!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

ریسک

همین الان یه ریسک نسبتا بزرگ "در حد خودم" کردم 
اصن عاولی :-D
اگه بشه چی میشه *.*
اگه هم نشه ضرر مالی :-/
نه نه بیا خوشبین باشیم ! 
همگی با هم دعا کنیم بشه؟! ;-)

+بعد از سه روز امروز سه شنبه دومین مرحله هم اتفاق افتاد , داره هیجان انگیزتر میشه *.*
يكشنبه ۲۶ آذر ۹۶ , ۱۲:۴۱ مریــــ ـــــم
ایشاالله میشه میشه
ایشااالللله :-) اصن شیرینی هم میدم :-P
ان شاءالله که بشه 
امین 
مرسیییی :-)
ان شاالله هرچی صلاحه بشه
صلاح در ضرر نیست پس میشه ;-) الهی نگاهی
عجب ریسکی هست که خودتون پیش پیش شیرینیش رو تقبل کردید D:
حتما بالا صد تومن سوده D:
:-)) اخه من واسه شرایط اقتصادی خودم خطر کردم , ضایع میشم اگه نشه حتی :-)
به امید خدا میشه. :)🙏
انشالله.مرسی عزیزم :-)
میشه حتما میشه:)))
خیالت تخت:)
وای چه انرژی مثبتی , مرسیییی :-* ایشالله..اصن ضربان قلبم داره میره بالا :-D
سلام مطالب خوبی دارین و دنبال شدین
لطفا وب منم دنبال کنید
سلام ممنونم 
چی بشه 😢 
نصف نصف دعا میکنیم 😂
اره اره خوبه بازم :-))
میشه 
میشه
امیییدوارم :-)
ایشالا هر چی خیره پیش بیاد :)

اگه خیرش پیش بیاد که حله ;-) مرسی
سلام خانوم گل خوبی؟  

پیشاپیش یلدا مبارک 

انشاءالله همیشه شاد و سلامت باشی 

و کنار خانواده لحظه هات پر از اتفاقات عالی باشه 
سلام عزبزم ممنون خوبم خداروشکر..تو چطوری؟
یک عااالمه مرسیییی 
یلدای تو هم مبارک و دلت شاااد
لیمو جانم چطوره؟ ;)  ریسک نسبتاً بزرگ چطور پیش رفت؟ 8) 
یلدات بشه یه شبِ فراموش نشدی برات ♡´・ᴗ・`♡
خوبم عزیزم تو چطوری همه چیز روبراست؟
هنوز مشخص نیست غزاله :-\ 
مررررسسیییییی امیدوارم واسه تو هم عالی گذشته باشه :-*
منم ریسک اینجوری زیاد کردم
حال میده
به من هم خوش میگذره .:-))
ریسک خوبه دلت به حال میادلیموجان
اره همینطوره :-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan