به عبارتی بیدار خوابیده بودم!
خداروشکر امروز حالش بهتره و من میتونم بیشتر آدم خودم باشم
درستش هم اینه که یه امروزو به خودم استراحت بدم اما نمیشه
وقتی طبق یه برنامه خاص زندگی میکنم و با اون پیش میرم , اگه متوقف شم افسردگی میگیرم!! از نظر روحی روانی میریزم بهم , یهو روان پریش میشم :-D 

+یه روز هم زلزله اومد و من تا ۲۴ساعت بعدش لرزش درونی داشتم :-)) در واقع توهم میزدم که اوا زلزله! ولی خبری نبود

+خدایا سلامتی رو از ما نگیر , باشه؟! این یکی قابل تحمل نیست , جان لیمو نگیر!!

شنبه ۹ دی ۹۶ , ۱۴:۰۱ هوای باروونی
ان شاءالله همیشه سالم و سلامت باشین
ممنونم همچنین
شنبه ۹ دی ۹۶ , ۱۴:۴۱ آقای سر به هوا(o_0)
سلامتی و امنیت دو نعمت پنهان هستند که مردم تا از دست ندهند قدر نمیدونن
متاسفانه حضور ذهن ندارم که این حدیث از کی ببود؟
بله دقیقا 
منم نمیدونم :-) 
خدا رو شکر سالمیم :)
خداروشکر :-)
سلامتی خیلی مهمه اگرچه گاهی نمیفهمم...

سالم باشی همیشه :)
ممنون همچنین :-*
جان و دلت سالم لیمو جان:) 
مرسی صخی عزیز *.* همچنین شما
سلام.می گم چیکار کنم پست های وبلاگم بازدید داشته باشه؟با وجود اینکه هفت هشت نفر دنبالم می کنن اما بازم انگار نه انگار :/

سلام 
۲۱نفر دنبال کننده دارید! اما فیکن ظاهرا 
پستهای بیشتری منتشر کنید , به مرور حل میشه! خودتون هم وبلاگ بقیه تشریف ببرید
چه عرض کنم
چجور میشه نیمه هوشیار خوابید ؟D:
وقتی اونقدر انگیزه واسه بیداری داشته باشید , بیدار میخوابید :-D 
شد؟!
من سرباز بودم،هزار و یک دلیل از جنس ترس وجود داشت ک من نباید میخوابیدم،ولی مگه میشد نخوابید😂
اره میدونم , ترس برای خودتون با ترس برای یکی که دوستش دارید فرق میکنه 
چون اکثرا ادمهایی هستیم که روحیه از خودگذشتگی داریم و دیگران برامون در اولویتن 
حالا شما هم به همسرتون , مادرتون یا هر شخصی که شدیدا بهش علاقه دارید فکر کنید نظرتون عوض میشه :-)
يكشنبه ۱۰ دی ۹۶ , ۱۱:۳۵ عَقـایِدِ یِکــ رِضــا

شُکر

ممنون :-)
تلگرام و اینستای شماهم فیلتر شده؟! 
بله :-) حتی واتساپ هم خرابه
خداروشکر که سالمید
ممنون:-)
وای مامانا مریض میشن خونه فلج میشه :(
نمی دونستم مامان تو هم مریض شده بوده:((
ان شاءالله که همیشه سلامت باشن
خیلی بده :-\ 
الان حال مادرت خوبه گلاویژ؟ 
ممنون عزیزم همچنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan