!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

جالب نیست؟!

دنیا همونقدر که بزرگه میتونه کوچیک باشه!
بله!! واقعا!! فعلا کوچکیش نصیب ما شده!!
آینده نزدیکه:-)
.وقتی جالبه که قشنگ خودت این بزرگیه در عین حال کوچیکی رو لمس کرده باشی. 
پس برای من خیلی جالبه :-)
یعنی چی اینده نزدیکه ؟؟

ولی خیلی حس خوبی نمیده اینهمه تفاوت بین ادمها!!  یکی غرق بدبختی و یکی غرق عیش و نوش!! ظلم و .... !! دنیا بد شد۵
یعنی زمین گرده میچرخه , قرار نیست همیشه اوضاع یه مثل بمونه 

اون.که بله متاسفانه
کاملا ملموس:)))
جالبه واقعا:)
اوهوم :-)
خیلی جالبه.جالب تر هم اینه که همون قدر که پیچیده هست،میتونه ساده باشه☺
اره :-)
يكشنبه ۱۹ آذر ۹۶ , ۰۸:۳۴ مریــــ ـــــم
نه!





:)
گفتم یه ذره متفاوت باشم
متفاوت بودن به چه قیمتی؟:-))))
هعی... :(
سخت نگیر :-)
دنیا همون قدر که کوچیکه می تونه بزرگ باشه. ؛)
#نگرش_مثبت :-)
شاید همینه که جذابش کرده :) 
حتما :-)
بله خب، بستگی داره ما از چه زاویه ای بهش نگاه کنیم :) 
دقیقا:-)
سلام بانو :) 
++ دقیقا همینطوره که گفتی :) تجربه کردم :))
چه خبر؟ خبرماروهم نگیریا :| 
+ دلتنگتم :(


سلام مریم خانم :-)
عه مریم خودمی کههه :-)) خوبی؟نیستی اخه , یه تلگرام بود ک اونم نداری :-( منم همینطور
یه جمله ی معروف هست که میگه انصاف نیست دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را هر روز ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که آن کسی را که دلت میخواهد یک بار هم نبینی :))
اخ اخری :-\
دنیا همون قدر که بزرگه که کوچیکه :)
:-)
فداتم که :) اره تلگرام که هیچ عاغا ولی خطم روشن بود البته امشب خاموش شد :)) 
منم خوبم:)  
++زنده باشی:) 
منم کماکان میام وبت :)


نمیدونستم روشنی :-( منم دلم تنگ شده اتفاقا 
اوضاع درسا خوبه؟خیالم راحت؟
بیا حتما خبر هم بده که اومدی بتونم حالتو بپرسم :-*
مریم راستش پارسال میومدم کامنت نمیزاشتم ( آیکون ادم خبیث) خخخ
ولی امسال واقعا نمیام امروز اومدم کامنت هم گداشتم :))
درسااااا :))) سلام رسونن خخخ :-)) 
اره تقریبا ولی خیلی خوب نیست. اینطوری بگم که یه لول از افتضاح بهتر 
تراز هم که کلااااا **** خخخخ 
راستی قلم میای ؟
عاغا امشب گفتم چه فایده خط روشنه کسی هم کاری نداره باهام خخخ الخصوص دییر محترم خخخ دیگه خاموشش کردم:) 


:-)) عی شیطون 
مرسیی کار خوبی میکنی 
خوووب باشن مررریمم , بخوون 
نه سنجش
الهی :-) اینطوری که دبیر محترم نباش بهتره نگران نباش
سلام:)
دنیا، خیلی کوچیکه، که ادم توش دلتنگ میشه:(
دنیا، خیلی کوچیکه، که هر روز با ۲۴ساعت تعویض میشه
روزی که ۲۴ ساعته کوچیکی دنیا رو میرسونن:(


ولی، دنیای ادم ها زن و بچه یا مادر و پدرشونن که اونها هم خیلی
پیش ادم عزیزن ولی بازم کوچیکن

من ، اون دنیا رو میخوام:))
سلام :-)
اره گاهی اوقات یه افرادی یا یه چیزایی میشن تمام دنیامون!
اون دنیا...
اره خیلی خوبه :)))) نبودنش:)))
اها سنجش

+ مریم اونشب با تلگرام مامانم بهت پیام دادم نیومدی پاک کردم:((
خوب درسا خوبن؟ من خطم روشنه :)))
جدی؟نبودم حتما عزیزم 
درسام اره خداروشکر...عه پس خوبه , تلگرامت هم نصب کن گسترده چت کنیم .:-P
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan