!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

عکسو بچسب :-))

یه روز هم اینترنت قطع شد و تا سه چهار روز بعدش وصل نشد ، حتی یه شب برق هم قطع شد :-D
برای اولین بار در طول پاییز هوا ابری شد و بارون بارید و بارید و بارید  (سه روز)
و نتیجه بارشها شد این عکس

ارزششو داشت :)

+سآرآ کجایی؟

برف اومد ؟😮
اره :-)
وای🙈
;-)
شماره مجازی کالیفرنیا رایگان : http://number11.blog.ir/
:-\
چیه ؟ نگاه داره ؟
عجب! دفعه بعدی کامنت گذاشتید چشمامو میبندم که نبینمش :-D 
😍 چه خوب 
ما پارسال همین موقع ها برف اومده بود شهرمون خیلییی خوبه 

امسال نیومده؟
آفرین . همیشه سر به زیر باش
o_O
نه امسال هوا گرمه بیشتر 
بااینکه تابستون گرمی داشتیم و انتظار میرفت هوا امسال خیلی سرد باشه ولی همش آفتاب میشه بارونم خیلی کم میباره چه برسه به برف ☹
برف بیاد مدرسه تعطیل شه 🙄😁
ما هم برای اولین بار هوا ابری شد اینطوری بارید یهو! شما هم احتمالا قراره یهویی غافلگیر شید;-)
:-D
عه برف اومده. :)
شهرماهم سابقه داشته این وقت سال برف بباره. ^_^
اینجاکه یخبندونِ.
عالیه که *_*
منظورم اینِ که فوق العاده سرده.
ماکلاپاییزوزمستون توشهرمون یخ میزنیم. :| 
اوهوم اینجام خیلییی سرده , من که عاشق سرمام;-)
واااااای برف*__*
دلم خواست:(
ایشالله میباره اونجا
با عرض سلام
من تا حالا برف از نزدیک ندیدم. یعنی این همه محرومم.
با آرزوی بهترینها...یاعلی
سلام
جالبه برام...حالاانشالله سفر کنید یه شهر کوهستانی ببینید
ممنونم :-)
عزیزم،اینجا هیچوقت نمیباره:(
پارسال هی عکس برف واسه گلاویز فرستادم دلشو آب کردم،فکر کنم آهش منو گرفت،از برف محروم شدم😁😁
:-)
عزیزم،اینجا هیچوقت نمیباره:(
پارسال هی عکس برف واسه گلاویز فرستادم دلشو آب کردم،فکر کنم آهش منو گرفت،از برف محروم شدم😁😁
از اونایی که برف ندیدی تا حالا نلی؟اخه یکی از بچه ها میگفت تا حالا از نزدیک برف ندیده فکر کردم خودت باشی یا شاید هم گلاویژ بود (تفکر!)
اخعی :-)))
چقدر خوب بعد از اینهمه اتفاق کوچولو 
اره 
مرسی :-)
برف :)
نه دیگه جداً این یه مورد رو هنوز از خدا نمیخوایم :|:))
زلزله و پس لرزه  و بارندگی فعلا داریم برف بیاد بیچاره میشیم :|:)
ایشالا برف پر برکتی باشه براتون :)


سلام :)

سلام :-)
از ساکنین همون مناطق هستید؟اگه اونجاست که الهی فعلا هوا افتابی بمونه :-(
مرسی واران:-)
نه من زیاد دیدم ولی امسال اومدم جایی که اصلا برف نمیاد:(
گلاویژ ندیده فک کنم😕
اخی پس سخته
خیلی جالبه.:-)) کجاست ببینه داریم راجع بهش حرف میزنیم:-D
واقعا می ارزه:)

خوش بحالتون:)
اوهوم 
ممنون:-)
پارسال این موقع رشت برفی بود :(
چقد تعطیل شدیم پارسال:(
فعلا که خبری نیس:(
اخعی :-(
تعطیلی خیلی میچسبه اینطوری...ولی واسه من ک فعلا هرروز تعطیله:-D
پنجشنبه ۲ آذر ۹۶ , ۱۷:۳۴ محمدباقر قنبری نصرآبادی
فقط تعطیلی می‌چسبه!
:-)
دیر دیدم...
امیدوارم برف‌ها آب نشده باشه.
نه تو کوه ها و پیست هستن هنوز 
درضمن دیر هم ندیدید :-)

نوشته بودی بارون هی چشامو مالیدم هی دوباره عکسو نگاه کردم باورم نمیشد برف باشه جدی چه هیجان انگیز و غافلگیر کننده:))
:-)) اره کژتابی بود 
اولش بارون بود اخه :-)

خدای من عکسوووو!
تقدیم ب شما :-)
به به :)
:-)
پس بلاخره ایران هم برف اومد . چه خوب :)

:-) خیلی خوب
وایییییی برف:))
:-)
 عکس زیبایی است .
 انشالله همیشه نعمت خداوند بر بندگانش
 نزول کند .. 
الهی امین 
خیلی ممنون
به به چه عکس زیبایی
دلمون برف خواست یهویی..

میگم سه روز بارون بارید،بعد چطور برفااا جمع شدن؟؟خخخـــ
اسمان دلتون بی ابر
:-)
سوال خوبی بود! اونجا که شما دارید تو عکس میبینید اگر دقت کنید منطقه شهری نیست,خارج از شهر و کوهستانیه.در واقع پیست اسکیه 
توی ارتفاعات برف بوده , توی شهر برف و بارون! الان طبیعتا اثری ازشون نیست
ممنون
سلام 
از غرب نشینانی هستم که زلزله و پس لرزه ها رو اینمدت دیدیم و بسختی داریم تحمل میکنیم 
البته خدا رو شکر دیشب پس لرزه ای حس نکردیم .
من تو زلزله اول تنها آسیبی که به خودم رسید پام آسیب دید ولی الان خدا رو شکر ورمش کم شده :)
ولی دیشب واقعا سرددد بود بشدت و فقط دعام اینبود که آوارگان زلزله زده تو این اوج سرما زیر چادرهاشون دوام بیارن.

الهی آمین .

سلام 
خیلی خیلی متاسف شدم :-( خیلی شرایط سختیه درک میکنم 
انشالله که دیگه خطری تهدیدتون نکنه...و به اونها هم رسیدگی شه زودتر :-( خیلییی سخته
سلامت باشید

ما ک برف نداریم لیمویی:(((
اینجا یه موشولویی بارون اومد:((((
بیا منو ببر پیش خودت:(((
الان اینجام خبری از برفها نیست ارام جونم , اونجا تو کوه و دشت و بیابونه :-) و البته هنوزم هست بیا بریم بازی ;-)

وای برف 😍
:-)
کامنت دوست عزیزی که از کرمانشاه بود دیدم
واقعا متاثر شدم😔
چقدر فاصله است بین ارزوها
یکی در حسرت برف یکی در هراس از برف
امیدوارم کرمانشاهیای عزیز خوب باشن
غم انگیزه...
الهی امین
کجا می زی ای مگه؟ آلاسکا؟!
چقدر برف...ووویییی - زیر پتو می خزد-
:-)) اونجا منطقه کوهستانیه طبیعیه 
سرما منتقل شد ;-)
خوش اومدید 
]:عدالتت کوخدا؟
:-))
به شهرت بگو دستی هم بر سر شهر ما بکشه :) خدارو چه دیدی شاید بختش وا شد و سفیدپوش شد:))) 
اوه :-))) حتما عزیزم 
ایشالله میبارهههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan